Die heb ik al gegeven maar jij nam daar geen genoegen mee.quote:Gast, echt, tl;dr
Geschiedenisles in de basisschool.quote:
Ik denk dat je dan maar weer even de boeken in moet duiken. Geef eens 3 namen van vrouwelijke heersers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Geschiedenisles in de basisschool.
Ohh ik dacht al, waarom ken ik dit niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
LB is gestopt, ze zijn verder gegaan met Come Fly With Me, seizoen 2 is in de maak.
Ik wacht nog op de bron en je voorbeelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:17 schreef dikkebroekzak het volgende:
Vrouwen zijn oha slimmer, vriendelijker, en betere karakterbeoordelaars.
Mannen daarentegen zijn oha socialer (dwz mengen met iedereen net als honden) en meer technisch georienteerd en beter in staat zware fysiek arbeid te verrichten.
Derhalve alleen vrouwen in bepaalde servicebaantjes, kinderwerk, en sociale functies. Mannen als beveiligers/bezorgers.
Nee jij moet eens gaan googlen. Cleopatra was bijv een vrouw. Ook Helene pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan maar weer even de boeken in moet duiken. Geef eens 3 namen van vrouwelijke heersers.
Cleopatraquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Nee jij moet eens gaan googlen. Cleopatra was bijv een vrouw. Ook Helene p
Google is ook een bron. Doe het zelf. Luiaard.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de bron en je voorbeelden.
O, maar dat trek ik ook zeker niet in twijfel hoor. Mijn punt is meer dat als het op intelligentie aankomt er een bepaalde politiek correcte groep actief is die niet toe wil geven dat sommige mensen nou eenmaal minder intelligent zijn dan anderen, maar krampachtig proberen allerlei zaken als vorm van intelligentie te benoemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Het goed uitvoeren van een beroep heeft weinig met intelligentie te maken. Eerder vakkundigheid. Sommige banen heb je weinig denken voor nodig maar fysiek arbeid.
Plaatsvervangende schaamde bij deze post.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:17 schreef dikkebroekzak het volgende:
Vrouwen zijn oha slimmer, vriendelijker, en betere karakterbeoordelaars.
Mannen daarentegen zijn oha socialer (dwz mengen met iedereen net als honden) en meer technisch georienteerd en beter in staat zware fysiek arbeid te verrichten.
Derhalve alleen vrouwen in bepaalde servicebaantjes, kinderwerk, en sociale functies. Mannen als beveiligers/bezorgers.
Nee maar dat was jouw voorbeeld. Er waren nog andere, vroegere civilizaties die vrouwenheersers hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Cleopatra!!! Een ruime 2000 jaar na het ontstaan van de eerste beschavingen noem jij "de eerste landen"?
Zoals?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Nee maar dat was jouw voorbeeld. Er waren nog andere, vroegere civilizaties die vrouwenheersers hadden.
O had niet door dat je op mij reageerde aangezien je geen quote knop gebruikte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven maar jij nam daar geen genoegen mee.
Jij vroeg om een bron, ik geef die.
Enneh, niet geërgerd reageren omdat jij er als vrouw niet tegen kan dat er minder vrouwelijke genieën zijn hè. Klaag maar bij God of Moeder Natuur.
Vertel. Heb ik ergens ern zenuw geraakt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamde bij deze post.
Cleopatra is ook nooit alleenheerser geweest, ze regeerde altijd naast een man.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Nee jij moet eens gaan googlen. Cleopatra was bijv een vrouw. Ook Helene p
Jij schrijft weinig wetenschappelijke artikelen, lijkt me. "Google is ook een bron", haha.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Google is ook een bron. Doe het zelf. Luiaard.
Ze regeerden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Cleopatra is ook nooit alleenheerser geweest, ze regeerde altijd naast een man.
Gevonden afkorting(en):quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
http://www.afkorting.nl
Je hebt je uitgeschakeld van de discussie hirrmeeZwakste schakel jwz
Nee. Je hebt een hoop onzin in dit topic gepostquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Vertel. Heb ik ergens ern zenuw geraakt?
Keizerin Matilda nog eentje.quote:
Die leefde in de 12e eeuw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:26 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Keizerin Matilda nog eentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |