Nee, denk het niet... Een week later wel en niet om te schaatsen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Emmen toe woensdag?
Ik heb even in Market gekeken, die apps heb je dus ook voor Android... Man, wat een raar idee; word je gebeld onder het masturberenquote:
Ik luister graag naar haar nummers die nog niet grijs gedraaid zijn, zitten geweldige nummers tussen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n grote fan van haar muziek. Wel een sympathiek mens trouwens, ik hoor haar graag praten
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen. En Gotyequote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik luister graag naar haar nummers die nog niet grijs gedraaid zijn, zitten geweldige nummers tussen.
Gewoon jammer dat een paar nummers gewoon echt zijn doodgedraaid dat zelfs mensen die het op het begin ook prachtig vonden er nu zelfs een hekel aan krijgen.
Ik begin dat nu een beetje te krijgen met Gotye.
Ook bij Celine Dion ?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen. En Gotye
Ja. Alleen My heart will go on kan ik aanhoren, maar das meer om de filmquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen.
nja, als je stampers wil horen moet je zaterdagavond luisteren toch? dit is afwisseling...maar idd, dit hoeft voor mij ook niet hoorquote:
Check.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoef niet per se een stamper te horen hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als je stampers wil horen moet je zaterdagavond luisteren toch? dit is afwisseling...maar idd, dit hoeft voor mij ook niet hoor
hell noquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Is dat een zucht waard?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
leuk liedje. wel eerder gehoord, maar wist niet van wie het was ofzo.
*zucht*
nee, de zucht staat er los van. dat heeft een andere reden. tis geen ergerniszucht, maar meer een stommeactiezucht. laat maarquote:
Ah, vandaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, de zucht staat er los van. dat heeft een andere reden. tis geen ergerniszucht, maar meer een stommeactiezucht. laat maar
lykke li...ja, leuk liedje....maar ben er langzaamaan beetje klaar mee
ik ook niet.....de voorspellingen zeggen dat het alleen deze week nog gaat vriezen en dat het in of na t weekend weer gaat dooien. in leeuwarden iig.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof nog steeds niet in die Elfstedentocht.
Het vriest anders hard genoeg hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet.....de voorspellingen zeggen dat het alleen deze week nog gaat vriezen en dat het in of na t weekend weer gaat dooien. in leeuwarden iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |