Zaterdagavondshow Nick en Simon is kijkcijferkanonquote:Op zondag 5 februari 2012 09:27 schreef Mike het volgende:
1,905 miljoen kijkers gisteravond...da's wel een groot succes.
Het was misschien niet hoogstaand, maar wel vermakelijk, vond ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:26 schreef chufi het volgende:
En toch was het gewoon slecht en niet leuk
dat ben ik niet met je eens, luister maar eens naar deze versie:quote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef Basson het volgende:
2 min. naar gekeken. Nick, los van Simon... het klinkt gewoon niet. Ze hebben individueel een weinig prettig zanggeluid.
IHVH heeft altijd hoge kijkcijfers, en dat is toch niet heel beter/slechter dan dit programma.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef Injetta het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers volgende week. Want nu is het nieuwsgierigheid. Naar the Winner is, keken de eerste keer ook meer dan een miljoen mensen.
Ik vond het zo saai en slecht dit, dat ik me echt niet kan voorstellen dat je hier elke zaterdagavond weer naar gaat kijken.
Mooi hé?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
Alweer zo'n prominente boezem plus décolleté. Vind 't een zwaktebod.
Ja bahquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
Pluspuntenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
Gaan ze ook zingen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en de zangkwaliteiten en niet het décolleté
Uhuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?
Ik bedoel: zijn het echt neppers? Pfff.
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nick en Simon+de gasten gaan zingen ja
Ja, da's algemeen bekend toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?
Nee toch? Gewoon na de zwangerschap borstenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?
Ja, dat was ook ietwat toevalligquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe komt simon ineens aan die ingeving... Ik denk dat het fake is
De eerste keer kon ik er tenminste nog om lachen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef D. het volgende:
Ik geef het op hoor, dit programma boeit 0
Veel sterkte aan hen die het uit willen zitten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef D. het volgende:
Ik geef het op hoor, dit programma boeit 0
Veel sterkte aan hen die het uit willen zitten
Nee, zeker niet bij de trosquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Arcee het volgende:
WTF? Jan Smit te gast? Dat had ik nooit verwacht.
Volgende week Monique Smit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Arcee het volgende:
WTF? Jan Smit te gast? Dat had ik nooit verwacht.
Zonder haar zou het leuker zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Die Katja is zo verschrikkelijk nep in alles. Vreselijk.
te gemakkelijk ditquote:
Heb precies hetzelfde, kan er niet naar kijkequote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh wat genant dit
Ik kan hier amper naar kijkenDie verhalen tegen die wildvreemde mensen
die dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |