Ik ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zaterdag even tes....
Wacht, dat kan ik niet testen, ik niets midi-achtigs...
Yepquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef brother52 het volgende:
Tortex 0.73 zijn die gele toch? Dat is er bij mij allemaal afgesleten...
Tijd voor nieuwe plectrę.
Die liggen naast alle linker sokken die je kwijt bent geraakt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
*** En ook een stuk of 100 kwijt geraakt
Mijn amp en M13quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet
Iemand die hem wel kan testen? Weet ik zeker of alles werkt
Dan heb ik ook nog een London City switch die je even moet testen.
Hoe klinkt die AC4TV? blijft ie op hoog volume een beetje clean?.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Spelvout het volgende:
Zo, ik kan weer ff vooruit
[ afbeelding ]
Zojuist ook mijn eerste "volledige" cover op proberen te nemen, feedback en tips zijn welkomVan mixen heb ik overigens nog geen koek gegeten
Oasis - Supersonic (Cover) by JB4043
In het lead-gedeelte zit ik er een aantal keer naast qua ritme maar ik zat stiekem een beetje tv te kijken
Ik ben overigens niet zo te spreken over het geluid.. klinkt heel anders als uit m'n versterker. Als volgt opgenomen:
Epiphone Les Paul > Boss ME-70 > Vox AC4TV > Shure SM57 > M-Audio Fast Track
Linkshandige body maar rechtshandige (tevens witte) headstock.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:36 schreef Nemephis het volgende:
Hey gitaristentuig,
raadseltje - wat klopt er niet aan dit plaatje? Is het logo van een of ander Tros muziek programma
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |