De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op glasblazen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doktersassistente sowieso. HBO weet ik nog niet zeke.
Ik ben volgens mij nog nooit in Venlo geweest behalve dat ik op het station heb rondgezwerfd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Partingglass het volgende:
tsja joysa ik zou ook niet in venlo willen wonen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef Partingglass het volgende:
tsja joysa ik zou ook niet in venlo willen wonen.
Daar valt niet veel rond te zwervenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit in Venlo geweest behalve dat ik op het station heb rondgezwerfd.
Maastricht is best leuk om doorheen te banjeren, maar als je dat zegt in de buurt van Joysa heb je zo een Kris in je lul zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Limburg geweest.
Je wilt er je hoofd in stoppen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van ontbijtkoek, ik wil ermee de liefde bedrijven.
Ik ook. Maar wel met een andere ontbijtkoek dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Houden zoquote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Limburg geweest.
Zal ik je droom even uiteen laten spatten door te zeggen dat ontbijtkoek verschrikkelijk slechte troep is?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Ik steek meerdere malen per dag mijn penor in een echte Pijnenburg ontbijtkoek en bedrijf 15 seconden gepassioneerd de liefde er mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
Ik houd ook van ontbijtkoek, maar ik heb er alleen een platonische relatie mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel met een andere ontbijtkoek dan.
Maastrichtquote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maastricht is best leuk om doorheen te banjeren, maar als je dat zegt in de buurt van Joysa heb je zo een Kris in je lul zitten.
Mensen die hun relatie niet op een fysiek niveau willen uitdrukkenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik houd ook van ontbijtkoek, maar ik heb er alleen een platonische relatie mee.
Er moet veel pindakaas op, dan sopt het wat lekkerder in je bakkes.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt heel lang geen ontbijtkoek gegeten.
Pindakaas op peperkoek?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er moet veel pindakaas op, dan sopt het wat lekkerder in je bakkes.
He ik ben helemaal geen hopeloze romantici.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, platonische liefde is voor hopeloze romantici die een trein zouden koppen als ze afgewezen worden
Pure suiker, maar ik geef geen neuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik je droom even uiteen laten spatten door te zeggen dat ontbijtkoek verschrikkelijk slechte troep is?
Ik wacht gewoon tot ik het plakje ontbijtkoek vind dat de ware isquote:Op zondag 5 februari 2012 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die hun relatie niet op een fysiek niveau willen uitdrukken![]()
Tevens, platonische liefde is voor hopeloze romantici die een trein zouden koppen als ze afgewezen worden
Maar jij wilt dan ook niet alleen mentaal de liefde bedrijven.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
He ik ben helemaal geen hopeloze romantici.
Ging mij om het treinkop-gedeelte.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar jij wilt dan ook niet alleen mentaal de liefde bedrijven.
Ik vul hem altijd met zelfgemaakte vloeibare boter, is lekker joh.quote:
Leugens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die van kapiteit koek ofzo zijn nog het lekkerste.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
Vroeger had je van die koek met sterretjes er over heen.
Geen flauw idee hoe het heet, maar het wat fucking lekker.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die van kapiteit koek ofzo zijn nog het lekkerste.
Oh dat was het.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef kree het volgende:
zucht.....![]()
Middag allen, nou ik meldt me weer hier
Wazzup?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef kree het volgende:
zucht.....![]()
Middag allen, nou ik meldt me weer hier![]()
Je kent het?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Niet zo lekker als ontbijtkoek met pindakaas.
Ik voel me weer 8.quote:
Ik kreeg nooit eten/koekjes mee naar school.quote:
Nou om het niet te lang te houden het is helemaal weer overquote:
Heloef kom je buiten spelenquote:
Sterktequote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om het niet te lang te houden het is helemaal weer over![]()
En de reden nou hetzelfde als van de zomer.
Ben er zo teleurgesteld in, dacht echt dat het nu de goede kant op ging,
Maar toch niet...
En was er al bang voor hoor, heb er ook met haar over gepraat al een paar weken terug,
Nee toen was alles goed en voor altijd etc.
Nouja niet dus.
En nu hou ik nog van haar maar ik kan het gewoon geen 3e kans meer geven want ik wil me niet nog een keer zo KUT voelen als nu.
Nouja tot zover mijn klaagbede.
pffffff zal wel voor altijd alleen blijven denk.
Wel goed van je, je moet ergens een grens stellen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja niet dus.
En nu hou ik nog van haar maar ik kan het gewoon geen 3e kans meer geven want ik wil me niet nog een keer zo KUT voelen als nu.
Goed plan wel dat je nu inziet dat je het geen 3de kans moet geven. Voor de rest allemaal erg vervelend, maar het zat er gewoon niet in.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch niet...
En was er al bang voor hoor, heb er ook met haar over gepraat al een paar weken terug,
Nouja niet dus.
Sterkte man.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch niet...
Nouja niet dus.
Sterkte man.. Vrouwen..quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Maar toch niet...
Nouja niet dus.
Ja ik ben er echt ook verdrietig over.quote:
Goed zo dat je het vanaf je hebt geschreven. Heb je iemand waarmee je kan praten over dit soort dingen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt ook verdrietig over.
Kan ik dan gewoon niet een normale meid treffen ofzo denk ik dan.
Nee hoor ik heb er weer 1 met problemen.
Kijk als ze nou vreemd ging of weet ik veel wat, maar dat is niet zo.
Ik heb het er maar weer even moeilijk mee.
Maar ik kan er gewoon niks aan doen.
Nouja heb een brief van 5 kantjes met het hele verhaal, zou hem haast bijna hier neer zetten.
Maar zal het maar effe voor mezelf houden ik voel me:![]()
![]()
Ja fokquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo dat je het vanaf je hebt geschreven. Heb je iemand waarmee je kan praten over dit soort dingen?
Dat laatste heb je ooit gedaan? Vet grappigquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef twi het volgende:
Je hoeft ook (nog) niet te versieren, over een tijdje ben je ook weer van al die gevoelens af kree. Dus goede keuze die je maakt. Brieven van vijf kantjes schrijven is een slecht idee heb ik gehoord, dus leen binnenkort geen DVD'tje van 'r waar je die brief stiekem in verstopt.
Nee joh, zo kansloos ben ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat laatste heb je ooit gedaan? Vet grappig
En dat is?quote:
Begin er gewoon serieus over te denken jaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, zo kansloos ben ik nu ook weer niet.
Kree moet gewoon naar een meeting komen en een meisje uit dit topic hosselen.
Mensen die uit dit topic hosselen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Meisjes uit dit topic hosselen is zo makkelijk nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Neequote:
Sowieso naar een meet komen,quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ben geen maagd meerquote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
He, en stiekem he Kree. Ookal is dat veel te vroeg om nu in te zien. Ben je ondertussen wel weer een aantal stappen verder dan een paar maanden terug.
Gewoon even je tijd nemen.
Tof voor haarquote:
Moet ik er voordeel aan hebben dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En dat is goed nieuws voor jou omdat?
Ja, en?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dus zij krijgt het nog eerder voor elkaar dan jij?
Dat mag niet van de kerk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef kree het volgende:
Oh ik heb nog die van 15
Dit heb ik nooit gezegd
Nou ze is bijna 16 hoorquote:
Stuur der MSN eens door.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef kree het volgende:
Oh ik heb nog die van 15
Dit heb ik nooit gezegd
Denk dat het wel wat voor jou is hoor.quote:
Hey je bent geen maagd meer dus doenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze is bijna 16 hoor![]()
Nouja hahaha, nee dat gaat hem niet worden
Hmmm tjaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey je bent geen maagd meer dus doen
Ehm Amsterdam, de omgeving dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat voor jou is hoor.
Hele lieve meid, waar woonde je ook alweer?
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEquote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef kree het volgende:
Oh ik heb nog die van 15
Dit heb ik nooit gezegd
Where's my car?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef kutkloon7 het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE
Fuck dit topic, de wet zegt straks dat het mag.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm tja![]()
Ze hangen me op hier als ik daarop inga![]()
![]()
![]()
Wat is de reden dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |