SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of viaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).
Via Utrecht, huh wtf?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).
Je mag er echt nooit overheen he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Dat was niet de OP waar ik op hoopte
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mag er echt nooit overheen he.
Sure knulquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mag er echt nooit overheen he.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:49 schreef tliciouz het volgende:
Mich beloof me 1 ding, leeg je blaas voor dat je de trein in staptHad echt medelijden met je.
Dan pis je in de trein?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik lach nu wel, maar ik heb nog nooit zo nodig moeten plassenHet deed echt fucking pijn
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou opgedaan vandaag
Eindhoven schele joekelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
OMG, ene Freek uit Tilburg heeft me toegevoegd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |