Nee joh. Bij geen enkele studie trouwens, engels is DE buitenlandse taal als er al een is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke. Andere vreemde talen komen toch niet voor (Duits, Frans)?
Volgens mij las ik wel zoiets bij internationale betrekkingen en organisaties (of zo)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh. Bij geen enkele studie trouwens, engels is DE buitenlandse taal als er al een is.
Lijkt me heel sterk, geloof trouwens dat dat Politicologie is toch? Maar dan nog, is echt een uitzondering. Ik heb het niet allemaal gecheckt maar bij rechten heb ik er nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij las ik wel zoiets bij internationale betrekkingen en organisaties (of zo)
Haha ja, ik heb er echt zin inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, geloof trouwens dat dat Politicologie is toch? Maar dan nog, is echt een uitzondering. Ik heb het niet allemaal gecheckt maar bij rechten heb ik er nooit van gehoord.
Anyway geniet van de Open Dag !
Eens, maar het is dus zo dat al die dingen gewoon voor waar aangenomen moeten worden. Opzet, doodslag etc. Ik moet alleen bewijzen dat het medeplegen is!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:02 schreef Cortax het volgende:
Als je de tll leest, zou het ook om functioneel daderschap kunnen gaan i.p.v. medeplegen? Heb je daar al naar gekeken? Opzet op de dood lijkt me met name lastig in deze casus.
Er komt wel een heel klein beetje Frans en Duits terug bij Rechten, maar dat is allemaal wel voorzien van vertaling.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh. Bij geen enkele studie trouwens, engels is DE buitenlandse taal als er al een is.
Wij hebben voor Staatsrecht (UvA) fragmenten Montesquieu onvertaald moeten lezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Er komt wel een heel klein beetje Frans en Duits terug bij Rechten, maar dat is allemaal wel voorzien van vertaling.
Alles wat er over hem te zeggen valt is vast ook wel in het engels of nederlands verschenen. Daarnaast is mijn frans dermate bagger dat ik de nuances die verloren gaan bij de vertaling toch niet ziequote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben voor Staatsrecht (UvA) fragmenten Montesquieu onvertaald moeten lezen
Ik zeg ook niet dat ik er een snars van begrepen heb, of dat ik die tentamenvraag goed had, ik zeg alleen dat we wel degelijk onvertaald Frans moesten lezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles wat er over hem te zeggen valt is vast ook wel in het engels of nederlands verschenen. Daarnaast is mijn frans dermate bagger dat ik de nuances die verloren gaan bij de vertaling toch niet zie
De Nederlandse vertaling is erg goed. Frans is het wel leuker, maar je moet er van houden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er een snars van begrepen heb, of dat ik die tentamenvraag goed had, ik zeg alleen dat we wel degelijk onvertaald Frans moesten lezen
Ik vind het niet zo moeilijk. En ook niet zo veel. En ik doe Notarieel dus dan heb je praktisch alles in het Nederlands.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik las op internet dat de studie rechten veel is, maar niet moeilijk. Beamen jullie dit? En hoe zit het trouwens met de hoeveelheid stof in het Engels?
Das een pleonasmequote:Op woensdag 8 februari 2012 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er een snars van begrepen heb, of dat ik die tentamenvraag goed had, ik zeg alleen dat we wel degelijk onvertaald Frans moesten lezen
Thx, toch maar op de site van een gemeente gekeken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Ryon het volgende:
Als je een beschikking moet hebben in de zin van een uitspraak van de rechter dan wel. Als je een beschikking moet hebben in de vorm van een besluit kan je beter op de website van een gemeente kan kijken.
Welk vak is het voor? Wat ga je ermee doen enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef Donnis het volgende:
Ik doe HBO Rechten en moet nu een voorbeeld van een beschikking + een aantal beantwoorde vragen inleveren. Een beschikking kan ik toch gewoon van rechtspraak.nl halen toch? Heb nu LJN: BI8218 gebruikt.
Houd het lekker simpel ( en waarschijnlijk niet wat je docent verwacht) en lever een aanslag Inkomstenbelasting in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef Donnis het volgende:
Ik doe HBO Rechten en moet nu een voorbeeld van een beschikking + een aantal beantwoorde vragen inleveren. Een beschikking kan ik toch gewoon van rechtspraak.nl halen toch? Heb nu LJN: BI8218 gebruikt.
Maar niet iedereen vind denk ik inkomstenbelasting even leuk als een fiscalistquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Houd het lekker simpel ( en waarschijnlijk niet wat je docent verwacht) en lever een aanslag Inkomstenbelasting in.
Ik bedoel dat er verschrikkelijk veel aanslagen Inkomstenbelasting te vinden zijn, overal. Iedereen (althans, zijn ouders) heeft er wel 1 thuis. Je hoeft dus niet lang te zoeken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar niet iedereen vind denk ik inkomstenbelasting even leuk als een fiscalist
Oh haha sorryxDquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er verschrikkelijk veel aanslagen Inkomstenbelasting te vinden zijn, overal. Iedereen (althans, zijn ouders) heeft er wel 1 thuis. Je hoeft dus niet lang te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |