Dit is het kleine broertje van de G73, de voorloper van de G74, en die is er wel in 15"uitvoering, verwacht sowieso van gamemmachines geen lange accutijd, de mijne doet op office stand amper 2,5 uur met zn accu, en op full load een half uurtje ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef Benelli het volgende:
Ik ben een beetje het overzicht aan het kwijt raken... Ik kwam deze tegen aan de bovenzijde van mn budget, vooral de SSD + HDD spreekt me aan. Iemand een idee of dit scherm geschikt is voor beeldbewerking of waar ik dat zou kunnen vinden?
Dat idee over het gebruik had ik ook al zoals ik eerder aangaf. Maar ik bedacht me dat je tegenwoordig natuurlijk dat Optimus hebt waar de Nvidia GPU afgewisseld wordt met de interne Intel GPU. Maakt wel verschil natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dit is het kleine broertje van de G73, de voorloper van de G74, en die is er wel in 15"uitvoering, verwacht sowieso van gamemmachines geen lange accutijd, de mijne doet op office stand amper 2,5 uur met zn accu, en op full load een half uurtje ofzo
Wel heeft ook de G53 een airflow naar de achterkant wat onwijs prettig is en het zijn goed gebouwde doordachte achines waar met wat gegoogle, zeker omdat het een ouder model is, veel ifno over te vinden is
http://forum.notebookreview.com/asus-gaming-notebook-forum/ <-Asus gebruikers&nerds
Ik heb de ballen verstand van renderen, maar profiteer je daar niet van een snellere schijf? Ik dacht dat dat de bottleneck was in de meeste gevallen? Maar goed, de ruimte kan je sowieso gebruiken, lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef LompeHork het volgende:
BTO is prima inderdaad, anti-glare is sowieso aan te raden. Als HDD zou ik gewoon een SATA-schijf met veel opslagruimte nemen, helpt toch niet bij het renderen. (ik zal ook maar eens een duit in het zakje doen hier)
Voordeel van de BTO is dat er twee HDD's in zouden kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat idee over het gebruik had ik ook al zoals ik eerder aangaf. Maar ik bedacht me dat je tegenwoordig natuurlijk dat Optimus hebt waar de Nvidia GPU afgewisseld wordt met de interne Intel GPU. Maakt wel verschil natuurlijk.
Die BTO is inderdaad ook een mooie optie. In dezelfde klasse kwa prijs en specs heb je ook de MSI GE620DX (wel grotere HDD) en heeft pickup and return ipv carry-in. Scherm zijn mensen ook tevreden over. Wel glare volgens mij.
[..]
Ik heb de ballen verstand van renderen, maar profiteer je daar niet van een snellere schijf? Ik dacht dat dat de bottleneck was in de meeste gevallen? Maar goed, de ruimte kan je sowieso gebruiken, lijkt me.
Nah, voor renderen gebruik je meer je GPU/werkgeheugen, je schijf heeft enkel te maken met het wegschrijven van data en dat kan prima met een SATA-schijf!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van renderen, maar profiteer je daar niet van een snellere schijf? Ik dacht dat dat de bottleneck was in de meeste gevallen? Maar goed, de ruimte kan je sowieso gebruiken, lijkt me.
Drie zelfs, als het moetquote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voordeel van de BTO is dat er twee HDD's in zouden kunnen.
Moet je wel de optische schijf voor laten gaan. Persoonlijk zou ik dat alleen maar over hebben voor een design idee (oftwel een zeer dunne laptop, en die bestaan niet met dit soort specs).quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voordeel van de BTO is dat er twee HDD's in zouden kunnen.
Maar is het niet zo dat renderen op de software (en dus op de CPU ipv een bepaalde hardwarematige engine in een GPU) voor minder beeldfouten zorgt? En is het niet vaak een of of verhaal? Of renderen op de GPU òf renderen op de CPU?.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, voor renderen gebruik je meer je GPU/werkgeheugen, je schijf heeft enkel te maken met het wegschrijven van data en dat kan prima met een SATA-schijf!
Ik heb er 1, volgens mij gebruiken ze dezelfde laptop behuizingen al Asus.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:09 schreef Benelli het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van die BTO's. Zou mooi zijn als iemand ervaring heeft met die laptops
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |