Noomi is wel mooi, en ze heeft idd dezelfde theezakjes als de actrice in de Amerikaanse versie. Die waren wel identiek.quote:
Ik denk dat iedereen de meesten de eerste Lisbeth die ze gezien hebben het leukst vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef Bluezz het volgende:
EchtLisbeth is leuk juist in de zweedse!
Zijn die reeds gefilmd dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
Enne Steer, ga je nu gelijk de rest van de Zweedse trilogie ook bekijken?
Gompel.. Al heel lang!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn die reeds gefilmd dan?![]()
Is wel leuk, dan bekijk ik voor het tweede deel idd de Zweedse versie wel eerst.
Ja, die hebben wij een jaar of 3 geleden geloof ik allemaal al bekeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Is wel leuk, dan bekijk ik voor het tweede deel idd de Zweedse versie wel eerst.
2009quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt:quote:
Ik hoor die van ons ook roepen om een frikandelletje enzo...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:34 schreef borisz het volgende:
De frituur was zo lief om hapjes te laten frituren
Ik heb alleen de Zweedse films bekeken. B. heeft ook alle boeken gelezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef Felagund het volgende:
Die Zweedse films waren goed, de "nieuwe" versie van het eerste deel nog niet gezien. Moet ook nog steeds het tweede en het derde boek lezen. Maar daar heb ik weinig zin in nu ik het plot al weet.
Deze dan vooral:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Bluezz het volgende:
g kan zo goed dat mannetje van La Linea nadoen
quote:
hehe nee die niet.. een plaatselijke damequote:Op zondag 5 februari 2012 00:42 schreef borisz het volgende:
dame van 3v12? Roosmarijn?Of iemand anders
Vanavond maar eens de bowmore 12 open maken. Speciaalbier is voor gisteravond voldoendequote:Op zondag 5 februari 2012 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. ik had nog een whiskytje tegoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |