Ja ze waren net onderweg terug van wintersport, dus nog ergens in de bergen ookquote:Op maandag 6 februari 2012 08:36 schreef Mikkie het volgende:
Oei, echt een defect? Da's zuur... stranden is al balen, maar met dit weer al helemaal!
Ik heb al een gedeelte van m'n luchttoevoer afgesloten zodat de motor een beetje op temperatuur kan komen, hij heeft toch behoorlijk last van de kou.
Gewoon een gat graven in één van die meters sneeuw die er ligt, dat isoleert goedquote:Op maandag 6 februari 2012 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ze waren net onderweg terug van wintersport, dus nog ergens in de bergen ookMaar goed ze zijn iig thuisgekomen!
Ik zei ook tegen mijn broer van jeetje dan moet je je de auto ook nog lang missen (omdat er eerst mee getest wordt) maar dat maakte niet veel uit want die man reed er ook nog een bentley naast dusquote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Aanschaf valt inderdaad wel mee als je het afzet tegen de nieuwprijs. Is nog best te betalen. Maar zo'n ding rijdend houden is gewoon niet te doen. Als een paar dingen qua onderhoud tegenvallen, ben je een half jaarsalaris kwijt. Om 't nog maar niet te hebben over het brandstofverbruik van 1:5...
kratje bier o.a. :pquote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb ze voor de zomervakantie gekocht bij de ANWB, er zat er al een in mijn verbandsdoos. Nu liggen er drie, is in ieder geval genoeg
Verder staan momenteel nog al mijn vloeistoffen in de auto, omdat ik sowieso niet zou weten waar ik ze boven kwijt moet
Neuh ze tellen dus de ingeschreven jaren, niet de effectieve jaren. Heb me nu totaal 4 x ingeschreven (2 x HTS Auto) en dit is men 2e jaar IPO. Volgend jaar dus inschrijving 5 en daarna ben ik de sjaak.quote:
Oh, dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen. Zo gaat 't altijd. Anders is 't erg lucratief om je in maanden dat je geen tentamens hebt uit te schrijven om te sparen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Neuh ze tellen dus de ingeschreven jaren, niet de effectieve jaren. Heb me nu totaal 4 x ingeschreven (2 x HTS Auto) en dit is men 2e jaar IPO. Volgend jaar dus inschrijving 5 en daarna ben ik de sjaak.
Op de een of andere manier smaken de biertjes nu wel beter
Meh @ facebookquote:
Gewoon, net zoals andere werkdagen en net zoals anderen die een fulltime baan hebben?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo meteen werken van 11 tot 20.00 bijzondere tijd ben benieuwd hoe dat bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |