idd, zoontje kan gewoon moeder neuken. maar vader kan ook dochter neuken hoor. Mannen zijn sterker.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen en kinderen meer waard zijn, belangrijker dat zij het overleven bij een ramp.
Want toekomst.
De ontstaansgeschiedenis van menig fokkerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd, zoontje kan gewoon moeder neuken. maar vader kan ook dochter neuken hoor. Mannen zijn sterker.
VIEZE PAARD GOOR KEUKENMES OUDE ROTZAK ZWARTJOEquote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De ontstaansgeschiedenis van menig fokker
Ik sta aan jouw kant (!)quote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
VIEZE PAARD GOOR KEUKENMES OUDE ROTZAK ZWARTJOE
Sorry brosephquote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant (!)
Friendly fire... stop shooting
En het enige wat ik heb gedaan de afgelopen 5 posts is gewoon schreeuwen. Works every time.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef KritischeMassa het volgende:
Echt mang die wijven zijn nu wel stil he...
Wij winnen ook deze strijd weer glorieus.
Geloven dat jij ooit een DM van een man krijgtquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef rosepetals het volgende:
Al die mannen op de DM 'ik meen dat niet echt hoor, ik trol maar wat'
Doe eens niet zo stoer jullie
Bah. Zwakte.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef rosepetals het volgende:
Al die mannen op de DM 'ik meen dat niet echt hoor, ik trol maar wat'
Doe eens niet zo stoer jullie
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geloven dat jij ooit een DM van een man krijgt
Pics van je harige tepels.
Als je vriendin toch eens zou lezen hoe je echt over haar denkt. Dan is het meteen 'ohh nee hoor schatje, het spijt me, het is maar internet, zo denk ik écht niet over je hoor, alsjeblieft niet boos zijquote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef PierreTT het volgende:
Waarbij je denkt aan wat zij wil eten Absoluut niet. Ze eet wat de pot schaft, en het is lekker, want ik heb het gemaakt.
Waarbij je koopt wat haar blij maakt, of in het geval van iets voor jou waar ze niet knorrig van wordt
Mijn geld, dus als ik spullen wil kopen die haar knorrig maken, is dat haar probleem. Zij leeft grotendeels van mijn geld en in mijn huis.
Waarbij je beslist wat het beste is voor haar, waar zij het beste uitkomt
Wat het beste is voor mijn duifje en mijNee. Rationele beslissingen, gebaseerd op beste economische uitkomst. Gaat nondeju om mijn geld.
Sorry ben ff etenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
Waar blijven toch die geile users die op standby staan voor als mannen weer het imago van hun geslacht naar de klote proberen te helpen?
Ik was mijn schaamhaar in een streepje aan het scherenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
Waar blijven toch die geile users die op standby staan voor als mannen weer het imago van hun geslacht naar de klote proberen te helpen?
Niet kunnen accepteren dat sommige mannen niet zo zijn en wel normaal met hun vriendin om kunnen gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je vriendin toch eens zou lezen hoe je echt over haar denkt. Dan is het meteen 'ohh nee hoor schatje, het spijt me, het is maar internet, zo denk ik écht niet over je hoor, alsjeblieft niet boos zij![]()
'
Mooi werk mannen !quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt niet, heb nu al buikpijn van het lachen
Dat 'normaal' noemenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat sommige mannen niet zo zijn en wel normaal met hun vriendin om kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |