Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Nice, zie je eerst dat kutteam van die langekat en daarna dit.quote:
Mijn Netherbelgians van vorig jaar..dit jaar ook te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef Reemi het volgende:
Had er niet iemand hier een team (/hybrid) rondom RvP? Heeft iemand daar een screen/linkje van?
xavi, iniesta en busquets begonnen op de bank hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
Barca mist toch duidelijk een fatsoenlijk middenveld..
Thanks, best een vet teamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn Netherbelgians van vorig jaar..dit jaar ook te maken
4-4-1-1
UP Huntelaar/Lukaku
RvP
Hazard - Fellaini - VdVaart - Robben/(IF) Lens
Tshimanga - Kompany - IF Vertonghen - VdWiel
(IF) Mignolet (of IF Krul, maar weet niet zeker of Tong dan 9 chem heeft)
Bedoelde je deze?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef Reemi het volgende:
Had er niet iemand hier een team (/hybrid) rondom RvP? Heeft iemand daar een screen/linkje van?
Nee, da's dik boven mijn budgetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedoelde je deze?
http://www.futhead.com/12/squad/5297
Als ik Therealgraouly ofzo moet geloven, komen die nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een UP Bale of Silva om dit plaatje waar te kunnen maken
Als dat iemand van EA is, geloof ik hem nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ik Therealgraouly ofzo moet geloven, komen die niet
Iniesta zit ergens op de tribune.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
xavi, iniesta en busquets begonnen op de bank he
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice, zie je eerst dat kutteam van die langekat en daarna dit.
Misschien leuk om Afellay te proberen?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Reemi het volgende:
Dit teamhttp://www.futhead.com/12/squad/2709
lekker pacehoeren allesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Reemi het volgende:
oeh die wil ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Reemi het volgende:
Kan Mertesacker ook wel bijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Reemi het volgende:
Het mooie is, is dat dat team gewoon volle chemistry heeftquote:
Ja prachtigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het mooie is, is dat dat team gewoon volle chemistry heeft
Haha dat viel mij ook op. En dan als Bayern komt gewoon Bayren zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoor Emile Schelvis dan stoer doen met zijn Spaanse uitspraken.![]()
Ik dacht dat mijn cd stuk was. maar iedereen blijkt er 'gelukkig' last van te hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
echt niet normaal hoe vaak dit spel wel niet crasht
Goal overtuigt mij niet echt, ik zie een domme sliding en een nutteloze skill move maar zal wel aan mij liggen. Heb de speler nog nooit geprobeerd dus mag niet oordelenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Even een bazentip, als je ooit nog eens een Argentijnse AMC / CF zoekt, is Andrés d'Alessandro van Nacional echt belachelijk goed.
Stats: http://www.futhead.com/12/player/2049
Het is jammer dat hij niet zoveel pace heeft, maar zijn trap, pass, dribbel en techniek compenseren dat. Heeft een heerlijk linkerpootje en 5* skills.Eens kijken voor hoeveel z'n IF gaat.
Ik gebruik 'm als CF, in een 4-4-1-1. Krijgt alle ruimte om Higuain heen en met snelle wingers (Piatti en Jesus Navas) heeft hij die pace niet eens nodig. Hij opereert een beetje als valse spits.
Goaltje van d'Alessandro net:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/112995777
Edit: Die IF-stats.
Gewoon leuk voor erbijquote:Op zondag 5 februari 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goal overtuigt mij niet echt, ik zie een domme sliding en een nutteloze skill move maar zal wel aan mij liggen. Heb de speler nog nooit geprobeerd dus mag niet oordelenMaar filmpje van de goal is vrij nutteloos.
Leuk team!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef DjNivek het volgende:
Net een bronze Pro League team gemaakt met 11 nationaliteiten, en hoewel ik van sommige spelers nog de goede formatie moet vinden heb ik het al wel even getest. Een Engels paceteam had ik met 4-0 van gewonnen en net tegen iemand die met 3-4 man tegelijk speelde 13-1 voordat hij toch maar een disconnect deed (in de 87ste minuut). Godnonde, wat speelt het lekker.
[ afbeelding ]
Ba in de verdediging, echt een muur. Ze komen er maar niet langs, en wint vrijwel ieder kopduel. Voorin Traore een CF gemaakt (normaal een spits), speelt ook enorm lekker. Kan goed afmaken als het nodig is, en de andere spitsen goed bedienen. Toch het fijnste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld
Scriptedquote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef laucas het volgende:
FUUUUUU, wel een leuke pot Rijst
Tot de 3-0 liep mijn team op steroids? Toen kreeg jij het ultra-attacking momentum
Dank je, dit team is echt de moeite waard. En is goedkoopquote:
4-0 gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha wat lult ie allemaal dan?
Dat betwijfel ik ten zeerste....quote:Op zondag 5 februari 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee want dan zijn de rollen omgedraaid
Arellano, hij vormt indd een goed duo met Vela! Moeilijk te zeggen of ik dit duo of het duo Kabir Castaignos het lekkerst vind spelen!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:06 schreef DutchSL het volgende:
Wie was die speler waarmee je me kapot speelde Kent, Arbelaro of zoiets? Even zijn stats opzoeken, maar kan hem niet vinden.
Thx.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Arellano, hij vormt indd een goed duo met Vela! Moeilijk te zeggen of ik dit duo of het duo Kabir Castaignos het lekkerst vind spelen!
http://www.futhead.com/12/player/3693
Eerste potje moest ik ook erg wennen, was er niet helemaal bij ook. Paar domme goals tegen met die corners enzo. Maar credits naar jou. Kwam er aanvallend moeilijk door heen.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx.
Tegen mij duidelijk die Mexicaantjes beter dan de Nederlanderseerste potje had ik meer grip op je aanvallers, terwijl ik normaal beter verdedig met het tweede team.
Lol @ je shirts trouwens. Ik had ooit hetzelfde tegen Toefjes met dat glow-in-the-dark paars.
Maak er dan zelf een keer een team mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Arellano is sick ja..mijn angstgegner qua silver spitsen
Nee klopt, maar ik heb nu al te veel teams haha. Ga er nog wel een keer een hybrid mee maken denk ik. Vorig jaar was Vela ook al een eindbaas in mijn Mexicanen team. Scoorde veel meer dan SIF Hernandezquote:Op zondag 5 februari 2012 01:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak er dan zelf een keer een team mee.
Volgens mij heb jij ook nog nooit met Vela gespoeld dit jaar?
Verkopen is goed. Heb ik net ook weer gedaan met mijn Npower-Norwayteam. De versie die jij had verzonnen werkt veel beter. Die Diop is echt totaal zijn 15K niet waard! Draaisnelheid van een limousine.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik heb nu al te veel teams haha. Ga er nog wel een keer een hybrid mee maken denk ik. Vorig jaar was Vela ook al een eindbaas in mijn Mexicanen team. Scoorde veel meer dan SIF Hernandez
Met een 1-2 opstelling in de aanval maak je zo een hybridquote:Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil er een silver hybrid van maken, maar dan met zo min mogelijk spelers uit die schijtmexicaanse league
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil er een silver hybrid van maken, maar dan met zo min mogelijk spelers uit die schijtmexicaanse league
heeft een CAM genoeg aan 4 links dan? (3x naar Arre 1x Vela)quote:Op zondag 5 februari 2012 01:51 schreef detennismaster het volgende:
Bij 41212 zou je voorin deze driehoek kunnen doen:
Arrelano Vela
IF Fabian
Dat is goetquote:Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Rijst het volgende:
Ik heb Vela ook. Nog niet zo vaak mee gespeeld maar hij scoord wel veel
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hZvIFoQxbcLI3
Ja, nog nooit een leuke wedstrijd tegen zo iemand gespeeld. Alleen maar pace abusende kneuzen. Kom ze de laatste tijd wel veel minder tegen dan in het begin. Nu weer non stop Brazilianen met 3-4-3 met Kanu achterin en Leonardo op RWquote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]Jij hebt daar echt een hekel aan he.
Als je dan 1 van 2 RM/LMs uit de Primera Div Mex doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
heeft een CAM genoeg aan 4 links dan? (3x naar Arre 1x Vela)
Ja klopt, maar dan is het moeilijk om 9 chem voor die RM/LM te krijgen weer..irritant dat al die backs en vleugelspelers (letterlijk allemaal) in Mexico spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je dan 1 van 2 RM/LMs uit de Primera Div Mex doet.
Je kan dan een RM/LM uit een ander land nemen maar wel uit Div Mexico. Bijvoorbeeld Danilinho of Alvarez. Die laatste is trouwens chill!quote:Op zondag 5 februari 2012 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan is het moeilijk om 9 chem voor die RM/LM te krijgen weer..irritant dat al die backs en vleugelspelers (letterlijk allemaal) in Mexico spelen
Alleen Maza Rodriguez als CB in de Bundesliga..de rest speelt allemaal in Mexico zelf
Weet ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:35 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, idd wel een tof team, maar de autist in mij wil eigenlijk wel 9 chem
Dat is juist de kunst van een goede Hybrid.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:37 schreef Doublepain het volgende:
Wtf als mijn team 100 chem heeft dan ben ik al blij
9 chem elk
De eerste of de tweede posts van mij?quote:
Ja indd ziek vet! Als ik die spelers niet al in andere teams had zou ik deze maken!quote:Op zondag 5 februari 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Dit is de link van het team:
http://www.futhead.com/12/squad/5575
Ziet er wel sick uit
Was dit voor een site?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Dit is de link van het team:
http://www.futhead.com/12/squad/5575
Ziet er wel sick uit
Concurrent van Ultimate Databasequote:
Voer het in op Futhead zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Maarre..als ik de CB's nou omdraai en RM die nieuwe UP Fransoos zet en RB een andere Fransoos dan is alles toch 9 chem behalve de LM?
Nja het werkt dus niet omdat die Portugees niet in Portugal speelt .Alternatief is 2 Fransen ipv Nigerianen, maar dat maakt verder niet uit, zolang het maar een koppeltje is met zelfde land en comp.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voer het in op Futhead zou ik zeggen.Welke UP dan? Dan heeft Insua sowieso geen 9.
Ik denk wel dat het mogelijk is om nog 1 iemand 9 te geven! Mangala en Alvarez gaan ieg niet lukken!quote:Op zondag 5 februari 2012 02:53 schreef Tim86 het volgende:
Oh ik zie nu pas dat die Portugese CB niet uit de Portugese competitie komt..hmm
http://www.futhead.com/12/squad/5717quote:Op zondag 5 februari 2012 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Maarre..als ik de CB's nou omdraai en RM die nieuwe UP Fransoos zet en RB een andere Fransoos dan is alles toch 9 chem behalve de LM?
edit: ohnee, dat maakt niet uit denk ik. Gurbuh nog ideeën?
Bedenk me net dat als je Antonio Ferreira vervangt door Rodolfo dat Da Costa dan ook 9 krijgt.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/5717
1x 7 chem, maar Manuel kan dat prima aan
Voor 3 uur.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Longcat. het volgende:
Rijst wil je een potje spelen later deze dag?
Ja, maar nu zijn al die chille spelers weg. IF Fabian>>>>>Dos Santos bijv. Nu is het weer een team wat er is voor de chem. Die ander was met 11 ziek chille spelers!quote:Op zondag 5 februari 2012 11:13 schreef GuRBuH het volgende:
Aangepast: http://www.futhead.com/12/squad/5717
Nu full 9 chem team met Vela en Arellano.
Hangt van je voorkeur af natuurlijk. Ik heb met alle spelers in dit team eerder gespeeld, behalve Iriney en Montero.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar nu zijn al die chille spelers weg. IF Fabian>>>>>Dos Santos bijv. Nu is het weer een team wat er is voor de chem. Die ander was met 11 ziek chille spelers!
Voor NetherBelgians is 4411 denk ik het makkelijkst.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Reemi het volgende:
Hmm, een Nederland-België team is eigenlijk best een sterk teamVan Persie als spits in 41212 is niks he?
Makkelijkheid boeit niet echt, ik heb voor 41212 ook gewoon full chem voor iedereenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor NetherBelgians is 4411 denk ik het makkelijkst.
Wat wordt je voorhoede?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Makkelijkheid boeit niet echt, ik heb voor 41212 ook gewoon full chem voor iedereen
Hangt af van de formatiequote:
2 linkspotenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hangt af van de formatieLukaku - Van Persie (IF, wanneer die wat goedkoper is) waarschijnlijk.
Luuk de Jong is ook goed. Een goede kopper itt vanPersie. Daarachterk an je nog van der Vaart zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lol, ik wist niet eens dat Lukaku links was
De Jong is alleen zo langzaamquote:Op zondag 5 februari 2012 12:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Luuk de Jong is ook goed. Een goede kopper itt vanPersie. Daarachterk an je nog van der Vaart zetten
166K is een goede deal hoor!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:22 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht wat lukraak mijn bid tokens uittegeven, allemaal op IF's geboden en twee binnen gehaald.
IF Donk voor 166k.. what was I thinking ?snel proberen te verkopen voor minimale winst voor de prijs zakt.
IF Palacio voor 22k als CAM in 4-2-3-1, precies hoe ik hem wilde gebruiken
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, kanker is een hele erge ziekte
Ik zag op ultimatedb dat de prijs met 30k was gezakt t.o.v. gisteren en 166k nu het gemiddelde was, als die nog verder was gezakt zou dat dus verlies zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
166K is een goede deal hoor!
Is die Medel zo goed? Misschien nog IF Ozil kopen!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:31 schreef DutchSL het volgende:
Mijn La Liga team (met 1 Serie A speler nu)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hUcIwlVobcLSG
Nog drie IF's te gaan.. aub geen van deze spelers UP'en EA
Ziek!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:31 schreef DutchSL het volgende:
Mijn La Liga team (met 1 Serie A speler nu)
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hUcIwlVobcLSG
Nog drie IF's te gaan.. aub geen van deze spelers UP'en EA
Ik moet eco leren.quote:
Schenkeveld silver IF met 70-75 pace en goede defence zou ideaal zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef vandermar het volgende:
Bart Schenkeveld IF, 2 goals en een erg goede wedstrijd. Beter maken ze er wel een 70 rated van ofzo dan kan hij mooi centraal met IF Vlaar staan
Medel doet verdedigend zijn werk, aanvallend niet echt geweldig maar heb hem alleen omdat hij sterke link heeft met Navas en ik IF Xabi Alonso in paniek voor veel te weinig verkocht toen bekend werd dat hij TOTY werd.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is die Medel zo goed? Misschien nog IF Ozil kopen!
Dus nu heb je eigenlijk IF Alonso nodig.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Medel doet verdedigend zijn werk, aanvallend niet echt geweldig maar heb hem alleen omdat hij sterke link heeft met Navas en ik IF Xabi Alonso in paniek voor veel te weinig verkocht toen bekend werd dat hij TOTY werd.
IF Ozil is te duur, bovendien heb ik twee Argentijnen nodig om aan Palacio te linken.
Heb je je nieuwe team al af?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef n0ir het volgende:
Dit topic gisteravondmet plezier terug zitten lezen xd xd
Wat had je dan de eerste keer?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wiskunde maar Genoa-Lazio is veel interessanter.
Ja, maar ik voel er weinig voor om hem voor 40k meer terug te halen dan wat ik er voor gekregen heb.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus nu heb je eigenlijk IF Alonso nodig.
3,7quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat had je dan de eerste keer?
Ik had een 4.4. Maar eco was laatste dag en ik had er echt geeeeeen zin in. Nu eigenlijk hetzelfde liedje.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
AFC_AJAX_NR_1 wrote:Eredivisie:
Bas Dost (Eredivisie topscorer - fast, great finisher)
Wijnaldum (great midfielder for PSV, extremely important since his transfer from Feyenoord)
Mertens (the most scoring LW in the Eredivisie)
Eriksen (great player, def. deserves to have his passing and shooting upped as well as his dribble (did you see the amazing finesse shot vs Feyenoord, amazing curve in front of the goalie after a great dribble)).
Alderweierld (great longshot, plus a beast defender, not as good as Vertonghen but def. better than his current rating).
Vertonghen (there is a reason why clubs have an interest in him, best CB in the Eredivisi arguably)
L. de Jong (close second topscorer in the Eredivisie, his NIF is underrated)
Lodeiro (quick, agile deserves a pace boost to 77+)
Boilesen (by far better than Blind, hence why he took Blind's place in the team, also outruns Blind by miles, deserves a pace and defense boost).
Plet (he is not that slow, FC Twente just bought him)
Dutch
Vorm
Krul (Krul and Vorm have had great seasons as GK in the EPL, def. deserve to be 82+ goalies)
Huntelaar (yes he got UP, but it was sh**, let's all be honest, he deserves a lot better, plus 77+ pace at least).
van Wolfswinkel (prefer him to get an UP silver, but he deserves one nonetheless)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |