Ik ook ja, ik had al medelijden met Carlos en toen werd zijn naam opeens genoemdquote:Op zondag 5 februari 2012 06:57 schreef Jajong het volgende:
Ja ik snap 't ook niet. 49-46 is echt belachelijk. Toen ze 49-46 voorlazen was ik vrij zeker dat Diaz gewonnen had maarja. Cecil Peoples he.
110 strikes is weinig voor een 5 round fight, en al helemaal voor een Diaz. Begrijp me niet verkeerd ik had ook Diaz als de winnaar maar feit is dat hij wel is outstriked en dat ligt niet alleen aan 2 ronden.quote:Op zondag 5 februari 2012 07:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik had ronde 1, 2 en 5 voor Diaz. Ronde 3 en 4 voor Condit. Ik denk ook dat het verschil in strikes vooral gemaakt is in die twee rondes... en dat vertekent het beeld nogal. Diaz had moeten winnen overall.
En tot overmaat van ramp krijgen we nu Condit - GSP.. makkie voor GSP die alleen maar op hem hoef te gaan liggen. Diaz had nog gevaarlijk kunnen zijn vanaf z'n rug. Daarbij hebben GSP en Diaz ook echt een soort van ruzie. Echt klote dat het niet door gaat nu...
Sorry.quote:
Dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 07:34 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
2 juryleden scoorden ronde 3 voor Diaz en ronde 5 voor Condit.
Klopt, alleen Duane Bang Ludwig scoorde de eerste 4 ronden voor conditquote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Jajong het volgende:
Also; bijna alle MMA-vechter die ik volg op twitter gaven 't aan Diaz, en veel "MMA-journalisten" die nog nooit een dag hebben getraind in hun leven geven 't aan Condit.
Nuff said.
Das ook geen MMA-vechter maar een kickbokser. Grapplen kan ie iig niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Klopt, alleen Duane Bang Ludwig scoorde de eerste 4 ronden voor condit
Dat maakt voor dit gevecht toch geen reet uit?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das ook geen MMA-vechter maar een kickbokser. Grapplen kan ie iig niet.
Jawel, want als je 't als een kickbokser scoort is 't anders. John Wayne Parr vond ook dat Condit easy won, dit omdat hij een Nak Muay is, en die wegen lowkicks nou eenmaal veel zwaarder dan stoten, zelfde als Ludwig. In MMA is dat anders.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat maakt voor dit gevecht toch geen reet uit?
Neemt niet weg dat het bullshit is dat Condit de eerste 4 rondes won. Ik had hem de derde en vierde gegeven.
quote:I’ll be training out of Fresno, California from now on. I’m no longer affiliated with some of the people at the gym I’ve been training at. It was a tough camp knowing that this was my last camp there,
I’m going to do my own thing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |