Dat wordt ook algemeen gezien als standaardsnaren voor elektrische gitaren. Bij Ernie Ball noemen ze die ook niet voor niets "Regular Slinky"quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik denk dat je met een setje .010 eerst beter af bent., Hoef je ook minder/niks aan je gitaar af te [laten] stellen.
Hangt voor mij ook af van het type gitaar. Les Paul model ga ik voor 0.10 en Strat model wordt 0.09.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Jmsls het volgende:
Beste gitaristen,
Ik als beginner heb nieuwe snaren nodig, maar door het zijn van het beginner weet ik niet of ik gewoon elke set snaren kan kopen of niet?
Waar is zijn knalgele piepanez ?quote:
eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik denk dat je met een setje .010 eerst beter af bent., Hoef je ook minder/niks aan je gitaar af te [laten] stellen.
Jawelquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef ssebass het volgende:
Vervangen jullie de buizen in de versterkers wel eens? Na een aantal jaar heeft de eindbuis van mij het begeven. Zit nu zonder versterker, damn it.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Hij ligt hier uiteindelijk toch nog wel te niks doen, dus echt overbodig.
[TK] Digitech Bad Monkey [gitaar effect]
Vriendenprijsje, 35 euro.
Zaterdag even testenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Deze ligt er ook nog, GLX EQ-100. 25 euro?
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een erg leuke broodrooster staan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:38 schreef The_Dean het volgende:
No problemo!
Eventueel te ruil tegen iets anders leuks.
Die heb ik dan weer niet....quote:Zit nog aan een noisegate te denken.
Zo eentje die brood roostertquote:
Haha, ik had nog wat zooi gevonden die ik gekocht heb toen ik begon met spelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef brother52 het volgende:
Heb je een proefpakket plectrę gekocht of zo?
Wat moet je in vredesnaam met zoveel verschillende?
Zaterdag even tes....quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier die nog MIDI wil schakelen? Heb nog een Rivera HeadMaster liggen.
http://www.rivera.com/products/footswitches/headmaster.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |