Dat hoeft noodzakelijkerwijs natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
Het verschil zit erin dat de vrouwen van Paiq persoonlijke smaak als een grotere factor in de keuze zien dan de vrouwen op zo'n brides-site.
Die had ik ook gezien. Ze hebben dan ook een A-selectie (de mooiste meisjes) en een B-selectie (de minder mooie meisjes).quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er was ook een keer zo'n documentaire over van Louis Theroux, over Thaise meisjes bij een datingbureau. Daar kwamen ook allemaal 60-jarige maagden om aan een vrouw te komen. Raarrrrrrre documentaire was dat (raar die eigenaar van dat datingbureau ook trouwens).
Nee, maar wel dikke kans. De ratio spontane meid / golddigger zal op die bride-site wel een stukje richting de laatste leunen. Trouwens, 72 pagina's voor alleen 21-25. Ik geef het op, verveel me dood.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat hoeft noodzakelijkerwijs natuurlijk niet zo te zijn.
Voor zijn haremquote:Op zondag 5 februari 2012 00:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
http://www.bride.ru/ph/htcgi/men/271/271782P1.html
Deze gast zoekt een tweede vrouw.
De kans zal iets groter zijn dan in Nederland jah.quote:
Ik zou der wel doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haar slaaf voor het leven met plezier.
Ik vond het een gerustellende gedachte, mocht het over 20 jaar nog steeds niet gelukt zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er was ook een keer zo'n documentaire over van Louis Theroux, over Thaise meisjes bij een datingbureau. Daar kwamen ook allemaal 60-jarige maagden om aan een vrouw te komen. Raarrrrrrre documentaire was dat (raar die eigenaar van dat datingbureau ook trouwens).
Slaap zacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer lekker productief dagje geweest vandaag.![]()
Slaap lekker lieverds.
Inderdaad het betrouwbaarheidsniveau trek ik enigszins in twijfel.quote:
russische vrouwenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
Goedenacht, daar ben ik weer. Nog iets gemist?
Had je liever een thaise of filipijnse?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar mis ik persoonlijk dus niks aan
Hij is ook gewoon maar 40 he? Hij ziet er uit als fuckin' 55.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
http://www.bride.ru/ph/htcgi/men/265/265530P2.html
Kijk hem dan sexy poseren.
Liever gewoon eentje uit deze contreienquote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Had je liever een thaise of filipijnse?
Die was 38 in 1970quote:Op zondag 5 februari 2012 00:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon maar 40 he? Hij ziet er uit als fuckin' 55.
Zo'n stijlvol en slim meisje heeft ze met bosjes voor de deur staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad het betrouwbaarheidsniveau trek ik enigszins in twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |