Nou schat, zorg maar voor vervoer!Deze kunnen we toch niet aan onze neus voorbij laten gaan? I want !quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef SplashO het volgende:
Oooh erg leuk! zitten alleen met vervoer!
Je zou het nog kunnen vragen in: [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef SplashO het volgende:
Verkoop de tafel maar verder. Ons gaat het helaas niet lukken om vervoer te regelen.
Zo snel zijn mensen nu ook weer niet,.. Wacht rustig een dagje af. Hardewijk-Zwolle is niet zo'n hele gekke route.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:00 schreef wc-eendjuh het volgende:
Bedankt voor de tip, zal daar eens vragen!
@Kandijfijn, ja inderdaad! Daarom wil ik 'm ook zo graag!! Haha helaas werkt vervoer niet mee
Klopt, komt omdat ik Zwolle-Harderwijk las, oftewel naar het zuiden. Dát doe ik zondag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef frederik het volgende:
In [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) schrijft vannelle dat het zaterdag ipv zondag zou worden (mits het past natuurlijk). Iets om misschien rekening mee te houden.
1 vraag, zijn de poten eventueel demontabel?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef ejvdb het volgende:
Geen idee hoe groot je laadruimte is, maar de afmetingen staan in de OP. Mocht dit doorgaan is zondag geen probleem. Bij deze dus gereserveerd. Neem aan dat jullie dat onderlign regelen en dat ik meer hoor...
Morgen even meten dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:12 schreef ejvdb het volgende:
Nop, is gewoon 1 geheel...
Neem maar even via pb contact met me op als het doorgaat...
Kun je me wel helpen de tafel in de auto te krijgen? Of iemand anders?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:48 schreef ejvdb het volgende:
mag zelf helaas vanwege medische redenen nog een poos niet rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |