Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Woordgarpjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef StijnDa het volgende:
Fout in de TTWe zijn pas op 200 ipv 201.
Buttner?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb mijn Eredivisie team maar eens geupgrade.
IF Mertens, IF de Jong. IF Lens
Schone, Janssen, Eriksen
Buttner, IF Douglas, IF Vertonghen, van der Wiel
Mihaylov
Er zijn nog geen gold IF CM's
Tiendalli denkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Schone, Janssen, Eriksen
Mihaylov
Ja, IF Pieters is te traag (en duur). En ik kan idd wel Tiendalli ofzo halen maar Buttner heeft me nog niet teleurgesteld, vandaarquote:
Aanholt kan ook nog. Wel linkspoot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, IF Pieters is te traag (en duur). En ik kan idd wel Tiendalli ofzo halen maar Buttner heeft me nog niet teleurgesteld, vandaar
IF vertonghen echt belachelijk 93 longshot 99 shot power beter dan ibra en sneijderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Schone, Janssen, Eriksen
Mihaylov
Ja lekker als LBquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef vandermar het volgende:
Buttnerheerlijk schot heeft die knakker.
Ja die zag ik ook staan maar ook nog een beetje te duur. Ik wacht nog even op een goedkopere versie en dan ga ik eens kijken of dat wat is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aanholt kan ook nog. Wel linkspoot.
Jaquote:
ja ik had dus een UP benzema uit een pack, snel op de markt gezet maar had niet door dat hij UP was, maarja alsnog 40k voor gekregen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
Ah shit, een UP Benzema voor 11k gezien en net voor mijn neus weggeBINned
Hoezo traag?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/112944352
Manchester United vernederen doen we zo: Met Altidore op goal aflopen, de bal rechts sweaty afleggen op BeerensDaar begint het filmpje.
1-5 gewonnen, makkie dat FIWC, maar het gaat wel vreselijk traag.
Is ook niet leuk idd zo traag. FUT is even niet interessant meer, de rest online is kut. Straks maar goed zitten voor AZ. Eerst even kokkerellen!quote:
Heeft Krul een up gekregen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Krul net voor m'n neus weggekaapt voor 3500
is afgelastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook niet leuk idd zo traag. FUT is even niet interessant meer, de rest online is kut. Straks maar goed zitten voor AZ. Eerst even kokkerellen!
Ik bedoel: wat is er traag aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook niet leuk idd zo traag. FUT is even niet interessant meer, de rest online is kut. Straks maar goed zitten voor AZ. Eerst even kokkerellen!
jammer dat AZ gecanceld isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel maar een potje FIWC in vergelijking met FUT is het echt in slow motion. Heb het ook een keer stoned gedaan. Dan is het helemaal traag, speel je iedereen helemaal van de matquote:
Ah, nooit echt FIWC gespeeld, maar dat ga ik dus ook niet doen denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel maar een potje FIWC in vergelijking met FUT is het echt in slow motion. Heb het ook een keer stoned gedaan. Dan is het helemaal traag, speel je iedereen helemaal van de mat
op zich is het idee wel leuk, 1 grote wereld ranglijst. als je wint verdien je punten en dan stijg je. Kun je nog eens zeggen: ik ben nummer.. van de wereld. Alle ploegen zijn gelijk getrokken met skills, dus het maakt niet uit of je met Barca of Excelsior speelt. Levert best komische uitslagen opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, nooit echt FIWC gespeeld, maar dat ga ik dus ook niet doen denk ik
Was zelf niet echt te spreken over Milito, hij lijkt echt zo veel trager dan 84 pace. Misschien past 4222 niet goed bij hem en heeft hij mensen nodig die dichter bij hem staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe voorhoede
Milito - Pazzini
Palacio
Niet waar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Als jullie niet bij 80% van de topics aan die kinderachtige lapohunt begonnen zouden we pas bij topic 150 zijn
Zet ze er dan niet steeds voor 150 op manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
Krijg mijn Mauri niet verkocht. Wil er minstens 60k voor vangen. Ik heb hem er nu opgezet voor 150. Kan iemand mij een trade offer sturen voor het geval er te weinig op geboden wordt.![]()
4312
CM
italy
Serie A Lazio
fc burgerking
Nee ik wil er zsm vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet ze er dan niet steeds voor 150 op man
Volgens mij gaat de IF naar discard waarde toe. Zie ze af en toe gaan voor 20k.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Prijs van SIF Guidetti eindelijk echt gedropt
Weet niet of iemand het al had gedaan maar ik heb Ten Rouwelaar als trade offer gestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
Krijg mijn Mauri niet verkocht. Wil er minstens 60k voor vangen. Ik heb hem er nu opgezet voor 150. Kan iemand mij een trade offer sturen voor het geval er te weinig op geboden wordt.![]()
4312
CM
italy
Serie A Lazio
fc burgerking
Ik gebruik 4-3-3. Er zijn ook mensen die 4-1-2-1-2 gebruik of 4-3-2-1 (dacht ik).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is de beste formatie voor een silver Eredivisie team?
4-2-3-1, SIF Guidetti als ST, CAM's heb je Serrero en Overtoom, Fer als CDM samen met Anita. Kan niet veel beter denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
451 heb ik gehad was prima en lm en rm + cam en cm elke speler uit eredivisie kan je kwijtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |