Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolutionquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn wel weer wat van het pad af betreffende o.a. de humor ( verkeerde timing, geen beste teksten ). Oogt als een minder betrokken Kripke.
Hij had het beter bij Supernatural kunnen houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolution![]()
Ze hebben een verhaallijn tot seizoen tien uitgestippeld dus nee we zijn er nog niet. De vraag is of Supernatural voor die tijd niet gecanceld word. Het is dat de baas van de CW fan van de show is anders was dat volgens mij ondertussen wel gebeurd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vond t een leuke ep...er werd wel een beetje duidelijk gemaakt dat dit echt t laatste seizoen is, vinden jullie niet?? Sam heeft er echt geen zin meer in
Hmja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolution![]()
Het wapen waarmee Dick (de leider van de Leviathans) verslagen werd had nogal een terugslag met als nadelig gevolg dat Dean en Castiel in het purgatorium terecht kwamen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episdoe gezien maar ben een beetje het verhaal kwijt, waarom en hoe was dean in purgetorium (hoe spel je t?) terecht gekomen??
thx je zegt het en ik zie het gelijk helemaal voor me!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het wapen waarmee Dick (de leider van de Leviathans) verslagen werd had nogal een terugslag met als nadelig gevolg dat Dean en Castiel in het purgatorium terecht kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Inderdaad. Alhoewel Purgatorium bij mij op eenzame hoogte staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef Ugjerke het volgende:
Altijd leuk, die verschillende spellingen van Purgatory.
Sam is inderdaad weer vreselijk dit season,. Zodra de voor hem goed geschreven tekst weg is/ ander camera / editor werk? is zie je hem achteruit gaan, met name zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:42 schreef sbientje het volgende:
ik vind er echt niets meer aan, dat gehuilie van Sam de hele tijd, plus zijn hoofd, ik kan er niet meer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |