quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Een app voor m'n mobiel gedownload zodat ik vanaf m'n mobiel m'n computer kan besturen. En waar gebruik je het dan voor... om de muziek dusdanig hard aan te zetten dat je het ook hoort terwijl je zit te schijten.
Gewoon met de deur open schijten, dan heb je die app niet nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Een app voor m'n mobiel gedownload zodat ik vanaf m'n mobiel m'n computer kan besturen. En waar gebruik je het dan voor... om de muziek dusdanig hard aan te zetten dat je het ook hoort terwijl je zit te schijten.
De muziek stond uit toen ik al zat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon met de deur open schijten, dan heb je die app niet nodig.
quote:Drag and drop pedalboard design
Arrange pedals in any order
Touch screen control
87 pedals
54 amps
26 cabinets
Drag and drop footswitch assignment
Real-time view of pedal settings with direct access to pedal control
Up to 10 pedals, 1 amp, and 1 cabinet can be added to a setup
Dan ben je wel heel erg lomp.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door genakt op 07-02-2012 15:55:21 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]Dat is meer een geval van een losschietende strap. Dat kan iedereen gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Nee, geen vertraging. Morgenavond kom ik bij je langs. Ik laat je nog even weten hoe laat precies.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Braddie het volgende:
Brother, kon ik je hier nog verwachten morgenavond?, of heeft het vertraging opgelopen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS4 online: micro_nl
Top, hij staat al klaar in de tas. Wat heb je in de koffie ?:Dquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, geen vertraging. Morgenavond kom ik bij je langs. Ik laat je nog even weten hoe laat precies.
Reken op ongeveer 19:00.
Ja, past inderdaad beter. Het is zo wat meer een geheel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
Nog eens gekeken of ik het intro van het nummer meer aan kon laten sluiten met het tweede gedeelte, graag jullie reacties of het beter past dan wat het eerst was.
Linkje: http://www.soundclick.com(...)5568&songID=11421531
Ja echt. Ging ook hele tijd open, bloed op het fretboard. Net aan de bovenkant waar telkens de snaar tegenaan klappert.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef Partingglass het volgende:
Dat is zeker klote, zeker als je optreden hebt.
Zo is het inderdaad meer een geheel. Ik kan nog steeds niet zoveel met die cleane stukjes, wat is daar de bedoeling van? En dat ene slepende stuk blijft mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
Nog eens gekeken of ik het intro van het nummer meer aan kon laten sluiten met het tweede gedeelte, graag jullie reacties of het beter past dan wat het eerst was.
Linkje: http://www.soundclick.com(...)5568&songID=11421531
thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, past inderdaad beter. Het is zo wat meer een geheel.
gewoon, een rust stukje, maar daar ga ik later nog wel weer over nadenken. Nu tot en met maandag weer bezig met mijn studie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad meer een geheel. Ik kan nog steeds niet zoveel met die cleane stukjes, wat is daar de bedoeling van? En dat ene slepende stuk blijft mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |