Ja, ik heb de verwarming van mijn kantoor maar eens aangedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:55 schreef lubje25 het volgende:
Nog dingen anders door de kou in zo'n nachtdienst?
quote:Op zondag 5 februari 2012 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de verwarming van mijn kantoor maar eens aangedaan.
Hier een korte uitleg.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]stomme vraag misschien, heb niet echt een idee wat je werk precies inhoudt
ah okquote:Op zondag 5 februari 2012 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een korte uitleg.[DEF] Wat is jouw werk?
Waarom ga je dan wandelen in de polder?quote:Op zondag 5 februari 2012 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben al en half uur aan het wandelen in de polder, moet nog een uur en heen nu al zin in een espresso
Ik hoop het, dan zien weinig mensen mijn gestuntel.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal wel lekker rustig zijn op het ijs.....
zo, weer thuisquote:
Om zin te krijgen in espressoquote:Op zondag 5 februari 2012 09:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Waarom ga je dan wandelen in de polder?
Het is ook al een paar dagen heerlijk weerquote:Op zondag 5 februari 2012 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nu kan dat wel en dan is het heerlijk om buiten te zijn
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ik lees dat het vermiste kindje dood gevonden is in de vaart
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan je ook wel een slaapplek in Leeuwarden aanbieden, maar het lijkt me erg raar als je hier komt vast te zitten
Thanksquote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat ze in Zwolle vast komt te zitten, er geen vervoer meer is naar Groningen maar wel naar Friesland en E. haar niet kan ophalen/verwelkomen
Ja mijn vrouw zei het ook net, sneuquote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik lees dat het vermiste kindje dood gevonden is in de vaart
Dat niet nee maar het blijft toch altijd heel sneu dit soort nieuwsquote:Op zondag 5 februari 2012 11:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Niet heel verrassend maar je hoopt toch op ander nieuws.
aan de andere kant lees ik dat er een hoop nuttige dingen van dat geld gedaan zijn waar ze het hele jaar profijt van hebben.... en niet alleen op die 3 dagen dat er sneeuw ligtquote:Op zondag 5 februari 2012 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
NS, bedankt! NS en ProRail hebben er bewust voor gekozen het spoort niet wintergereed te maken.
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-maken-wissels.html
Zoals? Ik zie eigenlijk niets wezenlijks interressant. Ondertussen zijn de WC's uit treinen gehaald en is het 's winters continue pet. Ze hadden eerder al beloofd die winterproblemen aan te pakken en hebben dat *totaal* niet gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aan de andere kant lees ik dat er een hoop nuttige dingen van dat geld gedaan zijn waar ze het hele jaar profijt van hebben.... en niet alleen op die 3 dagen dat er sneeuw ligt
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, nog niet gezien. Milleniumfilm toch?
Oh die ken je wel hoorquote:
Oh..dan "herken" ik 'm weer nietquote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh die ken je wel hoorRegisseur van Seven, Fight Club en The Game
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..dan "herken" ik 'm weer niet
Daar hebben we het eerder over gehad: met een normale browser kun je gewoon weer op volgende drukken en is tekst terugquote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Soempie het volgende:
Urgh, heb ik een hele post getikt doe ik een of andere sneltoets voor 'vorige pagina'.
Ik vond de originele films goed en zie dan niet zo veel in de nieuwe. Net als met vanilla sky, het origineel was beter. En ik vind Daniel Craig op de een of andere manier een verschrikkelijke vent, helemaal niet sympathiek en dan heeft hij juist de rol van Blomkvist.
Misschien komen ze ooit weer bij elkaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit weer even een oldskool CD van Live te luisteren en ik baal eigenlijk een beetje dat ze niet meer bestaan
Ik wist helemaal niet dat er al andere films van waren. Die boeken zijn toch vrij recent?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Soempie het volgende:
Urgh, heb ik een hele post getikt doe ik een of andere sneltoets voor 'vorige pagina'.
Ik vond de originele films goed en zie dan niet zo veel in de nieuwe. Net als met vanilla sky, het origineel was beter. En ik vind Daniel Craig op de een of andere manier een verschrikkelijke vent, helemaal niet sympathiek en dan heeft hij juist de rol van Blomkvist.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 5 februari 2012 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien komen ze ooit weer bij elkaar?
Nee, maar ze zijn recent enorm gehyped.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef MaJo het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er al andere films van waren. Die boeken zijn toch vrij recent?
o.a. stroomvoorziening. als dat niet op orde is heb je het hele jaar ellende en langere perrons zijn nodig voor de langere treinen die tegenwoordig rijden. Ik ben wel eens uit een trein gesprongen omdat een machinist een inschattingsfout had gemaakt maar dat raad ik de gemiddelde bejaarde nou ook niet direct aan.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie eigenlijk niets wezenlijks interressant. Ondertussen zijn de WC's uit treinen gehaald en is het 's winters continue pet. Ze hadden eerder al beloofd die winterproblemen aan te pakken en hebben dat *totaal* niet gedaan.
* Its-Jojo-4you doet er ook weer eens een in de cd spelerquote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit weer even een oldskool CD van Live te luisteren en ik baal eigenlijk een beetje dat ze niet meer bestaan
Die hype is echt een beetje aan me voorbij gegaanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn recent enorm gehyped.
Komt omdat de boeken ná de dood van de schrijver zijn gepubliceerd
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
En, het AKQ-SC vermogen van Mattís hebben we gister voor een deel aangesproken.![]()
[ afbeelding ]
Deze krijgt hij van jullie. En er komt nog een bakje achter waar dan bijvoorbeeld blokken in kunnen.![]()
En een zachte minivoetbal met belletje er in, waar hij dan wat eerder al iets aan heeft. Sex-stereotyping
Maargoed, Sven heeft gister een roze speen voor hem gekocht, dus er mocht ook wel wat tegenover staan.
dat hebben wij (jullie) goed gedaanquote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
En, het AKQ-SC vermogen van Mattís hebben we gister voor een deel aangesproken.![]()
[ afbeelding ]
Deze krijgt hij van jullie. En er komt nog een bakje achter waar dan bijvoorbeeld blokken in kunnen.![]()
En een zachte minivoetbal met belletje er in, waar hij dan wat eerder al iets aan heeft. Sex-stereotyping
Maargoed, Sven heeft gister een roze speen voor hem gekocht, dus er mocht ook wel wat tegenover staan.
Ik ben blij dat je er iets van hebt gekocht waar geen batterijen in kunnenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die hype is echt een beetje aan me voorbij gegaanIk ken het eigenlijk alleen omdat mijn vader die boeken helemaal geweldig vond, maar verder weinig gemerkt van een hype
[ afbeelding ]
Al vinden kinderen dat vaak wel geweldig speelgoed.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er iets van hebt gekocht waar geen batterijen in kunnen
[ afbeelding ]
Cobra, je weet toch onderhand wel dat een laptop voor kleine kinderen kopen geen zin heeft...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waar is de bevestiging voor de laptop? Mattís (heb ik het nu eens goed?) moet toch wel kunnen FOK!ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Coolquote:Op zondag 5 februari 2012 12:50 schreef Soempie het volgende:
Män som hatar kvinnorIs toch ook veel leuker in die taal.
Dan zal ik het ook wel leuk vindenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de boeken vorig jaar gelezen en de films net daarvoor gezien. 't Leek me eerst niks, maar net als bij Harry Potter ben ik uiteindelijk toch helemaal overstag.
Wat is volgens jou het beste boek van Dan Brown?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook wel leuk vindenHarry Potter en Dan Brown leken me eerst niks maar toen ik er eenmaal aan begon gelijk alles gelezen
Leukquote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel the Da Vinci Codequote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het beste boek van Dan Brown?
Maar Exception Point en Digital Fortress niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch wel the Da Vinci CodeOmdat het dan nog helemaal nieuw is. Daarna lijkt het best wel op elkaar
Meen je dat? Het Bernini mysterie is niet beter?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch wel the Da Vinci CodeOmdat het dan nog helemaal nieuw is. Daarna lijkt het best wel op elkaar
Idd, dat dus. Sowieso vreemd om te zeggen dat ze na de Da Vinci Code op elkaar lijken, aangezien dat zijn vierde boek isquote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat? Het Bernini mysterie is niet beter?
Nee die zijn inderdaad wel andersquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Exception Point en Digital Fortress niet.
Nee ik vond Da Vinci Code beterquote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat? Het Bernini mysterie is niet beter?
Oeh, tiet. Dan is het goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik vond Da Vinci Code beterMaar dat komt ook wel omdat het best op elkaar lijkt. Maar alle boeken lezen als een tiet hoor, daar niet van
Toen ik het typte wist ik al dat het niet kloptequote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd, dat dus. Sowieso vreemd om te zeggen dat ze na de Da Vinci Code op elkaar lijken, aangezien dat zijn vierde boek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |