Mwa Nani rende ook al eens richting een speler na een charge om later weer neer te vallen met een gat in zijn scheenbeen. In dit fragment is het leuk, maar mwa...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geniaal hoe die ff door 2 man omhooggetrokken word, jankerd.
Er was letter een open wond en scheidsrecht gaf maar geel. Was gewoon een schande.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Nani rende ook al eens richting een speler na een charge om later weer neer te vallen met een gat in zijn scheenbeen. In is het leuk, maar mwa...
Wanneer gaat Feyenoord weer eens kampioen worden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh shit. Sociedad gaat zo scoren inderdaad.
Wanneer gaat Ajax weer eens van Feyenoord winnen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer gaat Feyenoord weer eens kampioen worden?
Te vroeg voor zo'n opmerking na al die jaren hiervoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wanneer gaat Ajax weer eens van Feyenoord winnen?
volgend jaar als guidetti weg isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Wie heeft gescoord?quote:
A-elftal?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend jaar. Als ze een A-elftal opstellen.
Sociedad. 2-1quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie heeft gescoord?
26-02-2012quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep, goed gelezen.
Wanneer gaat Feyenoord weer met 10-0 verliezen?
Oh dat si waar ook ja. Al die paupers zitten nu te kijken..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog nooit zo druk geweest hier door gratis Sport1 + dit tering weer
quote:
Ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Laten we zeggen een kratje bier?
quote:
Alleen Barca fans zijn ekte ekte?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Kan geen 1 speler van Real Sociedad noemen maar is wel blij als ze scoren.
Je bent zo nep gast.
Onzin, iedere supporter van RM zijn dan blijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Je bent zo nep gast.
Hij kent ook geen speler van Feyenoord, maar hij is blij als ze scoren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Je bent zo nep gast.
Aldus de man die op een Nederlands forum iedereen gaat feliciteren na een overwinning van Barcelona.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Je bent zo nep gast.
Gast wie ben jij. Kut eens op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Je bent zo nep gast.
Haha nee. Blij doen met het verlies van Feyenoord. Een verlies die eeuwen lang zal terugkomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kutsmoesje weer. Zoals gewoonlijk bij Ajacieden
Beetje blij doen om een overwinning van PSV..
Clone account van kilosuiker.quote:
Ho ff. Ik heb al sport1 sinds het ooit begonnen is bij canal+quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:36 schreef Luckypenguin het volgende:
Owja het is gratis Sport1 deze maand, daarom natuurlijk al die Barcelona fappers hier. Die zijn allemaal voor Barcelona door de Nederlandse media.
Hipster alert.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ho ff. Ik heb al sport1 sinds het ooit begonnen is bij canal+
bewijs!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ho ff. Ik heb al sport1 sinds het ooit begonnen is bij canal+
Het was ook geen vraag. Het was meer dan: Who the fuck ben jij blijf wegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, je moet zijn mening met een kilootje zout nemen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was ook geen vraag. Het was meer dan: Who the fuck ben jij blijf weg
Waarom ben ik nep? Omdat ik blij als er tegen Barcelona word gescoord?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Je bent zo nep gast.
Heb jij het nou weer over man..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij kent ook geen speler van Feyenoord, maar hij is blij als ze scoren.
Hij zat ook te juichen bij de 10-0 van PSVTerwijl hij voor Feyenoord is.
Hij is echt nep.
IKk denk, ik maak eens een naamgrapje, wordt het serieus genomenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was ook geen vraag. Het was meer dan: Who the fuck ben jij blijf weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |