Ja, ik heb de verwarming van mijn kantoor maar eens aangedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:55 schreef lubje25 het volgende:
Nog dingen anders door de kou in zo'n nachtdienst?
quote:Op zondag 5 februari 2012 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de verwarming van mijn kantoor maar eens aangedaan.
Hier een korte uitleg.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]stomme vraag misschien, heb niet echt een idee wat je werk precies inhoudt
ah okquote:Op zondag 5 februari 2012 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een korte uitleg.[DEF] Wat is jouw werk?
Waarom ga je dan wandelen in de polder?quote:Op zondag 5 februari 2012 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben al en half uur aan het wandelen in de polder, moet nog een uur en heen nu al zin in een espresso
Ik hoop het, dan zien weinig mensen mijn gestuntel.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal wel lekker rustig zijn op het ijs.....
zo, weer thuisquote:
Om zin te krijgen in espressoquote:Op zondag 5 februari 2012 09:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Waarom ga je dan wandelen in de polder?
Het is ook al een paar dagen heerlijk weerquote:Op zondag 5 februari 2012 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nu kan dat wel en dan is het heerlijk om buiten te zijn
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ik lees dat het vermiste kindje dood gevonden is in de vaart
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan je ook wel een slaapplek in Leeuwarden aanbieden, maar het lijkt me erg raar als je hier komt vast te zitten
Thanksquote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat ze in Zwolle vast komt te zitten, er geen vervoer meer is naar Groningen maar wel naar Friesland en E. haar niet kan ophalen/verwelkomen
Ja mijn vrouw zei het ook net, sneuquote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik lees dat het vermiste kindje dood gevonden is in de vaart
Dat niet nee maar het blijft toch altijd heel sneu dit soort nieuwsquote:Op zondag 5 februari 2012 11:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Niet heel verrassend maar je hoopt toch op ander nieuws.
aan de andere kant lees ik dat er een hoop nuttige dingen van dat geld gedaan zijn waar ze het hele jaar profijt van hebben.... en niet alleen op die 3 dagen dat er sneeuw ligtquote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
NS, bedankt! NS en ProRail hebben er bewust voor gekozen het spoort niet wintergereed te maken.
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-maken-wissels.html
Zoals? Ik zie eigenlijk niets wezenlijks interressant. Ondertussen zijn de WC's uit treinen gehaald en is het 's winters continue pet. Ze hadden eerder al beloofd die winterproblemen aan te pakken en hebben dat *totaal* niet gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aan de andere kant lees ik dat er een hoop nuttige dingen van dat geld gedaan zijn waar ze het hele jaar profijt van hebben.... en niet alleen op die 3 dagen dat er sneeuw ligt
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, nog niet gezien. Milleniumfilm toch?
Oh die ken je wel hoorquote:
Oh..dan "herken" ik 'm weer nietquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh die ken je wel hoorRegisseur van Seven, Fight Club en The Game
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..dan "herken" ik 'm weer niet
Daar hebben we het eerder over gehad: met een normale browser kun je gewoon weer op volgende drukken en is tekst terugquote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Soempie het volgende:
Urgh, heb ik een hele post getikt doe ik een of andere sneltoets voor 'vorige pagina'.
Ik vond de originele films goed en zie dan niet zo veel in de nieuwe. Net als met vanilla sky, het origineel was beter. En ik vind Daniel Craig op de een of andere manier een verschrikkelijke vent, helemaal niet sympathiek en dan heeft hij juist de rol van Blomkvist.
Misschien komen ze ooit weer bij elkaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit weer even een oldskool CD van Live te luisteren en ik baal eigenlijk een beetje dat ze niet meer bestaan
Ik wist helemaal niet dat er al andere films van waren. Die boeken zijn toch vrij recent?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Soempie het volgende:
Urgh, heb ik een hele post getikt doe ik een of andere sneltoets voor 'vorige pagina'.
Ik vond de originele films goed en zie dan niet zo veel in de nieuwe. Net als met vanilla sky, het origineel was beter. En ik vind Daniel Craig op de een of andere manier een verschrikkelijke vent, helemaal niet sympathiek en dan heeft hij juist de rol van Blomkvist.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 5 februari 2012 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien komen ze ooit weer bij elkaar?
Nee, maar ze zijn recent enorm gehyped.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef MaJo het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er al andere films van waren. Die boeken zijn toch vrij recent?
o.a. stroomvoorziening. als dat niet op orde is heb je het hele jaar ellende en langere perrons zijn nodig voor de langere treinen die tegenwoordig rijden. Ik ben wel eens uit een trein gesprongen omdat een machinist een inschattingsfout had gemaakt maar dat raad ik de gemiddelde bejaarde nou ook niet direct aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie eigenlijk niets wezenlijks interressant. Ondertussen zijn de WC's uit treinen gehaald en is het 's winters continue pet. Ze hadden eerder al beloofd die winterproblemen aan te pakken en hebben dat *totaal* niet gedaan.
* Its-Jojo-4you doet er ook weer eens een in de cd spelerquote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit weer even een oldskool CD van Live te luisteren en ik baal eigenlijk een beetje dat ze niet meer bestaan
Die hype is echt een beetje aan me voorbij gegaanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn recent enorm gehyped.
Komt omdat de boeken ná de dood van de schrijver zijn gepubliceerd
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
En, het AKQ-SC vermogen van Mattís hebben we gister voor een deel aangesproken.![]()
[ afbeelding ]
Deze krijgt hij van jullie. En er komt nog een bakje achter waar dan bijvoorbeeld blokken in kunnen.![]()
En een zachte minivoetbal met belletje er in, waar hij dan wat eerder al iets aan heeft. Sex-stereotyping
Maargoed, Sven heeft gister een roze speen voor hem gekocht, dus er mocht ook wel wat tegenover staan.
dat hebben wij (jullie) goed gedaanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
En, het AKQ-SC vermogen van Mattís hebben we gister voor een deel aangesproken.![]()
[ afbeelding ]
Deze krijgt hij van jullie. En er komt nog een bakje achter waar dan bijvoorbeeld blokken in kunnen.![]()
En een zachte minivoetbal met belletje er in, waar hij dan wat eerder al iets aan heeft. Sex-stereotyping
Maargoed, Sven heeft gister een roze speen voor hem gekocht, dus er mocht ook wel wat tegenover staan.
Ik ben blij dat je er iets van hebt gekocht waar geen batterijen in kunnenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die hype is echt een beetje aan me voorbij gegaanIk ken het eigenlijk alleen omdat mijn vader die boeken helemaal geweldig vond, maar verder weinig gemerkt van een hype
[ afbeelding ]
Al vinden kinderen dat vaak wel geweldig speelgoed.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er iets van hebt gekocht waar geen batterijen in kunnen
[ afbeelding ]
Cobra, je weet toch onderhand wel dat een laptop voor kleine kinderen kopen geen zin heeft...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waar is de bevestiging voor de laptop? Mattís (heb ik het nu eens goed?) moet toch wel kunnen FOK!ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Coolquote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef Soempie het volgende:
Män som hatar kvinnorIs toch ook veel leuker in die taal.
Dan zal ik het ook wel leuk vindenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de boeken vorig jaar gelezen en de films net daarvoor gezien. 't Leek me eerst niks, maar net als bij Harry Potter ben ik uiteindelijk toch helemaal overstag.
Wat is volgens jou het beste boek van Dan Brown?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook wel leuk vindenHarry Potter en Dan Brown leken me eerst niks maar toen ik er eenmaal aan begon gelijk alles gelezen
Leukquote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel the Da Vinci Codequote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het beste boek van Dan Brown?
Maar Exception Point en Digital Fortress niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch wel the Da Vinci CodeOmdat het dan nog helemaal nieuw is. Daarna lijkt het best wel op elkaar
Meen je dat? Het Bernini mysterie is niet beter?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch wel the Da Vinci CodeOmdat het dan nog helemaal nieuw is. Daarna lijkt het best wel op elkaar
Idd, dat dus. Sowieso vreemd om te zeggen dat ze na de Da Vinci Code op elkaar lijken, aangezien dat zijn vierde boek isquote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat? Het Bernini mysterie is niet beter?
Nee die zijn inderdaad wel andersquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Exception Point en Digital Fortress niet.
Nee ik vond Da Vinci Code beterquote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat? Het Bernini mysterie is niet beter?
Oeh, tiet. Dan is het goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik vond Da Vinci Code beterMaar dat komt ook wel omdat het best op elkaar lijkt. Maar alle boeken lezen als een tiet hoor, daar niet van
Toen ik het typte wist ik al dat het niet kloptequote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd, dat dus. Sowieso vreemd om te zeggen dat ze na de Da Vinci Code op elkaar lijken, aangezien dat zijn vierde boek is.
quote:
Eeh nee? Link?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je mijn post over dat kookboek nog gezien?
Ik vond zelf het Juvenalis Dilemma de slechtste. Tweede was in mijn ogen de Delta Deceptie, maar ik hou dan ook wel van een beetje technische dingen in boekenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen ik het typte wist ik al dat het niet klopteIk heb ze dus in omgekeerde volgorde gelezen
En het vijfde boek kwam later uit, dat vond ik de minste
The Lost Symbolquote:Op zondag 5 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Het Verloren Symbool? Wat is de Engelse naam?
Staat daar het recept in voor Blauwe Hap?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[AKQ SC #1209] Kijk op de forumtitel
Bart, misschien ook wel iets voor jou.
Honderden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat daar het recept in voor Blauwe Hap?
Ik kan me dat he-le boek niet herinnerenquote:
Meer dan 1000 receptenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bestaan er meer van dat soort boeken?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
dit. kreeg ernstig trek toen ik het net even doorbladerde.quote:
Ik ookquote:Op zondag 5 februari 2012 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit. kreeg ernstig trek toen ik het net even doorbladerde.
Ik zie hetquote:
In het voorbijscrollen ben ik nog geen recept tegengekomen waarvoor ik alle ingerediënten in huis hebquote:Op zondag 5 februari 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Maar een aantal ingredienten heb ik niet dus schiet voor nú niet op
Ja, Defensie heeft een flink aantal kookboeken in eigen beheer uitgebracht. Ik zal voor jullie eens gaan neuzen naar anderen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaan er meer van dat soort boeken?
Ik heb gisteren een versie uit 1973 ingezien. Een kopie van een kopie van ouderwetse stencils. Er is dus wel iets fout gegaan met het overzetten naar de digitale versie. Maar met een gezond verstand geen probleem lijkt mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Recept 669 raadt meerdere keren aan iets 23 minuten op vol vermogen in de magnetron te zetten. Zou dat niet 2-3 minuten moeten zijn?
omdat je hem waarschijnlijk niet gelezen hebtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me dat he-le boek niet herinneren
Ja maar dat kan ik me dus niet voorstellenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
omdat je hem waarschijnlijk niet gelezen hebtKwam 2 jaar geleden uit
als het een half varken is kan het misschien, voor een kopje water ris het wat veelquote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Recept 669 raadt meerdere keren aan iets 23 minuten op vol vermogen in de magnetron te zetten. Zou dat niet 2-3 minuten moeten zijn?
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
WTFIk heb The Lost Symbol wel gelezen
De naam zegt me alleen niets.
Jawel, het is een goed boek. Maar de titel dus niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]Heeft niet echt veel indruk gemaakt dus
Ik vond het wel weer spannend maar echt goed ook weer niet. Ben zelfs alweer vergeten waar het over gingquote:Op zondag 5 februari 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, het is een goed boek. Maar de titel dus niet.
Deze weet ik dus nog wel, de anderen minder/niet. Maar dat ligt gewoon aan de volgorde van lezen en hoe lang het geleden is.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer spannend maar echt goed ook weer niet. Ben zelfs alweer vergeten waar het over gingDat weet ik van de andere boeken nog wel
Deze heb ik 2 jaar geleden gelezen, de andere 4 8 jaar geleden. En die kan ik me dus beter voor de geest halenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze weet ik dus nog wel, de anderen minder/niet. Maar dat ligt gewoon aan de volgorde van lezen en hoe lang het geleden is.
quote:
Iets met een hol Washington Monument ofzo, en daar gingen ze in. Ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer spannend maar echt goed ook weer niet. Ben zelfs alweer vergeten waar het over gingDat weet ik van de andere boeken nog wel
Het komt weer terug nu jaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Iets met een hol Washington Monument ofzo, en daar gingen ze in. Ofzo
Nu weet ik alleen niet welke die lekkere zijn die ik op het KIM vaak hadquote:
En een enorme donkere hal staat me ook iets van bij...quote:
Hmmm dat zegt me weer nietsquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
En een enorme donkere hal staat me ook iets van bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dat ga ik je nu natuurlijk niet vertellen. Je hebt nu 1000+ recepten ter beschikkiing om je eigen favo rijsttafel samen te stellen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu weet ik alleen niet welke die lekkere zijn die ik op het KIM vaak had. Wat zijn nou de standaard gerechten die ze bij Blauwe Hap serveren? Of meestal tenminste, ze wisselen wel af natuurlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
en ook het tweede partijtje hebben we (min of meer) overleefd
Volgend jaar naar een externe locatie voor al die kids
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dat zegt me weer nietsJa of haal ik nou weer een ander boek door de war? Iets met een onderzoekslab in een donkere hal ofzo, ik weet het ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ik kan niet kiezen nuquote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ga ik je nu natuurlijk niet vertellen. Je hebt nu 1000+ recepten ter beschikkiing om je eigen favo rijsttafel samen te stellen.
Komt me niet bekend voorquote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja of haal ik nou weer een ander boek door de war? Iets met een onderzoekslab in een donkere hal ofzo, ik weet het ook niet meer.
Eerst een saffie!quote:
Was dat niet een boek over dingen te kunnen beinvloeden door te denken? Of was dat geen Brown-boek?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja of haal ik nou weer een ander boek door de war? Iets met een onderzoekslab in een donkere hal ofzo, ik weet het ook niet meer.
Okquote:
Dat is the Lost Symbolquote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet een boek over dingen te kunnen beinvloeden door te denken? Of was dat geen Brown-boek?
Daar komt geloof ik wel een donker lab in voor.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
en ook het tweede partijtje hebben we (min of meer) overleefd
Volgend jaar naar een externe locatie voor al die kids
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alleen de Da Vinci Code gelezen..
Was net begonnen met kunstgeschiedenis en tijdens een college ging er een student serieus vragen stellen over het boek en het laatste avondmaal. Je zag dat de docent echt zoiets had van: 'niet weer..'![]()
![]()
Eentje van mezelfquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Rol jij er één van mij of gebruik je een eigen saffie?
Kan ik mij indenken. "Weer vragen over het slechtste boek van Dan Brown.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef Soempie het volgende:
Was net begonnen met kunstgeschiedenis en tijdens een college ging er een student serieus vragen stellen over het boek en het laatste avondmaal. Je zag dat de docent echt zoiets had van: 'niet weer..'![]()
![]()
Toen ik in Londen woonde wilde mijn vader graag naar een paar plekken uit het boek. Op een kerk hing een briefje "ja dit is de kerk van Da Vinci Code maar die is maar twee dagen geopend"quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef Soempie het volgende:
![]()
Dan rol ik er wel één voor je.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eentje van mezelfBen niet zo'n ster in zelf rollen
Nou: weer vragen over een fictieboek waarvan men denkt dat het feitelijk is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ik mij indenken. "Weer vragen over het slechtste boek van Dan Brown."
De professor denkt "waarom niet vragen uit het bernini mysterie, die is veel beter"quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staan ook veel dingen in die wel kloppenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou: weer vragen over een fictieboek waarvan men denkt dat het feitelijk is.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
De professor denkt "waarom niet vragen uit het bernini mysterie, die is veel beter"
Daarna heb ik het boek gelezen.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
De professor denkt "waarom niet vragen uit het bernini mysterie, die is veel beter"
Maar dat werd door heeeeeel veel mensen wel gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan ook veel dingen in die wel kloppenMaar je moet het niet allemaal als waarheid aannemen nee
Ja, nog zeker 2 dagen puinruimenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Soempie het volgende:
Nu kun je nog 2 dagen puinruimen? En hoe was het verder? Leuke cadeautjes gekregen?
Ik weigerde in eerste instantie om het boek te lezen, ik hou niet van hypesquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarna heb ik het boek gelezen.
[..]
Dat klopt ja en dat is gewoon domquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat werd door heeeeeel veel mensen wel gedaan.
Ik zou dus het Bernini Mysterie moeten lezen en nog wat andere titels, begrijp ik. Ik begreep ook al eerder de post van MaJo niet, over het hooked zijn. Want dat had ik dus wel met Millenium en HP, maar absoluut niet na dit boek.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde met hypes. Maanden of jaren later begin ik dan eens, omdat ik toch even niks anders te lezen heb en dan ben ik daarna toch om.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weigerde in eerste instantie om het boek te lezen, ik hou niet van hypesMaar toen moest ik van Londen naar Nederland vliegen en heb ik hem toch maar gekocht ter afleiding. Binnen een paar dagen uitgelezen en 3 weken later had ik alle boeken gelezen
Ik snap absoluut wat je bedoelt. Eingelijk ook d'r reden dat ik Lost nooit heb gezien.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:
Ik weigerde in eerste instantie om het boek te lezen, ik hou niet van hypes
Ja idd, dingen denken ofzo, met een tank waarin iets zat dat nergens door beïnvloed kon worden, behalve door gedachtes ofzo!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet een boek over dingen te kunnen beinvloeden door te denken? Of was dat geen Brown-boek?
Jij koopt een boek voor een uur afleiding?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weigerde in eerste instantie om het boek te lezen, ik hou niet van hypesMaar toen moest ik van Londen naar Nederland vliegen en heb ik hem toch maar gekocht ter afleiding. Binnen een paar dagen uitgelezen en 3 weken later had ik alle boeken gelezen
Bernini Mysterie is erg goedquote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou dus het Bernini Mysterie moeten lezen en nog wat andere titels, begrijp ik. Ik begreep ook al eerder de post van MaJo niet, over het hooked zijn. Want dat had ik dus wel met Millenium en HP, maar absoluut niet na dit boek.
Ik heb ook vaak boeken gekocht op vluchten naar Engeland. Want je moet ervoor toch wachten, daarna nog in de trein of wat dan ook. En terug heb je er ook plezier vanquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij koopt een boek voor een uur afleiding?
Door vliegangst doe je rare dingenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij koopt een boek voor een uur afleiding?
Lost was in het begin wel leuk, maar na een tijdje werd het echt slecht. En iedereen maar doorhypen. Snapte er geen hol van.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap absoluut wat je bedoelt. Eingelijk ook d'r reden dat ik Lost nooit heb gezien.
En aan de andere kant juist wel hypegevoelig
Wat was dan de mindfuck van het Bernini Mysterie?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bernini Mysterie is erg goedOntzettende mind fuck, meer dan Da Vinci Code
De andere twee boeken (Digital Fortress en Deception Point) zijn ook wel aardig, The Lost Symbol vond ik tegenvallen
Ik ga ook maar eens aan de milenniumreeks beginnenMisschien dan beginnen bij het tweede boek omdat ik nu al de film gezien heb?
Ja toch? Ik heb de serie nooit helemaal gezien, omdat het echt heel erg vergezocht en bizar werd..quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Lost was in het begin wel leuk, maar na een tijdje werd het echt slecht. En iedereen maar doorhypen. Snapte er geen hol van.
Lost is alleen maar slecht in de ogen van de kijkers die er niks meer van begrepen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Lost was in het begin wel leuk, maar na een tijdje werd het echt slecht. En iedereen maar doorhypen. Snapte er geen hol van.
Lost is wel heel gaafquote:Op zondag 5 februari 2012 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap absoluut wat je bedoelt. Eingelijk ook d'r reden dat ik Lost nooit heb gezien.
En aan de andere kant juist wel hypegevoelig
Dat denk ik wel. Ik kreeg er natuurlijk wel iets van mee van vrienden en ik hou wel van vaag/mysterie. Carnivale was daar een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lost is alleen maar slecht in de ogen van de kijkers die er niks meer van begrepen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat was dan de mindfuck van het Bernini Mysterie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Precies, het ging echt helemaal nergens meer over, ze gingen maar wat verzinnen om het verhaal door te laten lopen. Beetje rekken enzo, daar waar het echt om ging, daar ging het helemaal niet meer om, maar je werd gedwongen om door te kijken omdat je toch wilde weten hoe het nou eigenlijk zat, ook al ging het daar dus helemaal niet meer om.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb de serie nooit helemaal gezien, omdat het echt heel erg vergezocht en bizar werd..
Ik snapte het wel, vond het alleen onzin en langdradig worden...quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lost is alleen maar slecht in de ogen van de kijkers die er niks meer van begrepen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik met The Dark Tower van Stephen King. Ooit 5 boeken daarvan gekocht in de VS, als afleiding en ik had er nog nooit van gehoord. Ik helemaal lezen als een gek..kwam ik erachter dat het een serie van 7 was maar 7 moesten nog geschreven wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lost is wel heel gaaf
Ik ben ook wel hypegevoelig maar ik wacht er altijd meeNet als met Harry Potter. Mijn vader las die boeken en dat vond ik zo lomp, mijn vader die kinderboeken las
Toen keek ik het boek eens in en kon ik niet stoppen met lezen en heb ik ze alle vijf achter elkaar uitgelezen
Dat was wel balen want ik moest toen een paar jaar wachten op de laatste twee
Dat is inderdaad Bernini Mysteriequote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Soempie het volgende:
Bernini Mysterie heb ik de film van gezien, bedenk ik me nu. Of was dat een ander? Met Ewan Mcgregor(in trainspotting dan toch).
Ja, Ewan was de Camerlengoquote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Soempie het volgende:
Bernini Mysterie heb ik de film van gezien, bedenk ik me nu. Of was dat een ander? Met Ewan Mcgregor(in trainspotting dan toch).
Ik kon het anders nog prima volgen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lag dat aan jou of G. ?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds het laatste seizoen zien. Die was net uit toen ik met G. de serie ben gaan herkijken (hij had het nog nooit gezien). Ik dacht dan kijken we die samen maar na 1 seizoen zijn we gestopt
Maar ik zie net dat het Angels and Demons heet?quote:
Was dan ook niet gericht aan jou.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kon het anders nog prima volgen.![]()
* Hap..![]()
Bernini Mysterie is de nederlandse naamquote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar ik zie net dat het Angels and Demons heet?
Nu ken ik je weer.quote:
quote:
Het is net een vlucht van Easyjet...boarding en speedy boarding...quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef iamredleader het volgende:
Hee, de slowchat is ineens niet slow meer
Maar dan zonder de debiele veiligheidsinstructies en met onbekende bestemmingquote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Het is net een vlucht van Easyjet...boarding en speedy boarding...
Ik volg jouw voorbeeld.quote:
Gezelligquote:
Dat gok ik ook. Om 2200 gaat mijn wekker weer.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
GezelligKijken wie het langst kan tukken (ik denk dat ik win
)
Ja hequote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef Soempie het volgende:
@ bart, lost werd inderdaad ook langdradig en saai.
Oh nee dan win jij wel, ik ben rond zessen weer wakker denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gok ik ook. Om 2200 gaat mijn wekker weer.
Succes met de rit... Morgen moet ik met de trein naar werk, ben benieuwd hoe lang het gaat durenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit met hoofdpijn in de trein naar Utrechteens zien hoe ver ik ga komen vandaag
Heb je dat niet even van tevoren opgezocht op www.ns.nl?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de Engelse en Nederlandse titels van Dan Brown maar verwarrend
Vond Da VInci Code het leukste geloof ik, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik ze gelezen heb. Het Verloren Symbool was slecht
Ik zit met hoofdpijn in de trein naar Utrechteens zien hoe ver ik ga komen vandaag
Succes ermeequote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de Engelse en Nederlandse titels van Dan Brown maar verwarrend
Vond Da VInci Code het leukste geloof ik, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik ze gelezen heb. Het Verloren Symbool was slecht
Landelijk aangepast dienstregeling:quote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Succes met de rit... Morgen moet ik met de trein naar werk, ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Tuurlijk, maar daarin stond dat er niks was veranderd bij mijn reisquote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je dat niet even van tevoren opgezocht op www.ns.nl?
Ik ga er vanuit dat het goed gaat komenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succes ermeeIk hoop dat de reis gewoon helemaal gaat lukken
Moet ik mijn nummer voor de zekerheid PMen of denk je dat het wel gaat lukken?
Huh? Waarom zou erbij staan dat er iets niet veranderd is? Je krijgt toch gewoon de melding of er een storing is of niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daarin stond dat er niks was veranderd bij mijn reis
Alleen ga ik nu dus tukkenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het goed gaat komenen anders laat ik het wel weten, heb internet op m'n telefoon
Stond niksquote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou erbij staan dat er iets niet veranderd is? Je krijgt toch gewoon de melding of er een storing is of niet?
Ahquote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen ga ik nu dus tukkenMaar nem heeft ook mijn nummer dus moet goed komen
Gestuurdquote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah![]()
pm maar even voor de zekerheid dan
Dat is geen verrassing, de grote vraag is hoe het op de dag zelf gaat. Ik ben voorbereid: extra warme kleding aan, tijdig vertrekken, en verder zie ik het welquote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Landelijk aangepast dienstregeling:
http://www.ns.nl/calamiteiten/detail
Everything revolves around making choices, and living by themquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Die zou ik toch echt eerst zelf opdrinken
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat Stephen King toen oom met de Green Mile gedaan. Die is in zes del uitgegeven met tussen elk deel een aantal maanden. Was best irritantquote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik met The Dark Tower van Stephen King. Ooit 5 boeken daarvan gekocht in de VS, als afleiding en ik had er nog nooit van gehoord. Ik helemaal lezen als een gek..kwam ik erachter dat het een serie van 7 was maar 7 moesten nog geschreven worden
Zo, warme chocolademelk..dát is nog eens een goed idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef iamredleader het volgende:
Paaien met warme chocomelk waar een goede portie rum in is verwerkt
Dat is inderdaad het enige dat je kunt doenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing, de grote vraag is hoe het op de dag zelf gaat. Ik ben voorbereid: extra warme kleding aan, tijdig vertrekken, en verder zie ik het wel
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Die zou ik toch echt eerst zelf opdrinken
Ja dat weet ik nog heel goedquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat Stephen King toen oom met de Green Mile gedaan. Die is in zes del uitgegeven met tussen elk deel een aantal maanden. Was best irritant
Dat klinkt erg goed. Ik ga zo eens kijken of de vaart hier beschaatst wordtquote:Op zondag 5 februari 2012 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik loop zo het straatje uit hier, stap op de gracht/sloot en kan de hele stad doorschaatsen en verder. Dus dat heb ik ook gedaan net, heerlijk!![]()
ik ben bang dat ik aan het einde van deze week wat minder vrije dagen over heb
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, warme chocolademelk..dát is nog eens een goed idee.
Hier kun je gelukkig ook alle kanten op dus dat ga ik dinsdag maar eens testen denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga ik ook maken.![]()
TM, klinkt goed. Lijkt me vooral leuk om met dit schaatsweer in Giethoorn te wonen.
23 minuten verder en nog steeds onlinequote:
En dan niet van die poeder, maar gewoon de chocoladeletters van Sinterklaas met wat melk smeltenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, warme chocolademelk..dát is nog eens een goed idee.
ze smelten de paashaasquote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan niet van die poeder, maar gewoon de chocoladeletters van Sinterklaas met wat melk smelten
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!quote:
Lekkerquote:
cacaopoeder oplossen in een laagje melk en daarna aanvullen met warme melk!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan niet van die poeder, maar gewoon de chocoladeletters van Sinterklaas met wat melk smelten
Brokken chocolade, volle melk...yumquote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
cacaopoeder oplossen in een laagje melk en daarna aanvullen met warme melk!
Wel nog een schepje suiker erbij vind ik.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel nog een schepje suiker erbij vind ik.
ik nietquote:
Maar jij hebt schaatsen..ik niet.quote:
ja, die zijn me meer waard inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij hebt schaatsen..ik niet.
Is ook lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb opgewarmde choco uit pak.![]()
Geen cacao in huis.
Nee, inderdaad, dat is eigenlijk net te zoet ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook lekker
Maar daar hoeft van mij geen suiker meer bij
lekker! welke wordt het?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmmm, het hele huis ruikt naar gebakken spek, ben aan het voorbereiden voor stamppot![]()
Ik heb ze de laatste tijd een beetje gespaard, omdat ik weet dat ik erg slecht eet als ik alleen thuis benquote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik las "harige taart"
Verder ben ik gek op kliekjes![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
En om nog even terug te grijpen op de Dan Brown discussie, picture this:
In de tijd dat de Da Vinci Code uitkwam, was ik net bezig met mijn bachelorscriptie die ging over..... (een beeld van) Maria Magdalena. Je moest eens weten hoeveel mensen ineens over mijn onderwerp wistenOf dan kwamen ze helemaal interessant doen, wat ze allemaal gelezen hadden, terwijl ik allang 3 andere visies op de bronnen had gelezen. Echt... er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
quote:
Als ik alleen ben zorg ik altijd voor van die voorgemixte groenten van de AH, even bakken, paar eieren en kaas/ feta/ pijnboompitten/ of wat er dan ook in huis is erbij. Brood erbij en je hebt toch nog een gezonde hap.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ze de laatste tijd een beetje gespaard, omdat ik weet dat ik erg slecht eet als ik alleen thuis benIk kan rustig brinta als avondeten maken als ik geen zin heb in koken
en dan de dag erna alleen tortellini met diepvriesspinazie ofzo, dat werk.
Kluft?quote:
Bepaalde delen..quote:
Dat soort delen doelde ik wel op maar Kale Kluft heeft Man Bijt Hond het steeds over: http://www.manbijthond.nl/rubrieken/wulpenbek-kale-kluftquote:
Ook een Boerengat.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, Zeeuws Vlaanderen kent ook nog Boerenhol, weet niet of ik daar zou willen wonen
hutspotquote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lekker! welke wordt het?
En nog meer culinair nieuws, ik weet dat je de gehaktballen die je moeder altijd maakte niet kunt overtreffen, maar ik ga nu wel een poging wagen
zou ik ook geen bezwaar tegen hebbenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Overstappen gehaald, nu voorbij Dordrecht dus ik vermoed dat ik nergens hoef te crashen
dat zijn meevallersquote:Op zondag 5 februari 2012 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Overstappen gehaald, nu voorbij Dordrecht dus ik vermoed dat ik nergens hoef te crashen
Baard en Harich in Frieslandquote:
Spinazie, aardappels en kaasomelet hierquote:
Vreemdquote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
23 minuten verder en nog steeds online
Oh, dat soort programma's kan ik echt slecht zien, daar word ik zo droevig van.....quote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik zit I Used to be Fat te kijken op MTV. Echt zo vreemd, die jongen (van 18) eet voor het eerst in zijn leven spinazie![]()
Maar ze vallen op een gegeven moment wel af en dat is wel tofquote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat soort programma's kan ik echt slecht zien, daar word ik zo droevig van.....
Oeh dat lijkt me lastigquote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
Waar ik ook droevig van word, is dat ik mijn thuiszorgclient morgen weer moet confronteren met het feit dat ik nog een smak geld van m krijg waar je u tegen zegt
Die man gaat zo hard achteruit dat het uitbetalen er een paar keer bij in is geschoten, en voor een weekje kan ik daar wel begrip voor opbrengen, alleen is het nu zo opgelopen dat ik geld van 4 maanden mis
Ik werk nog steeds bij hem, maar dat is niet meer via een thuiszorgbureau. Dankzij de reorganisaties krijg ik nu uitbetaald van een persoonsgebonden budget dat hij op zijn rekening krijgt gestort, en dat hij mij dus maandelijks moet betalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me lastig
Maar waarom krijg je het geld rechtstreeks van hem en niet via thuiszorg? En doe je dit er nog bij dan of staat dit gewoon nog open?
Nee precies, ik ben nu een factuur aan het maken van wat er nog openstaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou het niet verder laten oplopen, LBwellicht niet de leukste gesprekken, maar het moet wel worden geregeld.
Ah op die manierquote:Op zondag 5 februari 2012 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds bij hem, maar dat is niet meer via een thuiszorgbureau. Dankzij de reorganisaties krijg ik nu uitbetaald van een persoonsgebonden budget dat hij op zijn rekening krijgt gestort, en dat hij mij dus maandelijks moet betalen.
Heel goedquote:Op zondag 5 februari 2012 19:33 schreef LadyBlack het volgende:
Nee precies, ik ben nu een factuur aan het maken van wat er nog openstaat.
Dit jaar zou hij automatisch overboeken instellen, dat lijkt me al een verbetering.
Dat is zeker verstandig want anders kun je ernaar fluitenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik heb hem er al op aangesproken hoor, in de kerstvakantie. Hij heeft toen 1 achterstallige maand betaald, maar me niet verteld wanneer de rest zou komen.
En mijn moeder merkte vanmiddag op dat het wel verstandig is om eea op papier te zetten, juist omdat hij zo erg achteruit gaat... ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |