Zeker tof, leuke band, leuke muziek, goedkoop en klein... Al vaker heen geweest en altijd prima vermaaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Deze zijn wel tof live. Real mckenzies afgelopen vrijdag nog gezien
Die zijn live geniaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef m0ridin het volgende:
Jeuj, vanavond naar The Real McKenzies
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef Partingglass het volgende:
Ze speelde met the Porters en Sir Reg. Dus ging eigenlijk voor Sir Reg wat is die band toch ziekelijk goed. Had the mckenzies ook al een paar keer gezien blijft een leuke band aardige gasten ook.
Sir Reg kende ik nog niet, klinkt ook lekker! Eerder hadden ze Circle J inderdaad in het voorprogramma, maar vandaag... geen idee, zie niks over een eventueel voorprogramma.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:35 schreef Partingglass het volgende:
Speelden ze vanavond nu samen met Circle J?
Zeker weten! Ze hebben zelf ook enorm veel lol... leuk om te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zijn live geniaal
Nog beter dan op de plaat
Zo dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:04 schreef Narasan het volgende:
Dit schatje wordt morgenavond bemachtigd door mij!
Hij kost maar liefst ¤850,-.
[ afbeelding ]
Die vriend koopt hem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:54 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een vriend van me wil hem misschien ook, hij laat het vandaag weten. Heb eigenlijk het geld zo snel mogelijk nodig.
Als ik hem de 23ste nog niet verkocht heb, 155 euro.
Die ben ik nog niet vergeten hoor, wordt deze maand iig lastig want ben op vakantiequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog een versterkertje van je staan
Ja, prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:28 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet vergeten hoor, wordt deze maand iig lastig want ben op vakantie![]()
Ik pm je als ik thuis ben ok?
Akoestisch: Martin of Elixerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Jmsls het volgende:
Beste gitaristen,
Ik als beginner heb nieuwe snaren nodig, maar door het zijn van het beginner weet ik niet of ik gewoon elke set snaren kan kopen of niet?
Hey,quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Jmsls het volgende:
Beste gitaristen,
Ik als beginner heb nieuwe snaren nodig, maar door het zijn van het beginner weet ik niet of ik gewoon elke set snaren kan kopen of niet?
Als je een beginner bent en nog niet veel gebruik maakt van bijvoorbeeld bends of lastige solo's neem dan gewoon 011. Dan zit je er tussenin en kan je alle kanten opquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Jmsls het volgende:
Het is lastig voor mij, dikke snaren is beter voor bijvoorbeeld blues en lichte voor 'normale' rock?
Uiteindelijk zul je zelf gaan merken, nee dit zijn niet de juiste snaren voor mij!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Jmsls het volgende:
Het is lastig voor mij, dikke snaren is beter voor bijvoorbeeld blues en lichte voor 'normale' rock?
Vet bakkie. Heb'm ook gehad, maar weer verkocht, vond 'm niet vintage genoeg. Maar daar heb ik soms nog wel spijt van. 850 is wel een forse bak geld, dan koop je'm nieuw denk ik?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:04 schreef Narasan het volgende:
Dit schatje wordt morgenavond bemachtigd door mij!
Hij kost maar liefst ¤850,-.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |