En Heerenveen en AZ en PSV en Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
zometeen staat feyenoord gewoon boven ajax
Wel een bazenpot natuurlijk, maar ik ga zo PSVquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie schakelt er om mee over naar AEL Limassol - APOEL Nicosia??
En niet voor het eerst dit seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
zometeen staat feyenoord gewoon boven ajax
Zo'n mooie clubquote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een bazenpot natuurlijk, maar ik ga zo PSVkijken.
superlullig!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt in deze reeks niets uit te maken
Vandaag wel!quote:
Onmogelijk, met de 15e plek staan ze ver daar bovenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef zatata het volgende:
utrecht past zich aan het niveau van ajax
Jij kan er ook wat vanquote:
Kansloos? Ze staan voorquote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Onnoman het volgende:
hahaha wat een kansloze club is utrecht toch.. en toch ben ik fan van ze
Één.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben helemaal de intentie niet om te winnen geloof ik, wtf
Hoeveel kansen heeft Ajax nou gehad?
die afzwaaiers.. gewoon een doelpoging die zelfs niet eens over de achterlijn is, maar bijna over de zijlijn.. wat een kneusjes hahaquote:
en laat je club maar in de steek en laat je club maar in de steekquote:
Ach, huiliehuilie.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle trolls worden wakker als gewoonlijk.
quote:
Fan van PSV toevallig?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ANTI VOETBAL ZO ZOU IK NIET WILLEN WINNEN
hahahahhahahahhahaha lekker voor ze Jooduuuuh
Wat nou weer, Calimero.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Subtopper is wel erg zwart-wit, maar het is niet best de afgelopen tien jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef baaart het volgende:
Ajaxieden verlangen allemaal terug naar die tijd, verslaggever. Iedere Ajax supporter refereert alleen maar naar het verleden omdat het hedendaags niets meer dan een sub-topper is.
VITASquote:
mompelt iets over VVV voor de winterstop...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh oh, verliezen van een degradatie kandidaat
Jij dus?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Slik. Feyenoord komt straks boven ons. Slik.
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Slik. Feyenoord komt straks alweer boven ons. Slik.
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Daar durf ik geen geld op te zetten .quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin? Als je niet kan winnen is het corruptie?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Quisho het volgende:
Geen Europees voetbal voor Ajax dit jaar als het zo doorgaat![]()
Maar goed misschien wel beter want ze komen toch niet ver (door corruptie of slecht spel of een combinatie) en is het alleen maar verspilde energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet gek vinden.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je voor dat feyenoord dit jaar hoger eindigt dan ajax... Vooraf dat mankeerde feyenoord damn.
Als Ajax niet kan winnen, ligt het aan alles behalve Ajax... Althans, volgens de Ajax supportersquote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef baaart het volgende:
HA
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin? Als je niet kan winnen is het corruptie?
Zal wel weer een signaal afgeven zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
Gingen nu de mensen uit 410 naar huis?
Let's hope. Al ben ik er niet zo zeker van.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Snuf. het volgende:
Drie keer raden waar Duplan vandaan komtSPARTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb ik gewonnen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja. Snel baar huis zodat ze de wedstrijd van half 3 niet missen. Echt voetballiefhebbers.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
Gingen nu de mensen uit 410 naar huis?
Drie keer raden waar Duplan vandaan komtAthis-MonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Heujheujheujquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou Utreg, leg de 3e er ook maar in
Drie keer raden waar Duplan vandaan komtAS Choisy-le-RoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom heet het ook voetbalquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Zero17 het volgende:
Utrecht voetbalt eindelijk weer een beetje met ballen.
14 minuten voor het einde naar huis.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zal wel weer een signaal afgeven zijn
Het is niet SPARTA, maar Sparta.quote:
Dan wordt het scherm vies, dus liever niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Veldwijk eigen goal markeer mijn words!
slechte start van je carriere jaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:11 schreef Onnoman het volgende:
dubuteren in amsterdam als tegenpartij.. hoe vernederend is dat![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is niet SPARTA, maar Sparta.
quote:
Jaja 7-1 of wat het ook was is geen corruptie? Maar goed laten we daar maar niet over beginnen, ik wil er niet aan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Ajax niet kan winnen, ligt het aan alles behalve Ajax... Althans, volgens de Ajax supporters
Afgelast?quote:
Inderdaad... al de hele wedstrijd zo. En nog 0-2 af gaanquote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hahaha vrije trap naar Ajax die scheids is een joodse hommo
Begin van wedstrijd ook al gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is dat een vrije trap voor Ajax?
beats mequote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is dat een vrije trap voor Ajax?
Zij zijn Utrecht, zij zijn wederom beter dan Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!"
Dit is de 3e.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Begin van wedstrijd ook al gebeurd
Al 2 seizoenen langquote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij zijn Utrecht, zij zijn wederom beter dan Ajax
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij zijn Utrecht, zij zijn wederom beter dan Ajax
Dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou NOOIT eerder weg gaan bij een wedstrijd.
Nog veilig thuis gekomen?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
Neppubliek daar in 020![]()
Nee, je zou inderdaad niet zo snel achter je computer vandaan komen, nietwaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
Dit was terecht. Die gele kaart.quote:
Jij bent al vanaf de ArenA thuis? Nerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zou inderdaad niet zo snel achter je computer vandaan komen, nietwaar?
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Nee, je zou inderdaad niet zo snel achter je computer vandaan komen, nietwaar?
Je hebt ze bij elke club, 88e minuut weggaan als het 1-1 staat ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
Want ik ben voor Ajax?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef baaart het volgende:
[..]
Jij bent al vanaf de ArenA thuis? Nerd.
Maar het is daar bij 020 wel heel erg. Ja bij PSV gebeurt het ook en die kots ik ook uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt ze bij elke club, 88e minuut weggaan als het 1-1 staat ofzo
Ik had het nog over de vrijetrapquote:
F side is ook gewoon weg.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
“@psvmelick: Zijn ze de arena aan het uitbreiden ?? Ik zie steeds meer stoeltjes.”
Jij bent dan ook de missing link tussen de aap en de mens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
Kom schat, voor de drukte naar huis.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA, maar dit is gewoon treurig. Het is net alsof het een oefenwedstrijd tegen BalOpHetDak'69 is ofzo, zo weinig mensen zijn erquote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt?quote:
Ik ben geen ajacied dus dat scheelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de missing link tussen de aap en de mens.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
“@psvmelick: Zijn ze de arena aan het uitbreiden ?? Ik zie steeds meer stoeltjes.”
"een keer"???quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt?
Het zijn ook een stelletje huilies bij Ajax hoor, als het een keer niet gaat naar hun zin gaan ze stampvoetend naar huis
Zo was ik ookquote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt?
Het zijn ook een stelletje huilies bij Ajax hoor, als het een keer niet gaat naar hun zin gaan ze stampvoetend naar huis
Ja rare beslissing. Vorige week floot hij wel goed.quote:
11/12 mooi 6 puntenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Brabiliaan het volgende:
FC Utrecht won maar 1 van zijn laatste 11 competitieduels: thuis tegen Ajax op 6 november 2011 (6-4). Het zijn dus echt wel angstgegners geworden van Ajax.
Wat dat betreft zie ik wel overeenkomsten tussen bestuur/rvc en de supportersquote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt?
Eng he een grote stad.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben geen ajacied dus dat scheelt.
vorig seizoen hebben ze ook beiden wedstrijden tegen ajax gewonnen. Gewoon nu 4x op rij winst.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Brabiliaan het volgende:
FC Utrecht won maar 1 van zijn laatste 11 competitieduels: thuis tegen Ajax op 6 november 2011 (6-4). Het zijn dus echt wel angstgegners geworden van Ajax.
En volgens de commentator is dat nog nooit gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef eight het volgende:
[..]
vorig seizoen hebben ze ook beiden wedstrijden tegen ajax gewonnen. Gewoon nu 4x op rij winst.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef Onnoman het volgende:
de boer is nog 4 minuten trainer van ajax!
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"4 minuten nog voor Ajax"
Rot toch op partijdige kutcommentator
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Volgende week een koud avondje NAC voor Ajax.
Slecht geïnformeerd dan: Feijenoord deed dit in 1960-1961quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En volgens de commentator is dat nog nooit gebeurd
2 seizoenen achter elkaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerd dan: Feijenoord deed dit in 1960-1961
eheheh ja dusquote:
Goeden schwalbequote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Zero17 het volgende:
Haha zag je siem de jong zichzelf even onderuit halen in dat opstootje?!!
Precies. Het is gewoon treurig. Alle Ajacieden moeten gewoon de rest van het seizoen verstandig zijn en hun bek houden. HAHAHAHA as we speak gevecht waarbij de jong keihard onderuit op z'n bek glijdt over het ijs.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
JA, maar dit is gewoon treurig. Het is net alsof het een oefenwedstrijd tegen BalOpHetDak'69 is ofzo, zo weinig mensen zijn er
LOLquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Even een komma erbij gezet:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja man.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef eight het volgende:
sulejmani verdient gewoon rood voor deze actie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat echt?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoorders met een grote bek na al die rampseizoenen hiervoor. Gelukkig blijft dat altijd nog treuriger dan Ajax dit seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Het is gewoon treurig. Alle Ajacieden moeten gewoon de rest van het seizoen verstandig zijn en hun bek houden. HAHAHAHA as we speak gevecht waarbij de jong keihard onderuit op z'n bek glijdt over het ijs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCKING PRICELESS
Dat weet die commentator echt wel, alleen zegt hij die neus dat weer nietquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerd dan: Feijenoord deed dit in 1960-1961
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |