Dat was de grap, ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vind dat jij nder knap of mooi valt...?
Knappe vrouwen ook. Doe maar gewoon dan ben je te gek genoegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
knappe mannen, die zijn vaak arrogant, vind iemand die gewoon normaal is en lief veel mooier..
Klopt ik ben ook niet liefquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:55 schreef twi het volgende:
Het is trouwens een mythe van ons normale mensen dat mooie mensen niet lief en normaal zijn. Zo kunnen we 's nachts beter in slaap vallen.
Ohh. Clive Owen, Eric Bana, Josh Hartnett, Sam Worthington.quote:
Leuke leeuwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohh. Clive Owen, Eric Bana, Josh Hartnett, Sam Worthington.
En deze dus;
[ afbeelding ]
ik maak onderscheid tussen mooi en knap..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:55 schreef twi het volgende:
Het is trouwens een mythe van ons normale mensen dat mooie mensen niet lief en normaal zijn. Zo kunnen we 's nachts beter in slaap vallen.
Inderdaad, wat een onzin. Net zo'n hoax als mooie vrouwen = domquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:55 schreef twi het volgende:
quote:
Ik ook, vrouwen zijn mooi, mannen zijn knap.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik maak onderscheid tussen mooi en knap..
Wat is precies het onderscheid? En welke van de 2 is arrogant?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik maak onderscheid tussen mooi en knap..
ghehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, vrouwen zijn mooi, mannen zijn knap.
Het is tijnbrein.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik vertel je iets heel persoonlijks hier omdat je er naar vraagt, ga je me zo'n poepreactie geven
Hij is inderdaad een knappe man.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik vertel je iets heel persoonlijks hier omdat je er naar vraagt, ga je me zo'n poepreactie geven
O ik dacht dat je bi wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een knappe man.Hey ik ben meer van de vrouwtjes
Snap ik. Heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij neukt met mannen, maar ziet er geen relatie materiaal in.
Jij hebt wel eens relaties gehad toch?quote:
meer curious dan biquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens relaties gehad toch?
Heb je nu een scharrel dan? Dat je er ''last'' van hebt.
En vrouwen?quote:
Voel ik wel een emotionele verbondenheid mee die ik vaak niet kan hebben met mannen. Maar seksueel doet het me niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |