SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Had gekund, maar werd te laat, ga morgen wel en dan extra-lang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rosmalen nog kunnen bereiken?
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rosmalen nog kunnen bereiken?
Oh alsnog goed gekomen dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had gekund, maar werd te laat, ga morgen wel en dan extra-lang.
De trein reed wel.quote:
Precies. Ga je nog uit vanavond of toch maar even een avondje uitbrakken op de bank van de afgelopen 2 dagen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh alsnog goed gekomen dan.
Blijf gewoon thuis. Jij nog wel plannen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies. Ga je nog uit vanavond of toch maar even een avondje uitbrakken op de bank van de afgelopen 2 dagen?
Nee, plan was óf naar Rosmalen óf thuis blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuis. Jij nog wel plannen?
Weet je in ieder geval dat een van de twee doorgaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, plan was óf naar Rosmalen óf thuis blijven.
True.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat een van de twee doorgaat
Is je cijfer van je tentamen al binnen?
Echdt hè, kudtsneeuw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef DeJori het volgende:
Mijn slaaptekort is groot. Ik was pas na tweeën wakker, en ik zit nu alweer bijna te slapen
En verdomme, het is hier in Nederland echt niet normaal koudt.
Echt is zonder d.quote:
quote:
Figuurlijk. Als een rustig, kabbelend beekje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
kabbelend
1) Met zachte golfslag
Een topic met zachte golfslag
Neuh, je bent maar 39340 keer genoemd in het topic.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef DeJori het volgende:
Hebben jullie nog aan mij gedacht afgelopen week, toen ik in de zon onder een palmboom zat en jullie in kou zaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |