dat maakt het niet interessant. Ze zouden het veel beter kunnen brengen imo...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe Death over ze uitlegde?
"Levi's" zijn ouder dan engelen en demonen!En erger zelfs!Kijk maar naar Crowley.
Uhm JOH, oud nieuwsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef fh101 het volgende:
Er komt een seizoen 8!![]()
![]()
https://twitter.com/#!/taraslarsen/status/198121581053095936
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dusquote:
Ik ook. De Bobby-als-geest-lijn vind ik dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
Ik vindt heel de Leviathans verhaallijn ontzettend on-interessant
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dus
????quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dus
+1quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef DoomCow het volgende:
[..]
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemen
http://tvline.com/2012/04(...)rver-new-showrunner/
Ah, dat had ik gemist. Is op zich wel een duidelijk teken iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef DoomCow het volgende:
[..]
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemen
http://tvline.com/2012/04(...)rver-new-showrunner/
SPN nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist. Is op zich wel een duidelijk teken iddMaar goed, het is toch nog even wachten op het officiele woord. Er zijn wel meer series geweest waarvan iedereen dacht dat ze vernieuwd zouden worden, maar waar dat op het laatste moment afgeblazen werd
Ik gilde toen ze in beeld kwam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is cool he
Komt vast wel weer terug in de serie
Vertel me allesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van blijheid. Zo vaak acteert ze niet, behalve in d'r eigen serie dan.
1 vd de badguys had haar ook aangeraakt. Dus kunnen ze een clone makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is cool he
Komt vast wel weer terug in de serie
twitter:mishacollins twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:03:46Breaking News... Season 8 is official! Fun fact: If Jensen got Jared pregnant when they first met, they would have a 7 year-old. reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef DoomCow het volgende:
twitter:mishacollins twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:03:46Breaking News... Season 8 is official! Fun fact: If Jensen got Jared pregnant when they first met, they would have a 7 year-old. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |