De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op glasblazen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doktersassistente sowieso. HBO weet ik nog niet zeke.
Ik ben volgens mij nog nooit in Venlo geweest behalve dat ik op het station heb rondgezwerfd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Partingglass het volgende:
tsja joysa ik zou ook niet in venlo willen wonen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Partingglass het volgende:
tsja joysa ik zou ook niet in venlo willen wonen.
Daar valt niet veel rond te zwervenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit in Venlo geweest behalve dat ik op het station heb rondgezwerfd.
Maastricht is best leuk om doorheen te banjeren, maar als je dat zegt in de buurt van Joysa heb je zo een Kris in je lul zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Limburg geweest.
Je wilt er je hoofd in stoppen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van ontbijtkoek, ik wil ermee de liefde bedrijven.
Ik ook. Maar wel met een andere ontbijtkoek dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Houden zoquote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Limburg geweest.
Zal ik je droom even uiteen laten spatten door te zeggen dat ontbijtkoek verschrikkelijk slechte troep is?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Ik steek meerdere malen per dag mijn penor in een echte Pijnenburg ontbijtkoek en bedrijf 15 seconden gepassioneerd de liefde er mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Ik houd ook van ontbijtkoek, maar ik heb er alleen een platonische relatie mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel met een andere ontbijtkoek dan.
Maastrichtquote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maastricht is best leuk om doorheen te banjeren, maar als je dat zegt in de buurt van Joysa heb je zo een Kris in je lul zitten.
Mensen die hun relatie niet op een fysiek niveau willen uitdrukkenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik houd ook van ontbijtkoek, maar ik heb er alleen een platonische relatie mee.
Er moet veel pindakaas op, dan sopt het wat lekkerder in je bakkes.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt heel lang geen ontbijtkoek gegeten.
Pindakaas op peperkoek?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er moet veel pindakaas op, dan sopt het wat lekkerder in je bakkes.
He ik ben helemaal geen hopeloze romantici.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, platonische liefde is voor hopeloze romantici die een trein zouden koppen als ze afgewezen worden
Pure suiker, maar ik geef geen neuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik je droom even uiteen laten spatten door te zeggen dat ontbijtkoek verschrikkelijk slechte troep is?
Ik wacht gewoon tot ik het plakje ontbijtkoek vind dat de ware isquote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die hun relatie niet op een fysiek niveau willen uitdrukken![]()
Tevens, platonische liefde is voor hopeloze romantici die een trein zouden koppen als ze afgewezen worden
Maar jij wilt dan ook niet alleen mentaal de liefde bedrijven.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
He ik ben helemaal geen hopeloze romantici.
Ging mij om het treinkop-gedeelte.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar jij wilt dan ook niet alleen mentaal de liefde bedrijven.
Ik vul hem altijd met zelfgemaakte vloeibare boter, is lekker joh.quote:
Leugens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die van kapiteit koek ofzo zijn nog het lekkerste.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
Vroeger had je van die koek met sterretjes er over heen.
Geen flauw idee hoe het heet, maar het wat fucking lekker.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die van kapiteit koek ofzo zijn nog het lekkerste.
Oh dat was het.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef kree het volgende:
zucht.....![]()
Middag allen, nou ik meldt me weer hier
Wazzup?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef kree het volgende:
zucht.....![]()
Middag allen, nou ik meldt me weer hier![]()
Je kent het?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Niet zo lekker als ontbijtkoek met pindakaas.
Ik voel me weer 8.quote:
Ik kreeg nooit eten/koekjes mee naar school.quote:
Nou om het niet te lang te houden het is helemaal weer overquote:
Heloef kom je buiten spelenquote:
Sterktequote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om het niet te lang te houden het is helemaal weer over![]()
En de reden nou hetzelfde als van de zomer.
Ben er zo teleurgesteld in, dacht echt dat het nu de goede kant op ging,
Maar toch niet...
En was er al bang voor hoor, heb er ook met haar over gepraat al een paar weken terug,
Nee toen was alles goed en voor altijd etc.
Nouja niet dus.
En nu hou ik nog van haar maar ik kan het gewoon geen 3e kans meer geven want ik wil me niet nog een keer zo KUT voelen als nu.
Nouja tot zover mijn klaagbede.
pffffff zal wel voor altijd alleen blijven denk.
Wel goed van je, je moet ergens een grens stellen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja niet dus.
En nu hou ik nog van haar maar ik kan het gewoon geen 3e kans meer geven want ik wil me niet nog een keer zo KUT voelen als nu.
Goed plan wel dat je nu inziet dat je het geen 3de kans moet geven. Voor de rest allemaal erg vervelend, maar het zat er gewoon niet in.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch niet...
En was er al bang voor hoor, heb er ook met haar over gepraat al een paar weken terug,
Nouja niet dus.
Sterkte man.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch niet...
Nouja niet dus.
Sterkte man.. Vrouwen..quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch niet...
Nouja niet dus.
Ja ik ben er echt ook verdrietig over.quote:
Goed zo dat je het vanaf je hebt geschreven. Heb je iemand waarmee je kan praten over dit soort dingen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt ook verdrietig over.
Kan ik dan gewoon niet een normale meid treffen ofzo denk ik dan.
Nee hoor ik heb er weer 1 met problemen.
Kijk als ze nou vreemd ging of weet ik veel wat, maar dat is niet zo.
Ik heb het er maar weer even moeilijk mee.
Maar ik kan er gewoon niks aan doen.
Nouja heb een brief van 5 kantjes met het hele verhaal, zou hem haast bijna hier neer zetten.
Maar zal het maar effe voor mezelf houden ik voel me:![]()
![]()
Ja fokquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo dat je het vanaf je hebt geschreven. Heb je iemand waarmee je kan praten over dit soort dingen?
Dat laatste heb je ooit gedaan? Vet grappigquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef twi het volgende:
Je hoeft ook (nog) niet te versieren, over een tijdje ben je ook weer van al die gevoelens af kree. Dus goede keuze die je maakt. Brieven van vijf kantjes schrijven is een slecht idee heb ik gehoord, dus leen binnenkort geen DVD'tje van 'r waar je die brief stiekem in verstopt.
Nee joh, zo kansloos ben ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat laatste heb je ooit gedaan? Vet grappig
En dat is?quote:
Begin er gewoon serieus over te denken jaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, zo kansloos ben ik nu ook weer niet.
Kree moet gewoon naar een meeting komen en een meisje uit dit topic hosselen.
Mensen die uit dit topic hosselen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Meisjes uit dit topic hosselen is zo makkelijk nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Neequote:
Sowieso naar een meet komen,quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ben geen maagd meerquote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
He, en stiekem he Kree. Ookal is dat veel te vroeg om nu in te zien. Ben je ondertussen wel weer een aantal stappen verder dan een paar maanden terug.
Gewoon even je tijd nemen.
Tof voor haarquote:
Moet ik er voordeel aan hebben dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En dat is goed nieuws voor jou omdat?
Ja, en?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dus zij krijgt het nog eerder voor elkaar dan jij?
Dat mag niet van de kerk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef kree het volgende:
Oh ik heb nog die van 15
Dit heb ik nooit gezegd
Nou ze is bijna 16 hoorquote:
Stuur der MSN eens door.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef kree het volgende:
Oh ik heb nog die van 15
Dit heb ik nooit gezegd
Denk dat het wel wat voor jou is hoor.quote:
Hey je bent geen maagd meer dus doenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze is bijna 16 hoor![]()
Nouja hahaha, nee dat gaat hem niet worden
Hmmm tjaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey je bent geen maagd meer dus doen
Ehm Amsterdam, de omgeving dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat voor jou is hoor.
Hele lieve meid, waar woonde je ook alweer?
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEquote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef kree het volgende:
Oh ik heb nog die van 15
Dit heb ik nooit gezegd
Where's my car?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef kutkloon7 het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE
Fuck dit topic, de wet zegt straks dat het mag.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm tja![]()
Ze hangen me op hier als ik daarop inga![]()
![]()
![]()
Wat is de reden dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou misschien moet ik je eens een fotootje sturen.quote:
Deze keer begon je toch echt zelf he, wij waren het niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou misschien moet ik je eens een fotootje sturen.
Ze valt op oudere mannen in ieder geval![]()
Ok moet weer op gaan passen met wat ik allemaal zeg.
Hahaha,
Het blijft je in ieder geval 10 topics achtervolgen weet ik inmiddels (of meer)
Weet ik maar ik had gewoon effe zin in een relquote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze keer begon je toch echt zelf he, wij waren het niet.
Ik niet hoor, als ze leuk is waaromquote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm tja![]()
Ze hangen me op hier als ik daarop inga![]()
![]()
![]()
Wat wel? Haar msnquote:
Hoe oud mag ik gaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Mensen die zich niet aan de (Leeftijd / 2) + 7 regel houden
Is dat dan een reden om een relatie te verbreken?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
In het kort psychose etc naja heel verhaal.
je hebt het verhaal totaal niet meegekregen he?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dat dan een reden om een relatie te verbreken?
Waarom?quote:
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Ik wordt bangquote:
rare hobbyquote:
16 dus, wat een kutformule.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
22quote:
Dan moeten ze 16,5+ zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Nou dan kom je precies waar ik dus mee zit en waarom het ook zo moeilijk is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dat dan een reden om een relatie te verbreken?
dat is dan de minimum leeftijd of wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Teh horror, van die giechelende huppelkutjes.quote:
Nou, wat zit je dan te zeuren op de formule! Het is een minimumleeftijd, dus hij klopt uitstekend.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Teh horror, van die giechelende huppelkutjes.
Hoe zit het met de maximum leeftijd?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
dat is dan de minimum leeftijd of wat?
die is er niet toch? Dus als je een hete milf aan de haak kunt slaan gewoon doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zit het met de maximum leeftijd?
Oh minimumleeftijd, dan is het goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, wat zit je dan te zeuren op de formule! Het is een minimumleeftijd, dus hij klopt uitstekend.
Mij ook, mij ook!!!quote:
Amen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
die is er niet toch? Dus als je een hete milf aan de haak kunt slaan gewoon doen.
Heb ik al gedaan. Niet iedereen was het daar mee eensquote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
die is er niet toch? Dus als je een hete milf aan de haak kunt slaan gewoon doen.
Dat heb ik een paar keer gehad, en elke keer had ze gewoon de verkeerde persoonquote:Op zondag 5 februari 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg opeens een uitnodiging van een vrouw die ik niet ken
Denken mannen/jongens echt zo? Ik heb toch wel een grens hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En nog geen week geleden was iemand van 20+ te oudquote:
Susannequote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nog geen week geleden was iemand van 20+ te oud
Ik zou ze alleen neuken, een relatie er mee is onbegonnen werk natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nog geen week geleden was iemand van 20+ te oud
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen neuken, een relatie er mee is onbegonnen werk natuurlijk.
wie is dat?quote:
24quote:
Wat? Ik ben gewoon veul te jong, onervaren en kinderachtig voor iemand in de 20.quote:
Dat je haar wel even zou neuken..quote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon veul te jong, onervaren en kinderachtig voor iemand in de 20.
Eerste vijf woorden, jeweet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon veul te jong, onervaren en kinderachtig voor iemand in de 20.
Geef jij mij die link krijg jij die van die 15 jarige, allemaal blijquote:
Dat zeg ik niet.quote:
Zou ik seks hebben met iemand in de 20 als ik de mogelijkheid kreeg, ja.quote:
En andersom?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik seks hebben met iemand in de 20 als ik de mogelijkheid kreeg, ja.
Zou ik een relatie met iemand in de 20 hoogstwaarschijnlijk niet.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelezen. Het lijkt me kut. Sterkte.
Bedoel je dat zo?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou iemand in de 20 seks hebben met heloef als ze de mogelijkheid kreeg, ..?...
Zou iemand in de 20 een relatie met heloef nemen als ze de mogelijkheid kreeg ...?...
Hoe bedoel je andersom?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
En andersom?
Oh en dat klinkt lomp maar relatie is 1 en seks 2, voor mij in ieder geval.
En ja ik kan nu uit ervaring spreken.
jaquote:
Och seks was voor mij maar een bijzaak.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andersom?
Ik hecht niet meer zoveel waarde aan seks, dus het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
tsja in mijn leeftijdscathegorie lopen er al heel wat rond met een koter of meerder. Hoewel koters voor mij een no-go zouden betekenen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denken mannen/jongens echt zo? Ik heb toch wel een grens hoor.
Nee, ik zou geen bezwaar hebben tegen een avondje met een MILF, maar voor een relatie liever wat jonger hoor. Gewoon eigen leeftijd dan.quote:
Ja en nee, denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja
ja
denk ik maar je loopt tegen het maatschappelijk geaccepteerde aan dan
Mja dat dus voor mij ook denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Och seks was voor mij maar een bijzaak.
Leuk hoor dat wel, maar als ik nu effe terug kijk op onze korte (ja met die meid dus hahaha) relatie.
Dan hechte ik meer waarde aan een arm om me heen en iemand waarmee je kan praten.
Als dat ik seks had.
5 minuutjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Seks is altijd maar een bijzaak.
Als zelfs ik dat zeg dan moet het wel waar zijn. Zo belangrijk is seks ook weer niet, ik zou best even kunnen wachten.
OK nouja seks is maar seks.quote:
Dit ja. Seks mag nooit de nummer 1 prioriteit in een relatie zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Als zelfs ik dat zeg dan moet het wel waar zijn. Zo belangrijk is seks ook weer niet, ik zou best even kunnen wachten.
Oh daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het ook niet dermate belangrijk. Het is toch vast de eerste keer slecht, zeker met mijn lompheid.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Och seks was voor mij maar een bijzaak.
Leuk hoor dat wel, maar als ik nu effe terug kijk op onze korte (ja met die meid dus hahaha) relatie.
Dan hechte ik meer waarde aan een arm om me heen en iemand waarmee je kan praten.
Als dat ik seks had.
Ok daten?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ja. Gedaan ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Zou je een relatie met iemand nemen voordat je met die persoon hebt lopen neuken?
Discuss
dat is zeker, zo maar geloof me dat het belangrijker is dan alleen maar bijzaak.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef Myraela het volgende:
Aber naturlich.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Zou je een relatie met iemand nemen voordat je met die persoon hebt lopen neuken?
Discuss
Tenzij je een relatie hebt met een prostituee en zij de kostwinner is.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit ja. Seks mag nooit de nummer 1 prioriteit in een relatie zijn.
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Discuss
Nou maar goed dat je mij niet bezig hebt gezien danquote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh daar heb je helemaal gelijk in, ik vind het ook niet dermate belangrijk. Het is toch vast de eerste keer slecht, zeker met mijn lompheid.
Ongeveer ja.quote:
De friendzone?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongeveer ja.
Nou nee, ik vind knuffelen en zoenen en gewoon samen zijn veel fijner dan echt seks hebben. Betekend niet dat seks helemaal niet belangrijk is, maar er moet zeker wel meer zijn dan alleen seks en dat houd dus in dat ik ook met seks zou kunnen wachten.
Ik zou er wel moeite mee hebben als de seks slecht zou zijn, maar dat zou meer een soort frustratie zijn ofzo.
Maar seks maakt ook gewoon een ander soort band. Zonder seks mis je gewoon een bepaald gevoel, dan krijg je een soort vriendschap iets.
Als het aan mij zou liggen niet. Als ik een jongen leuk vind die bewust wilt wachten zou ik daar respect voor hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Discuss
Te laat.quote:
Het is wel eng dat je hetzelfde denkt als ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongeveer ja.
Nou nee, ik vind knuffelen en zoenen en gewoon samen zijn veel fijner dan echt seks hebben. Betekend niet dat seks helemaal niet belangrijk is, maar er moet zeker wel meer zijn dan alleen seks en dat houd dus in dat ik ook met seks zou kunnen wachten.
Ik zou er wel moeite mee hebben als de seks slecht zou zijn, maar dat zou meer een soort frustratie zijn ofzo.
Maar seks maakt ook gewoon een ander soort band. Zonder seks mis je gewoon een bepaald gevoel, dan krijg je een soort vriendschap iets.
Owhquote:Op zondag 5 februari 2012 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen niet. Als ik een jongen leuk vind die bewust wilt wachten zou ik daar respect voor hebben.
[..]
Te laat.
Zo denkt iedereen hoor. Al is het "ik verlang liever naar een arm en iemand om mee te praten" wel een brug te ver.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel eng dat je hetzelfde denkt als ik.
Nouja
Ik heb nu al een hekel aan die dingen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou maar goed dat je mij niet bezig hebt gezien dan![]()
PRO tip, oefen met condooms
Je hebt zelfs zoenen al geoefend.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu al een hekel aan die dingen.
Ik heb op zo'n beetje alles geoefend wat er te oefenen valt, condooms, BH's ga maar zo door.
Het is een moeilijk punt, ik heb niet zomaar seks met iemand waar ik geen relatie mee zou willen beginnen. Hoe beantwoord je jouw vraag dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand in kamp Drommel?
Zelfs ik zie nog dat seks niet het belangrijkste is in een relatie maar ik zal nooit een officiële relatie beginnen voordat er gesekst is
Ik vind het lastig. Want hoeveel zegt "officieel" een relatie hebben nou eigenlijk? Zodra ik iemand leuk vind, vind ik hem leuk. Seks of geen seks. Als ik iemand leuk vind dan ga ik daar gewoon voor.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand in kamp Drommel?
Zelfs ik zie nog dat seks niet het belangrijkste is in een relatie maar ik zal nooit een officiële relatie beginnen voordat er gesekst is
Dus je relatie is officieel als er seks is geweest?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand in kamp Drommel?
Serieus? damnquote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand in kamp Drommel?
O BH is me niet gelukt.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu al een hekel aan die dingen.
Ik heb op zo'n beetje alles geoefend wat er te oefenen valt, condooms, BH's ga maar zo door.
Dat hoop ik wel voor 'r, die dingen moeten soms namelijk wel gewassen worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
O BH is me niet gelukt.![]()
Tering dingen.
Nouja ze kreeg hetzelf snel genoeg voor elkaar
Ik heb een grote faalangst voor de eerste keer, heb er nachtmerries over gehad etc.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
O BH is me niet gelukt.![]()
Tering dingen.
Nouja ze kreeg hetzelf snel genoeg voor elkaar
Niet kunnen/willen pijpen is veel belangrijker.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Wat trouwens wel een echte no-go is, is slecht zoenen.
Geen zorgen maken, gaat vanzelf hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een grote faalangst voor de eerste keer, heb er nachtmerries over gehad etc.
Daarom ben ik maar goed voorbereid voor later.
Ook als de seks slecht is?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het lastig. Want hoeveel zegt "officieel" een relatie hebben nou eigenlijk? Zodra ik iemand leuk vind, vind ik hem leuk. Seks of geen seks. Als ik iemand leuk vind dan ga ik daar gewoon voor.
Ik vind beffen geilerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet kunnen/willen pijpen is veel belangrijker.
Dat lijkt me zo geil om te doen he.quote:
Bij mn 1e keer maakte ik 'm met 1 hand in 1 beweging los, goed beginquote:Op zondag 5 februari 2012 16:11 schreef Myraela het volgende:
BH's zijn ook gewoon kut. Kei veel mannen hebben daar moeite mee.Vind het niet erg overigens, hoewel het soms wel tof is als je bh ineens word losgemaakt. Sommige van mn bh's kan je toch niet normaal uitdoen.
Daar maar je de toekomstige mevrouw twi erg gelukkig mee.quote:
Leek me vroeger ook. Maar die dingen zien er gewoon niet uit. En vaak is het nog vies ook.quote:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de seks met iemand die ik leuk vind slecht is. Ik weet niet hoe ik daarop zou reageren. Eerst een beetje proberen aan te passen, maar als het slecht blijft zou ik er wel moeite mee hebben.quote:
You are my hero.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Bij mn 1e keer maakte ik 'm met 1 hand in 1 beweging los, goed begin
Wat is mijn vraag?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een moeilijk punt, ik heb niet zomaar seks met iemand waar ik geen relatie mee zou willen beginnen. Hoe beantwoord je jouw vraag dan?
Heerlijk gek!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar maar je de toekomstige mevrouw twi erg gelukkig mee.
[..]
Leek me vroeger ook. Maar die dingen zien er gewoon niet uit. En vaak is het nog vies ook.
Dat die dingen er niet uit zien had ik wel door ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leek me vroeger ook. Maar die dingen zien er gewoon niet uit. En vaak is het nog vies ook.
Grappig, nouja je kent het wel van die porn filmpjes.quote:
Zeker mee eensquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Serieus? damn
En als de sex tegenvalt maarde relatie super is verder is geen ramp. alles kan geleerd worden gewoon erover blijven praten dingen veranderen etc etc van elkaar leren.
Nee, een lul ziet er fantastisch uit...quote:Op zondag 5 februari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik wil haar eerst knuppelen met mn knuppeltjequote:Op zondag 5 februari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Of je een relatie zou beginnen zonder te neuken, knuppeltje.
Mijne wel hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, een lul ziet er fantastisch uit...
Ieder zijn ding.quote:
Nog beter dan die kruising tussen een mossel en een inktvis.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, een lul ziet er fantastisch uit...
Meer dan 21 is 't niet in elk geval.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Drommel maar 19 cm heeft.
Je hebt er bij die zijn goddelijk. vorm, smaak, kleuren. Man man. Zo'n vochtige druppel in het zonlicht zien schitteren smorgens als er een streepje licht door de gordijnen naar binnen glipt.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat die dingen er niet uit zien had ik wel door ja.
Nee, het is niet zo dat die eerst op onofficieel staat. Tevens is seks hebben sowieso geen garantie voor een relatie. Je kan ook seks hebben met meisjes die je eigenlijk niet leuk genoeg vindt een relatiequote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je relatie is officieel als er seks is geweest?
Nouja voor mij niet, zal je zeggen dat die meid mij meer het bed in praatte als ik haar.
Niks mis mee trouwens maar ik had toen nog het idee dat het langer zou gaan duren met haar als dat ik nu weet.
En waar kijk ik dan het meest op terug, nu?
Niet de seks hoor, leuke bijkomstigheid.
Maarja, nee mis haar gewoon als persoon en niet als neuk object, gelukkig heb je ook nog handjes gekregen
dat laatste ik weet het niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat die eerst op onofficieel staat. Tevens is seks hebben sowieso geen garantie voor een relatie. Je kan ook seks hebben met meisjes die je eigenlijk niet leuk genoeg vindt een relatie
Hoe dat zo?quote:
Nee sorry.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je hebt er bij die zijn goddelijk. vorm, smaak, kleuren. Man man. Zo'n vochtige druppel in het zonlicht zien schitteren smorgens als er een streepje licht door de gordijnen naar binnen glipt.
Die wil je dan toch meteen even oplikken?
Dit is de meest rooskleurige omschrijving van een kut allertijden.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je hebt er bij die zijn goddelijk. vorm, smaak, kleuren. Man man. Zo'n vochtige druppel in het zonlicht zien schitteren smorgens als er een streepje licht door de gordijnen naar binnen glipt.
Die wil je dan toch meteen even oplikken?
OK nu mis ik iets?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef VacaLoca het volgende:
Wat je er ook van vind, je moet er wel goed gebruik van maken. Hier (serieus) een topfilmpje imo.
Niet wegmodden, is educatief.
Oeh, ik heb het weer gemist allemaal. Ging het over die 2 handjes en een beetje?quote:
Ik houd niet van gebeft worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Okay, your loss, en dat van al je geslachtsgenoten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Soms houden mensen gewoon niet van bepaalde dingen, deal with it.
Gulle dijen als een havenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is de meest rooskleurige omschrijving van een kut allertijden.
Iedereen man denkt dat hij het wel even kan. Net zoiets dat elke man denkt dat ik schreeuwend klaarkom als ze klaarzijn met me. Nou niet echtquote:
Zijn er ook dingen die jij niet prettig vindt, MFN?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Soms houden mensen gewoon niet van bepaalde dingen, deal with it.
Dat zeggen ze enkel. Dat geloven ze niet daadwerkelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen man denkt dat hij het wel even kan. Net zoiets dat elke man denkt dat ik schreeuwend klaarkom als ze klaarzijn met me. Nou niet echt
ik heb geen idee, ik zie wel wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar keer gehad, en elke keer had ze gewoon de verkeerde persoon
MSN is toch dood? Daar zit toch niemand meer op?quote:
Daarom kwam ik dus met de nodige educatie hier. Maar goed... dan houd ik het wel voor mezelfquote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen man denkt dat hij het wel even kan. Net zoiets dat elke man denkt dat ik schreeuwend klaarkom als ze klaarzijn met me. Nou niet echt
Je moet een man zoeken die wel oog voor je heeft en luistert en kijkt naar wat je lichaam verteld en zich daarop aanpast. Die met kleine hints steeds meer en beter de juiste plekjes weet te raken en beroeren.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een toepasselijke hint:quote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, ik heb het weer gemist allemaal. Ging het over die 2 handjes en een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Daarom kwam ik dus met de nodige educatie hier. Maar goed... dan houd ik het wel voor mezelf
ninja skillsquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Daarom kwam ik dus met de nodige educatie hier. Maar goed... dan houd ik het wel voor mezelf
Ja ik heb niets te klagen hoor, maar dat zijn juist de mannen die geen grote bek hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je moet een man zoeken die wel oog voor je heeft en luistert en kijkt naar wat je lichaam verteld en zich daarop aanpast. Die met kleine hints steeds meer en beter de juiste plekjes weet te raken en beroeren.
Ze moet wel een beetje leuk zijn maar je kan toch best seks hebben en weten dat je nooit een relatie met haar zal nemen?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
dat laatste ik weet het niet.
Zou het eigenlijk niet willen eigenlijk.
Maarja daar zijn de meningen over verdeeld
Mannen met een grote bek moet je ook vermijden. Dat zijn meestal de alleen aan zich zlef denker. 15 minuutjes en klaar. Oh jij ook nog pfffff. geen zin in. ja als jij mij helpt, help ik jou. gewoon laten staan met hun grote bek.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik heb niets te klagen hoor, maar dat zijn juist de mannen die geen grote bek hebben.
Nou dit biedt hoop.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik heb niets te klagen hoor, maar dat zijn juist de mannen die geen grote bek hebben.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Ik kan het niet ik kan het niet ik kan het niet hoe moet dit hoe moet dit hoe moet dit!"quote:
Befskills is niet een van de hoofdzaken waar ik mijn mannen op uitzoek. Mocht hij het kunnen, prima, maar beter is het gewoon een leuke kerel waar ik voor kan vallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je moet een man zoeken die wel oog voor je heeft en luistert en kijkt naar wat je lichaam verteld en zich daarop aanpast. Die met kleine hints steeds meer en beter de juiste plekjes weet te raken en beroeren.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
maar beter is het gewoon een leuke kerel waar ik voor kan vallen.
Dat is wat ik zou denken.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
"Ik kan het niet ik kan het niet ik kan het niet hoe moet dit hoe moet dit hoe moet dit!"
?
nog beter lijkt mij een combinatie maar goed ik ben geen vrouw natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Befskills is niet een van de hoofdzaken waar ik mijn mannen op uitzoek. Mocht hij het kunnen, prima, maar beter is het gewoon een leuke kerel waar ik voor kan vallen.
Ik las over je "niet" heenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Befskills is niet een van de hoofdzaken waar ik mijn mannen op uitzoek. Mocht hij het kunnen, prima, maar beter is het gewoon een leuke kerel waar ik voor kan vallen.
Het is enkel een bijzaak voor mij, dus het maakt me niet uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Partingglass het volgende:
[..]
nog beter lijkt mij een combinatie maar goed ik ben geen vrouw natuurlijk.
Of: 'godsamme, wat een lekker wijf, daar wil ik mijzelf en haar minimaal een uur mee vermaken'quote:
Ja en nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze moet wel een beetje leuk zijn maar je kan toch best seks hebben en weten dat je nooit een relatie met haar zal nemen?
Je mag ook blijven staan hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je weet dat ik weer vrij benquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind klaarkomen in/over toch een stuk leuker dan gewoon alleenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en nee.
Weet het niet eigenlijk of ik gewoon seks wil hebben om de seks en verder niks.
Ja wie weet loop ik een bloedmooie meid tegen het lijf.
En verander ik van gedachten.
Maar denk het niet hoor.
Klaarkomen voelt hetzelfde of je het zelf doet of niet.
Wat het extra maakt is denk dat het is met iemand die je echt leuk vindt.
15 seconden later.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of: 'godsamme, wat een lekker wijf, daar wil ik mijzelf en haar minimaal een uur mee vermaken'
Gelukkig niet door Duitsers thoughquote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen is MFN meer bezet dan Nederland in de Wo2.
Verdomme kan iemand een lijstje maken met vrouwen die nog wel vrij zijn in dit topic.....quote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen is MFN meer bezet dan Nederland in de Wo2.
Wel door (iemand van) het leger.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gelukkig niet door Duitsers though
Alles komt goedquote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
15 seconden later.
"Oh shit ik kom, hmm dat uur niet gehaald ach ja tijd om te pitten"
Niemand. Doe geen moeite.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
Verdomme kan iemand een lijstje maken met vrouwen die nog wel vrij zijn in dit topic.....
einde van de wereld hahaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |