De minst slechte bedoel jequote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen maar de beste nederlandse LB. Blind mag z'n veters nog niet eens strikken.
Die Willems is in potentie veel en veel beter dan Pieters. Pieters staat in oranje omdat er niks beters voorhanden is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen maar de beste nederlandse LB. Blind mag z'n veters nog niet eens strikken.
En dat maakt hem direct slecht?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Willems is in potentie veel en veel beter dan Pieters. Pieters staat in oranje omdat er niks beters voorhanden is.
Ze denken aan Poulsen ...quote:
Als ze het nog een seizoen goed doen is de tranfersom ook weer met een miljoen of 8 gestegen. Kutargument.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan door met spelers halen die het net een seizoen goed doen ja?
Willems is opbouwend beter, maar verdedigend te onervaren. Of z'n foutjes er ooit uit gaan weet ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Willems is in potentie veel en veel beter dan Pieters. Pieters staat in oranje omdat er niks beters voorhanden is.
Je weet wanneer zijn contract afloopt?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als ze het nog een seizoen goed doen is de tranfersom ook weer met een miljoen of 8 gestegen. Kutargument.
Blind mag helemaal niks, heb ik gezegd dat hij beter is? Ga ergens anders trollen man. Als v. Bronckhorst nog 5 jaar door was gegaan had Pieters geen enkele interland gespeeld in die 5 jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Suárez heeft in dit seizoen iig geen reden om ajax te missen.quote:
En steekquote:
Nee, maar ook niet goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat maakt hem direct slecht?
dacht jij ook zo met huntelaar dan? Draaide een seizoen goed en schitterde verder bij ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wanneer zijn contract afloopt?
De backs ja, van Rhijn en Denswil is niks mis mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
Ik mis de tijd dat we nog fatsoenlijke vervangers hadden voor in de verdediging.
Toen Huntelaar kwam was ik heel blij, maar ik was toen 12 dus dat zegt ook niets.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dacht jij ook zo met huntelaar dan? Draaide een seizoen goed en schitterde verder bij ajax.
"Zie je wel"quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou Cruijff morgen in de Telegraaf zetten?
"Ik heb gelijk, maar dat is logisch"quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Wat zou Cruijff morgen in de Telegraaf zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |