Je vergeet de productregel geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
4 + 1 / 2 √(4-x^2)
Nouja, zoiets.
Kijk, ik begrijp die profielen überhaupt al niet meer. Dat is na mijn tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ik mijn C&M met biologie niet gehaald kan hebben
Dit krijg je dan als resultaat bv, mits goed geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
Dit is toffe wiskunde
[ afbeelding ]
Algoritme voor het gebruik van de Bezier curve.
Het was iets van Wiskunde A1, handvaardigheid, geschiedenis, economie, Duits1,2 en bio als keuzevakquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, ik begrijp die profielen überhaupt al niet meer. Dat is na mijn tijd.
Biologie had ik niet gehaald, ik werd al naar van de verhalen van Kaneelstokje over het darmkanaal van een worm.
Hey dat ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit krijg je dan als resultaat bv, mits goed geprogrammeerd.
[ afbeelding ]
Echte rum? Of alleen rumsmaak?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf heeft mij verslaafd gemaakt aan Marsepein-Rum thee
Yep, is een van de vele algoritmes hoe je via wiskunde elk punt op een gebogen lijn uit kan rekenen door middel van controle punten. En tussen die punten teken je de lijn.quote:
Handigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Yep, is een van de vele algoritmes hoe je via wiskunde elk punt op een gebogen lijn uit kan rekenen door middel van controle punten. En tussen die punten teken je de lijn.
eh... diploma halen... ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handigmaar het praktische nut IRL?
uhh...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het maakt spelletjes en animaties in presentaties mooierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maat van me op school heeft er nog 2 te koopquote:
Wat een ramp om die dingen te krijgen zeg... Ben minimaal 8x uit het proces gekickt vlak voordat ik kon betalen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maat van me op school heeft er nog 2 te koop
Ja daarom hebben we gewoon wat geld gestort op 2 mensen hun rekening en die allebei 4 kaartjes laten halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wat een ramp om die dingen te krijgen zeg... Ben minimaal 8x uit het proces gekickt vlak voordat ik kon betalen...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:41 schreef twi het volgende:
Een hond is een hond. De ene is alleen lelijker dan de ander, dat is het enige verschil.
Zo dat zijn veel kaartjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja daarom hebben we gewoon wat geld gestort op 2 mensen hun rekening en die allebei 4 kaartjes laten halen..
Maar ik moet nog ff kijken of ik ga. Ik ga al naar graspop, een aantal concerten. En ik ben aant kijken voor nog een aantal festivals.
duitslandquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is 0049 voor landcode??
Geen zin om te googlen
quote:
rob..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... ik ben dan namelijk gebeld door iemand uit duitsland
Ik verstond er geen reet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |