Beetje tegenvaller ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Jajong het volgende:
Pff. Vond 'm net een beetje cool, gaat ie weer tof lopen doen met die Lord Jesus Christ.
Noob
Dacht ik net ook ja. Toe mark in yo face bitchquote:Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die gaat ligt nog steeds KO van een bitchslap met de voet.
Op die een of andere manier kan ik 't van hun beter hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
Al de Brazilianen ook, die hadden nooit hun tegenstander vermorzeld als ze jezus niet hadden gekend
Uiteraard. Maar het zag er zo nonchalant uitquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef Jajong het volgende:
Maar dat een bitchslap noemen Splack. Die gast zag 'm totaal niet aankomen, en het eerste wat je leert bij een vechtsport zijn dat de harde klappen, de klappen die je niet ziet zijn.
Yeah, komt voor de maincard denk ik. RIP Gladiatorquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de nieuwe intro, is bij dit event al toch?
Vooral die Vitor Belfort heeft er een handje van, die dankt om de haverklap Jezusquote:Op zondag 5 februari 2012 01:20 schreef Rabieluh het volgende:
Al de Brazilianen ook, die hadden nooit hun tegenstander vermorzeld als ze jezus niet hadden gekend
True. Zo van 'Mjeh i'm just kicking you in the face a lil' bit, nothing fancy'quote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het zag er zo nonchalant uit
Goede bokser met defence slaat ook zo door die lage dekking heen denk ik ja, handen bijna op buikhoogte..quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Jajong het volgende:
Denk dat hij ook harder trapt dan het er misschien uit ziet.
Maargoed altijd als ik zo'n karatepikkie zie met zn handen zo laag... Ik weet niet hoor, Muay Thai > Karate all day. Kijk Shogun - Machida maar.
Precies dat jaquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
True. Zo van 'Mjeh i'm just kicking you in the face a lil' bit, nothing fancy'
bendo is het ergst!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vooral die Vitor Belfort heeft er een handje van, die dankt om de haverklap Jezus
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil ook graag Jezus en God bedanken, Jajong had hier niks mee te maken.
[ afbeelding ]
Hellemond represent jonguuhquote:Op zondag 5 februari 2012 01:27 schreef THEFXR het volgende:
nu gracie barra en calamro gym,marco van den broek
Als een rotterdammer is het geen landgenootquote:
Meestal wel in MMA, maar het gaat de goede kant op met Cees etc.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:34 schreef Rabieluh het volgende:
Op een of andere manier ben ik altijd een beetje negatief als het om nederlanders gaat.
Idd. Hij is fysiek veel minder. Op naar 170 met hem.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef Fenomeno het volgende:
Als een Braziliaan dit al kan legt een NCAA Div 1 wrestler hem helemaal makkelijk om
wat is er mis met jochem en marco?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat nederlandse commentaar van z'n trainers
Dudequote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Kuiper heeft in ronde 2 overduidelijk ringcontrol. Natal heeft alleen weakass punches.
Khad het net genuanceerdquote:Op zondag 5 februari 2012 01:47 schreef Jajong het volgende:
DudeChauvinisme okay, maar zet die rood wit blauwe bril af
.
Trainer heeft groot gelijk, hij loopt em wel down, maar doet niks.
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:50 schreef vivelafete het volgende:
Hij luistert in ieder geval goed naar zijn coach!
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:50 schreef vivelafete het volgende:
Hij luistert in ieder geval goed naar zijn coach!
Jep. Als je iemand neer slaat moet je gewoon pouncen en als je niet meteen finished gewoon gaan staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klootzak. Als ie meteen was gaan staan, had ie de KO kunnen pakken
Ga je Fuel niet kijken? N00bquote:Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef Fenomeno het volgende:
Leuke pot, jammer.
Tot over 2 uur mannen
Volgens mij was dat meer schijn hoor, hij leek nog genoeg gas te hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:54 schreef roepdeman het volgende:
Hij was wel kapot na de eerste ronde, dus nog genoeg ruimte om beter te wordenkomt wel goed met hem.
Kijk ik morgen terug, geen favs van me die moeten vechten en wil morgennacht ook nog superbowl zien.quote:
Kuipers healthbar ook redelijk goed hoor, die armtriangle zat goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Natal heeft duidelijk een veel grotere healthbar. Niet eerlijk
Dus?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kijk ik morgen terug, geen favs van me die moeten vechten en wil morgennacht ook nog superbowl zien.
hij is nog maar 22, jouw leeftijd dus nog tijd zat!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer schijn hoor, hij leek nog genoeg gas te hebben.
Ik ben jammer genoeg 4 jaar ouder dan Kuipersquote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is nog maar 22, jouw leeftijd dus nog tijd zat!
en niet werken, beetje de eeuwige student uit hangenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben jammer genoeg 4 jaar ouder dan Kuipers.
Damn,quote:Op zondag 5 februari 2012 01:54 schreef slashdotter3 het volgende:
ff inloggen en dan kan je hier verder kijken:
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1082&mid=1083
Beter op 't eind ja, maar nog steeds ronde verloren, alhoewel Cecil Peoples de ronde wel zal score op basis van het gejuich van Riddle op 't einde.quote:
Klopt, dat was die Leonidas look-a-likequote:Op zondag 5 februari 2012 02:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Was Riddle niet degene die in zijn eerste gevecht van TUF de kaak van zijn tegenstander echt gruwelijk brak met hammerdists?
Misschien voor haar crystal meth-verslaving wel jaquote:
1 verrassing maakt niet elke underdog de favoriet. Plus Cope kennen we. Goed begin voor Cope thoquote:
Misschien omdat iedereen The Wire en Breaking Bad als referentie gebruikt. Hoekig gezicht, ingevallen wangen, raar figuur door te zichtbare sleutelbeenderen en schouders.. Ze is gewoon lelijk.quote:
sandmanquote:Op zondag 5 februari 2012 02:52 schreef Jajong het volgende:
Pow. Dat is pas grond en pound. Net van die zure snelle lovetaps. Gewoon 3 flinke beuken op de bek. Beetje als Anderson Silva doet. (zie James Irvin/Nate Marquart)
wel naar 135 gegaan vanaf 155quote:Op zondag 5 februari 2012 02:56 schreef roepdeman het volgende:
OH YEAH! Bruce Leeroy!!!
Hopelijk weer zo spectaculair verbeterd tov vorige keer!!
Wat stond erop?quote:
Da's Tyson toch? :pquote:
Ja plus net een keer proberen te fakenquote:Op zondag 5 februari 2012 03:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Da's Tyson toch? :p
Die gast probeert het overigens wel een beetje te melken hoor. Steeds om point deduction vragen.
30-25quote:Op zondag 5 februari 2012 03:28 schreef roepdeman het volgende:
Damn!! Jammer dat hij hem niet heeft kunnen finishen. Wat denken we dat
Cecil Peoples zegt ?
Laten we eerst even beginnen met de MAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN CARDquote:Op zondag 5 februari 2012 03:52 schreef roepdeman het volgende:
Ow Shit Pax! Je moet echt een paar undercard matches bekijken!![]()
je moet ook betalen, cheap ass!quote:Op zondag 5 februari 2012 03:54 schreef Jajong het volgende:
Flash Stream currently disabled for non-donors (Pro+)
WTF :SSSSSSSSSSSSSSSSS iemand een streampor?
Die vechtbeelden zijn tof, maar het voelt niet episch. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
Hoezo, het symboliseert hoe Royce Gracie de bouw van de UFC is begonnen die culmineert in het toppunt, de frontkick KO van Anderson Silva. Epic imo. (Is Culmineert een woord in t Nederlands?)
Ik vind die afbrokkelende stenen en die slappe effecten een beetje afdoen aan de beelden. Ik twijfelde eerst nog of het geen CGI beelden waren.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
Hoezo, het symboliseert hoe Royce Gracie de bouw van de UFC is begonnen die culmineert in het toppunt, de frontkick KO van Anderson Silva. Epic imo. (Is Culmineert een woord in t Nederlands?)
Hahhah eens, wat een bazenbannerquote:Op zondag 5 februari 2012 04:05 schreef roepdeman het volgende:
Ze hadden dit erin moeten zetten en het was Legen...wait for it...Dary geweest:
[ afbeelding ]
IK KAN NIET BETALEN JOKERTquote:Op zondag 5 februari 2012 04:09 schreef Paxlie het volgende:
kanker op met dat gejank om streams. Alsof je die vijf en een halve euro niet kan missen
jij niet popje, maar de rest welquote:
Ook ik heb redenen om geen betaalde stream te kunnen nemen en even rustig aan met dat gekanker bittequote:Op zondag 5 februari 2012 04:09 schreef Paxlie het volgende:
kanker op met dat gejank om streams. Alsof je die vijf en een halve euro niet kan missen
gewoon een ziekte, sowieso is vragen om illegale content hier banwaardigquote:Op zondag 5 februari 2012 04:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ook ik heb redenen om geen betaalde stream te kunnen nemen en even rustig aan met dat gekanker bitte
pedobear emo,lolquote:Op zondag 5 februari 2012 04:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ook ik heb redenen om geen betaalde stream te kunnen nemen en even rustig aan met dat gekanker bitte
Aaww, een ochtendhumeurquote:Op zondag 5 februari 2012 04:09 schreef Paxlie het volgende:
Chill dat je je een beetje kunt inleven. En vragen om streams was hier nooit een probleem tot nuquote:Op zondag 5 februari 2012 04:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
gewoon een ziekte, sowieso is vragen om illegale content hier banwaardig
daarbij bepaal jij niet voor mij welke woorden ik wel en niet mag gebruiken
Gast mijn opa is eraan overleden, heeft geen hol met inleven te maken, eerder met jouw onvermogen om het los te koppelenquote:Op zondag 5 februari 2012 04:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Chill dat je je een beetje kunt inleven. En vragen om streams was hier nooit een probleem tot nu
wed nooit meer op negers!quote:Op zondag 5 februari 2012 04:26 schreef Jajong het volgende:
Voor jou dan, ik zag dit gebeuren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |