Jij herkent Duits niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... ik ben dan namelijk gebeld door iemand uit duitsland
Ik verstond er geen reet van
Gewoon verkopen aan toffe mensenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Maar als we ze niet willen raken we ze toch wel kwijt. Want ze zijn al uitverkocht.
en hij noemt jou nooit klaas..? =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het klonk als: allo klase
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en hij noemt jou nooit klaas..? =P
Als je daarmee vrienden bedoelt en studenten aan IGAD, dan jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verkopen aan toffe mensen
Wie zijn vrienden toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je daarmee vrienden bedoelt en studenten aan IGAD, dan ja
: werkt beter.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en hij noemt jou nooit klaas..? =P
Gewoon doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
heb echt de neiging om te bellen met een onbekend nummer ofzo
Slechte jaren om "Schade, Deutschland, alles ist vorbei" te zingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
heb echt de neiging om te bellen met een onbekend nummer ofzo
Geen TV hier. Pics.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de vrouwen die nu een lekkertje op tv willen zien; check Discovery Channel
wies daar..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Voor de vrouwen die nu een lekkertje op tv willen zien; check Discovery Channel
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Geen TV hier. Pics.
Oh wacht, ik ben geen vrouw.
Dave Salmoniquote:
Bear Grylls is ook wel nicequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Pffff, laat me niet lachen.
[ afbeelding ]
En wie nog meer?quote:
Knappe mannenquote:
Zo arrogant ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
knappe mannen, die zijn vaak arrogant, vind iemand die gewoon normaal is en lief veel mooier..
je vind dat jij nder knap of mooi valt...?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Zo arrogant ben ik ook weer niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |