En Heerenveen en AZ en PSV en Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
zometeen staat feyenoord gewoon boven ajax
Wel een bazenpot natuurlijk, maar ik ga zo PSVquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie schakelt er om mee over naar AEL Limassol - APOEL Nicosia??
En niet voor het eerst dit seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
zometeen staat feyenoord gewoon boven ajax
Zo'n mooie clubquote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel een bazenpot natuurlijk, maar ik ga zo PSVkijken.
superlullig!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt in deze reeks niets uit te maken
Vandaag wel!quote:
Onmogelijk, met de 15e plek staan ze ver daar bovenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef zatata het volgende:
utrecht past zich aan het niveau van ajax
Jij kan er ook wat vanquote:
Kansloos? Ze staan voorquote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Onnoman het volgende:
hahaha wat een kansloze club is utrecht toch.. en toch ben ik fan van ze
Één.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben helemaal de intentie niet om te winnen geloof ik, wtf
Hoeveel kansen heeft Ajax nou gehad?
die afzwaaiers.. gewoon een doelpoging die zelfs niet eens over de achterlijn is, maar bijna over de zijlijn.. wat een kneusjes hahaquote:
en laat je club maar in de steek en laat je club maar in de steekquote:
Ach, huiliehuilie.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle trolls worden wakker als gewoonlijk.
quote:
Fan van PSV toevallig?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ANTI VOETBAL ZO ZOU IK NIET WILLEN WINNEN
hahahahhahahahhahaha lekker voor ze Jooduuuuh
Wat nou weer, Calimero.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Subtopper is wel erg zwart-wit, maar het is niet best de afgelopen tien jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef baaart het volgende:
Ajaxieden verlangen allemaal terug naar die tijd, verslaggever. Iedere Ajax supporter refereert alleen maar naar het verleden omdat het hedendaags niets meer dan een sub-topper is.
VITASquote:
mompelt iets over VVV voor de winterstop...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh oh, verliezen van een degradatie kandidaat
Jij dus?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Slik. Feyenoord komt straks boven ons. Slik.
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Slik. Feyenoord komt straks alweer boven ons. Slik.
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Daar durf ik geen geld op te zetten .quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin? Als je niet kan winnen is het corruptie?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Quisho het volgende:
Geen Europees voetbal voor Ajax dit jaar als het zo doorgaat![]()
Maar goed misschien wel beter want ze komen toch niet ver (door corruptie of slecht spel of een combinatie) en is het alleen maar verspilde energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet gek vinden.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je voor dat feyenoord dit jaar hoger eindigt dan ajax... Vooraf dat mankeerde feyenoord damn.
Als Ajax niet kan winnen, ligt het aan alles behalve Ajax... Althans, volgens de Ajax supportersquote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef baaart het volgende:
HA
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin? Als je niet kan winnen is het corruptie?
Zal wel weer een signaal afgeven zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
Gingen nu de mensen uit 410 naar huis?
Let's hope. Al ben ik er niet zo zeker van.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Snuf. het volgende:
Drie keer raden waar Duplan vandaan komtSPARTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb ik gewonnen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja. Snel baar huis zodat ze de wedstrijd van half 3 niet missen. Echt voetballiefhebbers.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
Gingen nu de mensen uit 410 naar huis?
Drie keer raden waar Duplan vandaan komtAthis-MonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Heujheujheujquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou Utreg, leg de 3e er ook maar in
Drie keer raden waar Duplan vandaan komtAS Choisy-le-RoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |