Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Woordgarpjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef StijnDa het volgende:
Fout in de TTWe zijn pas op 200 ipv 201.
Buttner?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb mijn Eredivisie team maar eens geupgrade.
IF Mertens, IF de Jong. IF Lens
Schone, Janssen, Eriksen
Buttner, IF Douglas, IF Vertonghen, van der Wiel
Mihaylov
Er zijn nog geen gold IF CM's
Tiendalli denkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Schone, Janssen, Eriksen
Mihaylov
Ja, IF Pieters is te traag (en duur). En ik kan idd wel Tiendalli ofzo halen maar Buttner heeft me nog niet teleurgesteld, vandaarquote:
Aanholt kan ook nog. Wel linkspoot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, IF Pieters is te traag (en duur). En ik kan idd wel Tiendalli ofzo halen maar Buttner heeft me nog niet teleurgesteld, vandaar
IF vertonghen echt belachelijk 93 longshot 99 shot power beter dan ibra en sneijderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Schone, Janssen, Eriksen
Mihaylov
Ja lekker als LBquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef vandermar het volgende:
Buttnerheerlijk schot heeft die knakker.
Ja die zag ik ook staan maar ook nog een beetje te duur. Ik wacht nog even op een goedkopere versie en dan ga ik eens kijken of dat wat is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aanholt kan ook nog. Wel linkspoot.
Jaquote:
ja ik had dus een UP benzema uit een pack, snel op de markt gezet maar had niet door dat hij UP was, maarja alsnog 40k voor gekregen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
Ah shit, een UP Benzema voor 11k gezien en net voor mijn neus weggeBINned
Hoezo traag?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/112944352
Manchester United vernederen doen we zo: Met Altidore op goal aflopen, de bal rechts sweaty afleggen op BeerensDaar begint het filmpje.
1-5 gewonnen, makkie dat FIWC, maar het gaat wel vreselijk traag.
Is ook niet leuk idd zo traag. FUT is even niet interessant meer, de rest online is kut. Straks maar goed zitten voor AZ. Eerst even kokkerellen!quote:
Heeft Krul een up gekregen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Krul net voor m'n neus weggekaapt voor 3500
is afgelastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook niet leuk idd zo traag. FUT is even niet interessant meer, de rest online is kut. Straks maar goed zitten voor AZ. Eerst even kokkerellen!
Ik bedoel: wat is er traag aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook niet leuk idd zo traag. FUT is even niet interessant meer, de rest online is kut. Straks maar goed zitten voor AZ. Eerst even kokkerellen!
jammer dat AZ gecanceld isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel maar een potje FIWC in vergelijking met FUT is het echt in slow motion. Heb het ook een keer stoned gedaan. Dan is het helemaal traag, speel je iedereen helemaal van de matquote:
Ah, nooit echt FIWC gespeeld, maar dat ga ik dus ook niet doen denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel maar een potje FIWC in vergelijking met FUT is het echt in slow motion. Heb het ook een keer stoned gedaan. Dan is het helemaal traag, speel je iedereen helemaal van de mat
op zich is het idee wel leuk, 1 grote wereld ranglijst. als je wint verdien je punten en dan stijg je. Kun je nog eens zeggen: ik ben nummer.. van de wereld. Alle ploegen zijn gelijk getrokken met skills, dus het maakt niet uit of je met Barca of Excelsior speelt. Levert best komische uitslagen opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, nooit echt FIWC gespeeld, maar dat ga ik dus ook niet doen denk ik
Was zelf niet echt te spreken over Milito, hij lijkt echt zo veel trager dan 84 pace. Misschien past 4222 niet goed bij hem en heeft hij mensen nodig die dichter bij hem staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe voorhoede
Milito - Pazzini
Palacio
Niet waar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Als jullie niet bij 80% van de topics aan die kinderachtige lapohunt begonnen zouden we pas bij topic 150 zijn
Zet ze er dan niet steeds voor 150 op manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
Krijg mijn Mauri niet verkocht. Wil er minstens 60k voor vangen. Ik heb hem er nu opgezet voor 150. Kan iemand mij een trade offer sturen voor het geval er te weinig op geboden wordt.![]()
4312
CM
italy
Serie A Lazio
fc burgerking
Nee ik wil er zsm vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet ze er dan niet steeds voor 150 op man
Volgens mij gaat de IF naar discard waarde toe. Zie ze af en toe gaan voor 20k.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Prijs van SIF Guidetti eindelijk echt gedropt
Weet niet of iemand het al had gedaan maar ik heb Ten Rouwelaar als trade offer gestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
Krijg mijn Mauri niet verkocht. Wil er minstens 60k voor vangen. Ik heb hem er nu opgezet voor 150. Kan iemand mij een trade offer sturen voor het geval er te weinig op geboden wordt.![]()
4312
CM
italy
Serie A Lazio
fc burgerking
Ik gebruik 4-3-3. Er zijn ook mensen die 4-1-2-1-2 gebruik of 4-3-2-1 (dacht ik).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is de beste formatie voor een silver Eredivisie team?
4-2-3-1, SIF Guidetti als ST, CAM's heb je Serrero en Overtoom, Fer als CDM samen met Anita. Kan niet veel beter denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
451 heb ik gehad was prima en lm en rm + cam en cm elke speler uit eredivisie kan je kwijtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
451 heb ik gehad was prima en lm en rm + cam en cm elke speler uit eredivisie kan je kwijt
thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het al had gedaan maar ik heb Ten Rouwelaar als trade offer gestuurd.
Ik nam 4-5-1 omdat ik lm/lw/rm/rw kon hebben dus Beerens, Cabral etc. en dan 1 st + 2 cam ( Serrero, overtoom, IF Djurijic etc.), CM IF Elm en rest spreekt voor zichquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Iedereen raadt een andere formatie aan
Beieren is het Nederlandse woord voor de regio dusja..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zeggen die commentators bij Sport1 steeds Bayren ipv Bayern? Dat klopt toch niet
quote:AFC_AJAX_NR_1 wrote:Eredivisie:
Bas Dost (Eredivisie topscorer - fast, great finisher)
Wijnaldum (great midfielder for PSV, extremely important since his transfer from Feyenoord)
Mertens (the most scoring LW in the Eredivisie)
Eriksen (great player, def. deserves to have his passing and shooting upped as well as his dribble (did you see the amazing finesse shot vs Feyenoord, amazing curve in front of the goalie after a great dribble)).
Alderweierld (great longshot, plus a beast defender, not as good as Vertonghen but def. better than his current rating).
Vertonghen (there is a reason why clubs have an interest in him, best CB in the Eredivisi arguably)
L. de Jong (close second topscorer in the Eredivisie, his NIF is underrated)
Lodeiro (quick, agile deserves a pace boost to 77+)
Boilesen (by far better than Blind, hence why he took Blind's place in the team, also outruns Blind by miles, deserves a pace and defense boost).
Plet (he is not that slow, FC Twente just bought him)
Dutch
Vorm
Krul (Krul and Vorm have had great seasons as GK in the EPL, def. deserve to be 82+ goalies)
Huntelaar (yes he got UP, but it was sh**, let's all be honest, he deserves a lot better, plus 77+ pace at least).
van Wolfswinkel (prefer him to get an UP silver, but he deserves one nonetheless)
Ajax spelers beter krijgen, en dan fappen op de plaatjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat wil die gast hiermee bereiken?
Dat zijn kut club betere spelers krijgtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat wil die gast hiermee bereiken?
Ik als Ajacied vind ook dat geen enkele Ajax speler een UP verdient.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dat geen 1 Ajax speler een UP verdient. Ik vind het jammer dat het zo slecht gaat maar het is niet anders
Ik snap niet dat hij Maher niet noemt in zijn post trouwens.
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar Alderweireld en Verthongen spelen imho een heel slecht seizoen. En Dost is fastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik als Ajacied vind ook dat geen enkele Ajax speler een UP verdiend.
Wel vind ik dat Huntelaar een betere UP had verdiend maarja dit is ook niet slecht.
Krul en Vorm mogen van mij ook wel een UP ja.
Haha klopt slaat verder allemaal nergens op. Ook dat van Wijnaldum niet hoor. Extremely important for PSV?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar Alderweireld en Verthongen spelen imho een heel slecht seizoen. En Dost is fast
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:32 schreef wieisboos het volgende:
bulykin moet UP hij is veel te lomp op fifa, jammer dat hij zo underrated is irl.
lol, jij bent net zo gekleurd als die Ajacied. Conclusie: Heel AZ moet een UP hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
In feite is Maher inderdaad 1 van de weinigen die een UP verdient. Verder vind ik eigenlijk wel dat Esteban ook een UP verdient. Marcellis deed het erg goed op RB, en was mede verantwoordelijk voor de wintertitel. Poulsen is veel te laag gewaardeerd, is UP waardig. Het duo Moisander en Viergever is het hart van de minst gepasseerde verdediging van Nederland.
Elm, hey, die gaat gewoon naar Engeland, dan is hij nu toch veel te laag in gedeeld? Benschop scoorde tegen Ajax. Beerens mag ook wel een boost gebruiken trouwens, de aanvallen lopen veel beter nu hij er bij is. Martens blijft altijd onder gewaardeerd. 1 van de smaakmakers in de Nederlandse competitie. zeker een 80 waard.
Wernbloom is kut trouwens, die verdient geen UP
Dat was de garpquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, jij bent net zo gekleurd als die Ajacied. Conclusie: Heel AZ moet een UP hebben
Happen naar Peijnenburgquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, jij bent net zo gekleurd als die Ajacied. Conclusie: Heel AZ moet een UP hebben
Oh..Zo las ik het niet omdat wat je zegt over alle spelers wel gewoon klopt..het maakt ze alleen niet meteen UP-waardigquote:
Haha, ja, AZ is ook wel ondergewaardeerd, al had ik ook niet verwacht dat ze zo'n eerste seizoensheflt zouden hebben hoor. Maar serieus, Maher, Esteban zijn UP waardig, en Martens is zeker gelijkwaardig aan Eriksen, zo niet beter.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh..Zo las ik het niet omdat wat je zegt over alle spelers wel gewoon klopt..het maakt ze alleen niet meteen UP-waardig
Sned to me al you coins. I use coins to duplictae Messi and ronaldo and tehn i giv them bakc to you.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Alles staat op mn tradepile, alleen mijn bronze MLS cheat team niet. Ik heb nu 99000 coins. Waarin kan ik investeren om dat te verzesvoudigen?
Zon UP is niet leuk, want dan wordt het een waardeloze silverquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Malki verdient toch echt wel een UP. Als je zoveel scoort ben je wel beter dan een 64 bronze denk ik. Dat ze Bayram een UP hebben gegeven verbaast me wel maar 59 was ook best wel laag.
4321quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
En hij speelt ook als een baas. Enige goede IF in de eredivsie (gold dan) imo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat heeft Lens trouwens een zieke IF dan. 89 pace en 87 shooting
vertonghen 93 longshot 99 shot powerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hij speelt ook als een baas. Enige goede IF in de eredivsie (gold dan) imo.
Aangezien ze nog silvers gaan Uppen.... Alles op de 74 na verkopen lijkt me het meest logischequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb nu een hoop dure silvers die ik wil verkopen maar is het niet slimmer om een weekje te wachten wanneer de markt weer wat aantrekt? Of wordt het alleen maar erger?
Heb je echt veel aan bij een CB. Ja ik vond mijn gouden eredivisie team wat ik heb gehad echt heel erg tegenvallen. Alleen lens vond ik echt goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vertonghen 93 longshot 99 shot power
True. Wat Tim zegt trouwens ook, vond vorig jaar mijn eredivisie teams echt gaaf, dit jaar valt het tegenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Spelers die een up verdienen:
Mertens --> 99
Lens --> 99
Pieters --> 99
Toivonen --> 97
Marcelo --> 99
Derijck --> 99
Manolev --> 99
Labyad --> 99
Tyton --> 99
Matavz --> 99
Wijnaldum --> 99
Jij bent toch voor Real Madrid? Je mag niet voor twee clubs tegelijk zijn! Dat is tegen de FIFA regels in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Spelers die een up verdienen:
Mertens --> 99
Lens --> 99
Pieters --> 99
Toivonen --> 97
Marcelo --> 99
Derijck --> 99
Manolev --> 99
Labyad --> 99
Tyton --> 99
Matavz --> 99
Wijnaldum --> 99
Ik ben voor PSV, PSV is zelfs mijn standaard team in fifa + mertens is mijn arena speler.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:10 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Real Madrid? Je mag niet voor twee clubs tegelijk zijn! Dat is tegen de FIFA regels in.
Ik wil jou niet meer zien juichen voor Real Madrid. Daarmee basta!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, PSV is zelfs mijn standaard team in fifa + mertens is mijn arena speler.
Ga ergens anders maar haten
Wat jij wil boeit mij nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil jou niet meer zien juichen voor Real Madrid. Daarmee basta!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil jou niet meer zien juichen voor Real Madrid. Daarmee basta!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef Pino0 het volgende:
gestopt met fifa, begonnen met pokeren,
mijn record potje[ afbeelding ]
Kun je weer een halve controller voor kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef Pino0 het volgende:
gestopt met fifa, begonnen met pokeren,
mijn record potje[ afbeelding ]
Bluffen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:25 schreef n0ir het volgende:
PinoJe hebt totaal geen zelfbeheersing wat ga je doen met pokeren
Jackpot means free packs for everyonequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef Pino0 het volgende:
Nee, ik had sowieso 10 dollars meer als ik mezelf in bedwang had gehouden.
All in gaan met een koning/6ruitenDaar ging weer 4 dollar
Easy skanking))))))))))))))))) excuse me while i light my spliff
Mata heeft een UP gekregen he, dus zal wel dalen in waardequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:44 schreef n0ir het volgende:
Kreeg net wel een goeie trade-offer voor Sneijder.. Torres en Mata in 4-1-2-1-2, een Suarez en 3600 muntjes.. Niet geaccepteerd maar als ie het weer zou bieden zou ik het doen.
Ja en Suarez ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mata heeft een UP gekregen he, dus zal wel dalen in waarde
Sexy, gooi hem erop voor 1500 en 2000 bin, hij wordt gepricefixed naar 3500 namelijkquote:
4-1-2-1-2 is veel mee waard johquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sexy, gooi hem erop voor 1500 en 2000 bin, hij wordt gepricefixed naar 3500 namelijk
Hey jij bent de leider van FC Leverworst, correct? Kunt u mij even accepteren in de club?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sexy, gooi hem erop voor 1500 en 2000 bin, hij wordt gepricefixed naar 3500 namelijk
Zn reguliere prijs ligt rond 700quote:
Dus sinds wanneer heb jij een Xbox?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zn reguliere prijs ligt rond 700
Hallo, ja dat klopt. Zit nu in een restaurantje, ik zal je vanavond accepteren. Speel je vanavond mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hey jij bent de leider van FC Leverworst, correct? Kunt u mij even accepteren in de club?
Ik heb Ashe gehosselt voor 700 coins. Is dat ziek goedkoop?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus sinds wanneer heb jij een Xbox?
Count me inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hallo, ja dat klopt. Zit nu in een restaurantje, ik zal je vanavond accepteren. Speel je vanavond mee?
Nice, wat is je VP?quote:
Hangt af van de formatie...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb Ashe gehosselt voor 700 coins. Is dat ziek goedkoop?
4-2-2-2quote:
Ik zat in de vorige FC Leverworst van Toefjes. VP is nu CAM, 89 rating. Maar kan ik zo veranderen als je wilquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, wat is je VP?
Enige ervaring? Misschien ook nog een headset?
Mooi, vanavond eens een potje op elkaar inspelen. Heb zelf een 92 algemeen VPquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zat in de vorige FC Leverworst van Toefjes. VP is nu CAM, 89 rating. Maar kan ik zo veranderen als je wil
Yep heb ook ein headset.
Netjes. De verdediging van mijn VP is nog slecht maar aanvallend is ie top. Behalve de headers, die heb ik nog niet allemaal voltooid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi, vanavond eens een potje op elkaar inspelen. Heb zelf een 92 algemeen VP
Keek je die samenvatting op sport 1? Die belgen waren ook wel geinig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Lol Djibril Cissé direct roodracisme!
hahah ja idd, ramt hem vol in zn nekquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Keek je die samenvatting op sport 1? Die belgen waren ook wel geinig.
Ik zou Anita er niet in zetten eigenlijk..Overtoompje op zijn plek en Andersson/Serero/IF Djuricic op die andere CMquote:
Wel vet. Lijkt een beetje op het team wat ik helemaal in het begin had.quote:
Thanks, ff proberen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Anita er niet in zetten eigenlijk..Overtoompje op zijn plek en Andersson/Serero/IF Djuricic op die andere CM
En Beerens > Verhoek > Sarpong imo op RW, maar op RM vind ik Sarpong wel het beste
Ik vind hem echt niet zo bijzonder eigenlijk..net als Wernbloom. Elm is alleen leuk om van afstand mee te knallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef Fuszy het volgende:
Je kan anders ook nog Elm proberen van AZ. De IF speelt echt heel lekker, alleen deze kost wel wat
Waarom zou ik? Stats van Ricky en Castaignos zijn nagenoeg hetzelfde, alleen is Casta veel sneller.quote:
Als ik je kan helpen mag je het zeggen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Netjes. De verdediging van mijn VP is nog slecht maar aanvallend is ie top. Behalve de headers, die heb ik nog niet allemaal voltooid.
Ricky is veel sneller, die gozer pompt ze erin vanuit elke hoek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Stats van Ricky en Castaignos zijn nagenoeg hetzelfde, alleen is Casta veel sneller.
Ricky heeft wel beter finesse. Maar Castaignos not need finesse, Castaignos SHOOOOOOOTT!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ricky is veel sneller, die gozer pompt ze erin vanuit elke hoek.
Kastanje
Ik ook en ricky staat 19-42 en casta 19-17quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb Ricky en Casta allebei, en Casta is echt gewoon beter.
En toch mist die gabberquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ricky heeft wel beter finesse. Maar Castaignos not need finesse, Castaignos SHOOOOOOOTT!!!!
ja jij legt alles af op ricky omdat je rickyfapper bentquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook en ricky staat 19-42 en casta 19-17
Neuh, meer barazite fapperquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja jij legt alles af op ricky omdat je rickyfapper bent
Mataquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef DannyDeko het volgende:
? - Torres - Navas/Alexis
Kaka - IF Ramires - D Silva
Marcelo - Pepe - Lucio - Maicon
Diego Alves
Maicon op 8 chem maar boeiee
Hulk? Villa?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef DannyDeko het volgende:
Diego Alves
Dit, ricky is gewoon beter puntquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Ga die discussie nou niet aan met Doublepain en zijn Ricky
Kaka en D Silva omdraaien en dan Mata.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef DannyDeko het volgende:
Diego Alves
Kaka staat daar voor Marcelo en Pepe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kaka en D Silva omdraaien en dan Mata.
Maicon heeft gewoon 9 hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef DannyDeko het volgende:
Diego Alves
Silva heeft sowieso geen 9!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
Toekomstmuziek
http://www.futhead.com/12/squad/5297
Mijne niet. Want rode formatiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maicon heeft gewoon 9 hoor!
Waar kan ik zelf dat doen? Moet je zeker registreren ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Silva heeft sowieso geen 9!
Hoewel ik het geld sowieso niet over heb voor Drenthe vind ik hem ook niet zoveel beter, Drenthe heeft ook maar 3* skillsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef S0nic het volgende:
Is Drenthe veel beter dan Cabral?
Goedkoopste Drenthe op de PS3 is 57k
Met een 7 ga je ook overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Silva heeft sowieso geen 9!
Moet je aan toefjes vragen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waar kan ik zelf dat doen? Moet je zeker registreren ?
Ja, even registreren iddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waar kan ik zelf dat doen? Moet je zeker registreren ?
Op LM is hij echt super omdat hij verdedigend ook sterk is en met gemak die hele flank kan bestrijken. Kan me voorstellen dat zijn kwaliteiten er op LW wellicht minder uit komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef S0nic het volgende:
Is Drenthe veel beter dan Cabral?
Goedkoopste Drenthe op de PS3 is 57k
Silva met chem 1 is nog een beer met beesten statsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Precies, Silva 7 chem is niet zo erg imo
is toch mooi joh, al die onzinverhalenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
Tsja Sierd de Vos, je moet er van houden en dat doe ik duidelijk niet
Als hij zijn verhalen nou alleen bij Barca zou houden zou het nog wel gaan, maar ook bij wedstrijden van Real praat hij alleen maar over Barca. Hij is iets teveel fan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is toch mooi joh, al die onzinverhalen"ik vraag me af of Tello weer op zijn brommer is gekomen"
![]()
nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Krijgt de stroot of driesje een up?
Sierd is Atletico-fan, hij heeft niets met Barca.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij zijn verhalen nou alleen bij Barca zou houden zou het nog wel gaan, maar ook bij wedstrijden van Real praat hij alleen maar over Barca. Hij is iets teveel fan.
Hij is snel en heeft goeie statsquote:
Ik gebruik 433. Toevallig had ik nog een Mata 433 dus gebruik 'm sowieso wel nu. Misschien als ik weer coins te veel heb Villa halen. Nu nog maar 100k op de bankquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
In 4-3-2-1 heeft hij een triple link met Torres en een double met Ramires..past perfect in je team. Vorig jaar was zijn IF echt super en die is volgens mij gelijk aan zijn NIF van dit jaar
Hij heeft ook een UP
Een mooie vrouw heb je nooit alleenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een verhalen van Sierdhet fotomodel van Puyol, met benen als lichtmasten
3K te weinig dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef S0nic het volgende:
Tha fuck, NIF Guidetti is 10k waard op PS , had er nog een staan die ik ooit heb opgepikt voor 400 coins![]()
Verkocht voor 7k
Ach, ik kon het niet geloven dat iemand sowieso zo veel voor hem zou betalen dus zet hem er voor 7k op. Gelijk verkochtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3K te weinig dus?
Raar dat hij zo veel waard is..zijn IF zal toch niet veel meer waard zijn straks nu er een SIF is
Ik zou wel een IF van Aanholt willen zien. Heeft de Eredivisie eindelijk een goede gold LB.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Van Aanholt en Kalas waren echt goed vandaag
Zo dat is snel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:38 schreef FUT123 het volgende:
NIEUW RECORD !!! 6.41 minuten RAGE QUIT
Was wel vreselijk spannend tot de rode kaart. Morgen groningen nog, en dan is er weer een meevallertjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Van Aanholt en Kalas waren echt goed vandaag
Kalas is sowieso een held zeg![]()
Ik heb wel eens in de 60e minuut bij 3-0 voor de controller weggelegd. Dat is nog smerigerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:43 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Zo dat is snel jaIk had laatst na nog geen 10 minuten dat iemand zijn controller neerlegde nadat ik de 1-0 had gemaakt, daarna maar even 5-0 gemaakt en ook mijn controller weggelegd. En toen begon ie ineens weer en is het uiteindelijk nog 5-3 geworden... Rare mensen
FTFYquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb al best vaak een quit binnen 5 minuten na mijn 1-0 gehad, maar dat waren volgens mij H2H spelers die wisten dat je binnen 5 minuten kon leaven zonder dat het uitmaakte
Haha het is best lastig om tegen iemand zonder controller te spelen idd, sommige spelers zouden dat beter al vanaf t begin kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de 60e minuut bij 3-0 voor de controller weggelegd. Dat is nog smeriger
Heb het over wedstrijden in FUT he..dan verneuk je gewoon je DNF en lig je uit de cup..quote:
Ja, ik speelde m aardig zoek, maar die kerel bleef rage tackelen, bij 3-0 had ik er gewoon geen zin meer in. Toen ik terug kwam zag ik dat het 3-2 geworden was. In een half uur maar 2 goals maken tegen geen tegenstanderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha het is best lastig om tegen iemand zonder controller te spelen idd, sommige spelers zouden dat beter al vanaf t begin kunnen doen.
ik ook, dat weet ik helaas nog al te goed...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de 60e minuut bij 3-0 voor de controller weggelegd. Dat is nog smeriger
Haha, is dat jou ook gebeurd dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook, dat weet ik helaas nog al te goed...
Ja, dat is net zoiets als Jack van Gelder die voor AFC is en niets met Ajax heeftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sierd is Atletico-fan, hij heeft niets met Barca.
Ooh, ik dacht dat je het daar ook over H2H had, sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het over wedstrijden in FUT he..dan verneuk je gewoon je DNF en lig je uit de cup..
nee, dat was omdat mn moeder wilde vertellen dat ze ging scheiden van mn pa.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, is dat jou ook gebeurd dan?
Ow, dat is een wat mindere redenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, dat was omdat mn moeder wilde vertellen dat ze ging scheiden van mn pa.
Zo, dat is een heel avontuur. Gelukkig heb je ze van jetje gegevenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:53 schreef Longcat. het volgende:
Wat heb ik toch is meegemaakt. Mijn squad is opgepimpt dat het baas is. Dus ik zo ultimate team spelen moet ik tegen een Nederlander. Zegt die met zn matties wajooh wij gaan verliezen toen ze mijn opstelling zagen. Eenmaal ingame werd ik uitgescholden voor kk noob blabla ik was boos. En speelde opeens heilig het stond 1-0 voor hun en ik kwam terug met 3 doelpunten resultaat 3-1
en ik weet nog steeds niet of ik die wedstrijd nou heb gewonnen of nietquote:
Zoiets vertellen tijdens een wedstrijd is ook vragen om problemen natuurlijk. Maar dat was deze fifa editie? Of vorig jaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik weet nog steeds niet of ik die wedstrijd nou heb gewonnen of nietstond 3-0 voor met mn bronze koreanen, eerste wedstrijd was het.
Ik heb me al 20x moeten afmelden van PSN omdat FUT vastliep bij het zoeken naar een match, dus zal me niks verbazen als clubs ook vastloopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen van ps3, komen jullie wel in het clubs menu?
heel dat ea is vertieft vandaagquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen van ps3, komen jullie wel in het clubs menu?
haha precies hetzelfde hier. steeds problemen met match zoekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb me al 20x moeten afmelden van PSN omdat FUT vastliep bij het zoeken naar een match, dus zal me niks verbazen als clubs ook vastloopt.
De hele week al. Die zijn zich nu aan het bezatten om die 39 miljoen winstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heel dat ea is vertieft vandaag
lol ik ga dan meestal achterin rondtikken en altijd al de bal wegtikken als hij aan komt rennen zodat ie mn mannetjes niet meer kan tackelen. focking irritantquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik speelde m aardig zoek, maar die kerel bleef rage tackelen, bij 3-0 had ik er gewoon geen zin meer in. Toen ik terug kwam zag ik dat het 3-2 geworden was. In een half uur maar 2 goals maken tegen geen tegenstander
Ik was niet helemaal nuchter meer zeg maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol ik ga dan meestal achterin rondtikken en altijd al de bal wegtikken als hij aan komt rennen zodat ie mn mannetjes niet meer kan tackelen. focking irritant
lol ik had mn controller weggelegd en naar beneden gegaan, ik ga niet doorspelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets vertellen tijdens een wedstrijd is ook vragen om problemen natuurlijk. Maar dat was deze fifa editie? Of vorig jaar?
Vers leed dus. Sterkte!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol ik had mn controller weggelegd en naar beneden gegaan, ik ga niet doorspelenmaar dat was FUT12 ja, 9 december
Verdedigende kwaliteiten zijn voor een LM belangrijker vind ik. Dus heading en defensequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef Reemi het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of een flankspeler het beste tot z'n recht komt op LW of LM?Zijn er bepaalde stats die daar invloed op hebben?
Ik kijk altijd eerst naar de working rates. Een LM mag defensief ook wel wat terug zakken terwijl ik een LW liever op de LW plaats heb staan (met een lage def. rate dus) dan dat ie telkens terug zakt en ik het maar met 2 man uit moet zoeken in de aanval.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef Reemi het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of een flankspeler het beste tot z'n recht komt op LW of LM?Zijn er bepaalde stats die daar invloed op hebben?
!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef S0nic het volgende:
Tha fuck, NIF Guidetti is 10k waard op PS , had er nog een staan die ik ooit heb opgepikt voor 400 coins![]()
Verkocht voor 7k
Hangt ook nog van je formatie af. Bij een 3 at the back moet je RM/LM ook regelmatig meeverdedigen als soort wingback..dan moet hij wel kunnen verdedigen en ook een beetje defensive workrate hebben. Bij attacking workrate high en defence low staat hij alleen maar voorin.. Finishing is voor een LM/RM echt niet erg belangrijk, maar voor een LW/RW juist wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef Reemi het volgende:
Dus?quote:
gewoon. Vela is een baas.quote:
Congratsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Mother of god...
IF Ozil in een pakje...
En ik maar traden en traden voor mn coinsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Mother of god...
IF Ozil in een pakje...
De. Fuq.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Longcat. het volgende:
Mijn bazenteam http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bviRdU7Kbcl3s
Het team waarvan je tegenstander zei: Hier gaan we van verliezen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Longcat. het volgende:
Ja :$ Hij had 10 chemistry.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het team waarvan je tegenstander zei: Hier gaan we van verliezen?
En jij had 200K.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Longcat. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Longcat. het volgende:
Ik ga liever tegen rijstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]wil je nog een keer een potje doen?
![]()
Haha, ik zou denk ik vreselijk lachen als ik zon team aan me gematcht krijg.. Probeer 100 chem te halen in elk geval, scheelt al een hele bergquote:
Dankje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef laucas het volgende:
Carragher gebruiken in een 3-4-3, props heur.
Het was zo'n Gangster-Nederlander harde muziek op achtergrond.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik zou denk ik vreselijk lachen als ik zon team aan me gematcht krijg.. Probeer 100 chem te halen in elk geval, scheelt al een hele berg
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Ga ik een stukje verder, staat daar Ozil net voor al mijn duplicates te shinen met zijn wallen
Zit er nou exceem op zijn hoofd (naast die dode cavia)?quote:
Gaat goed met de contractenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef Longcat. het volgende:
Sorry verkeerde links was van mij eerste team.
Deze team heb ik erover
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bGOQF0eBbcLDp
Verlopen nadat ik tegen die Gangster Nederlander moest.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat goed met de contracten
Messiiiiiii gol gol gol gol golllllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |