Aaah net de finale van seizoen 5 gezien. Supermooie oorspronkelijke seriefinale. Aan de ene kant vond ik het misschien een beetje te kort door de bocht dat Michael en Lucifer/Sam gewoon in dat gat vielen en dat daarmee de wereld werd gered, maar aan de andere kant waren al die flitsen van Sam en Deans relatie ook heel erg mooi om te zien, gewoon dat ze er altijd voor elkaar zijn geweest

En ik had in een ouder topic uit deze reeks al gelezen dat sommigen dachten dat Chuck God zou zijn. Daar had ik totaal niet aangedacht, maar het zou opzich wel kunnen. Ook omdat Joshua zei dat God zich op aarde bevond (dus waarschijnlijk in de vorm van een profeet) en Castiel ook nog zei dat God hen meer had geholpen dan ze waarschijnlijk denken.
Nu heb ik een vraagje aan de mensen die alles al hebben gezien. Aan de ene kant vind ik seizoen 5 een mooie afsluiter (in een nieuw seizoen lijkt het me eigenlijk een beetje afgezaagd als Dean voor de zoveelste keer Lisa moet verlaten

Dat kan dan wel eeuwig doorgaan), maar aan de andere kant ben ik een grote fan van deze serie en wil ik eigenlijk alles wel zien. Vooral voor Castiel, want dat personage is echt droog

Maarem..de vraag is of het niveau nog een beetje hetzelfde is gebleven na seizoen 5? Ook met die nieuwe executive producer nu Kripke niet zoveel aanwezig is. Ik vraag me namelijk af hoe ze in hemelsnaam het verhaal van Lucifer en Michael kunnen overtreffen, tenzij ze iets met God gaan doen of die demonen die geen 'baas' meer hebben. Hebben sommige mensen spijt dat ze niet bij seizoen 5 zijn gebleven of is de rest gewoon goed uitgewerkt?