SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Teveel lofquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww nieuw topic nu dus weer volgen tochhh ?![]()
[..]
Goedemiddag jongeman
Oow gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jawel, trams en bussen enzulks. En om de paar uur een stoptrein.
twitter:NSCommunicatie twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 13:44:37Wij begrijpen de ophef eigenlijk niet. Op Antarctica rijden toch ook geen treinen? reageer retweet
Hahaha omgquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
twitter:NSCommunicatie twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 13:44:37Wij begrijpen de ophef eigenlijk niet. Op Antarctica rijden toch ook geen treinen? reageer retweet
huh hoezoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik begrijp de NS wel. Maarja, werknemer he..
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik begrijp de NS wel. Maarja, werknemer he..
Ohquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo officieel is mijn bedrijf weer van de NS..
Dus eigenlijk is die uitval opgezet spel en deden ze het allemaal om mensen de winkels leeg te laten kopen en gebruiken ze de sneeuwval als excuus ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo officieel is mijn bedrijf weer van de NS..
Tada.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die uitval opgezet spel en deden ze het allemaal om mensen de winkels leeg te laten kopen en gebruiken ze de sneeuwval als excuus ?![]()
![]()
Het is de schuld van de overheid!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren
[ afbeelding ]
Daarom hou ik van jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren
[ afbeelding ]
Damn right sugar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wil hij niet zijn als we dat pinguinpak kopen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wil hij niet zijn als we dat pinguinpak kopen.
Oeiii dan was ik iets te voorbarig en moeten we eens rondom de tafel als het zo ver isquote:
Ballonnen op elke hoek van de tafelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat als de tafel vierkant is, of vierhoekig?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil wel voor wat lekkere dingen zorgen.
En dan daarna allemaal vergiftigd zeker.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat een gevaarlijke muis een toppertje is in 8 gangenmenu's en andere topchefwaardige gerechten
Open buffet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gaan we a la carte eten of een vast menu? En kunnen we nog wel kiezen dan in het vaste menu?
rattengifquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan daarna allemaal vergiftigd zeker.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We moeten dit wel goed plannen voordat we iets gaan plannen hoor.
We hebben nog 8,5 maand de tijd voor het nodig is tochquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We moeten dit wel goed plannen voordat we iets gaan plannen hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Beach het volgende:
Gevaarlijke muis heeft een vriendin, las het in R&P.
Doe normaallll. D=quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We hebben nog 8,5 maand de tijd voor het nodig is toch
Goh ja echt? Hij heeft echt al tig topics geopend erover.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Beach het volgende:
Gevaarlijke muis heeft een vriendin, las het in R&P.
Oh weet ik niet, ik hou hem niet zo bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaallll. D=
[..]
Goh ja echt? Hij heeft echt al tig topics geopend erover.Elke OP had wel 'mijn vriendin' erin staan.
Weggepest?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie stalken hem ofzo. Ik heb hem al niet meer gezien sinds hij weggepest is.
Ik kom altijd toevallig zn topics tegen en dan kan ik het niet laten om ze te lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, ik hou hem niet zo bij.
Gepest?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie stalken hem ofzo. Ik heb hem al niet meer gezien sinds hij weggepest is.
Ik lees weer andere dingenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom altijd toevallig zn topics tegen en dan kan ik het niet laten om ze te lezen.
[..]
Gepest?
Deels waar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij jazo'n vals loeder ben jij wel.
Oeiii waar is die snoeper allemaal mee bezig ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik lees weer andere dingenzo valt het me op dat onze Zero wel heel erg veel foboot met een bepaalde dame
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik lees weer andere dingenzo valt het me op dat onze Zero wel heel erg veel foboot met een bepaalde dame
Hehehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij jazo'n vals loeder ben jij wel.
Ik zie dat Excelsior - VVV begonnen is en Manchester City - Fullham duurt nog 20 minutenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:53 schreef Beach het volgende:
Jannn komt er nog voetbal op tv (gaat er een wedstrijd wel gewoon door?).
En wij beschermden je alleen maar tochquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HeheheMaarreh, hij deed zelluf heel naar enzo tegen mij.
Iemand naar doen tegen jou dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja.
[..]
Ik mocht jou toen niet eens weetjenog!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja.
[..]
Muah het lukte me aardig alleen af hoor, jullie stokers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En wij beschermden je alleen maar toch
Ik ga terug lezen, heb toch niks beters te doen nu hehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Iemand naar doen tegen jou dat geloof ik niet
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
Bedankt KB, dat herinnert me eraan dat Flipsje mij nog een handtekening van Britt moet geven.
Aangereden door een tram.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
. Die Breezerslet17 is een coole user. Waar is hij gebleven?
Ik ben helemaal geen triest ventje johquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Huilen? Nee het was eerder het uitlachen van jullie kansloze mensenHet soort dat niet zonder FOK! kan en zich zo goed als elke avond achter een computer/laptop begeeft omdat het geen sociaal leven heeft dat verder reikt dat het internet
!!
Klinkerbotsing: je bent een cyberslet en ik hoop voor je dat je ouders er nooit achter komen.
JanPiraat: je bent een zielig ventje, bijna te triest voor woorden
En voor de rest wil ik geen moeite meer doen, FOK! is voor mij einde oefening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
Hoeveel gevaarlijke muizen heb je nodig om een nieuwe lamp in te draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Fotoboek van ARG7CSEn dan verder lezen. lololo
[ Bericht 13% gewijzigd door Klinkerbotsing op 04-02-2012 20:31:07 ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hahaha
Fotoboek van ARG7CSEn dan verder lezen. lololo
quote:Op 04-02-2011 22:51 schreef Klinkerbotsing
DM jij bent gewoon mijn piratenmaatje! Voor altijd en altijd
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
Hoeveel gevaarlijke muizen heb je nodig om een nieuwe lamp in te draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik lees lekker mee in het Fobo hahah![]()
Niet overdrijvenquote:
Aahh dan moet je naar de VS gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet overdrijvenHet is goed, maar GTST is niet te verslaan.
En Jan, ik moet nog steeds daten met je zusje
Jou wel he..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zusje van Jan heeft me goedgekeurd gewoon.
Ik wacht wel 7 maandenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh dan moet je naar de VS gaanof nog even 7 maanden geduld hebben tot ze terug is
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zusje van Jan heeft me goedgekeurd gewoon.
Vooruit omdat jij het bent Beachquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef Beach het volgende:
Jan ik verwacht binnen nu en 1 minuut pics in dm van je zusje
Maar allebei heetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind Jan en Janzusje niet echtttt op elkaar lijken. Hmm.
Sowiesoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar allebei heet
Lasagne is klaar
quote:
Hahahahquote:
quote:
Edit:quote:
Die zien er niet lief uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit:
Fotoboek van ARG7CS
BOB!! Dit heb je nooit afgemaakt!
quote:
It's on brahhh... dance offquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]Harry showt zn moooooves, bitchessss.
Even verder lezenquote:
This nudibranch apparently thinks it's the cutest thing on the block just because it's the neon equivalent of a drama kid. Prancing around the ocean like you have a spine doesn't mean you should pose jazz-hands style like you're in a college production of Fame, asshole.
Talk about cheesy. Was this the nudibranch's headshot for auditions? I've got news for you, Nudibranch, no one is looking for an overenthusiastic mollusk to take Broadway by storm. I hope you're good at pouring coffee, because I see a bright future for you in table-waiting.
Dit pak krijgt mijn kind later ook aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:04 schreef HappyBob het volgende:
Lemme be a penguin toopretty please ..
[ afbeelding ]
it's onnnnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
It's on brahhh... dance off
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We have a situationnn over here
[ afbeelding ]
Ik moet nog zoveel kijken..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We have a situationnn over here
[ afbeelding ]
That's not a situation ..quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken..
[..]
That's not a situation ..
[ afbeelding ]
Het is dan ook nog steeds bezigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahaha nog steeds die eeuwige Jersey gifjes
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dan ook nog steeds bezigSeizoen 5 alweer geloof ik
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snoookiiiiiiiiiiiii ik zou haar zo keihard willen raken met mijn denkbeeldige pim0l.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snoookiiiiiiiiiiiii ik zou haar zo keihard willen raken met mijn denkbeeldige pim0l.
Ik kom je troostenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef HappyBob het volgende:
Dit wordt me een beetje te veel..
[ afbeelding ]
En toen zei hij ga wegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:37 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Oeiii ik vlieg erop
[ afbeelding ]
OH NO!! NOT RON!! I'LL JUST KNOCK MYSELF OUT!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:37 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Oeiii ik vlieg erop
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OH NO!! NOT RON!! I'LL JUST KNOCK MYSELF OUT!!
[ afbeelding ]
Hahahah de beste scene ooit is datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft hier een gifje van?
[ afbeelding ]
Dit helpt enigszins, maar vergeten zal ik het nooit..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
Hier om die helse belevenis ( die ik hopelijk nooit mee hoef te maken )![]()
enigszins goed te maken
De gedachte alleen al geeft me kippenvel en een rilling alsof ik met een ijskoude dolk in mijn zij wordt gestokenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit helpt enigszins, maar vergeten zal ik het nooit..
Ik heb een glaasje melk genomen en ben alles kwijt. Maar bedankt voor je steunquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De gedachte alleen al geeft me kippenvel en een rilling alsof ik met een ijskoude dolk in mijn zij wordt gestokenik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken
en wens je heel veel sterkte in je verdere leven met deze gebeurtenis in je geheugen gegrift
hihihihquote:Op zondag 5 februari 2012 11:02 schreef Beach het volgende:
kbtjeik kreeg vannacht een smsje van een onbekend nr met alleen een smiley erin
Klinky is gister naar de dancing geweestquote:Op zondag 5 februari 2012 11:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van iets na kwart over drie tot half 10
Eerste en meteen de laatste keer.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky is gister naar de dancing geweest
GHB in je drankje?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste en meteen de laatste keer.
Pizza ook goed?quote:
he lkkre knul :$:$quote:
SPOILER: foto van jan in badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft hier een gifje van?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: foto van jan in badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahah omgquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hihihihiSPOILER: foto van jan in badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Jan. Mag ik je aanbidden. Van de mod mag het blijkbaar nietquote:
Geweldig! Hele dag niks gedaan en oude pm's/dm's/argfoboberichten gelezen. En net heeeeerlijk mn.blaas geleegd. Met jou?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geweldig! Hele dag niks gedaan en oude pm's/dm's/argfoboberichten gelezen. En net heeeeerlijk mn.blaas geleegd. Met jou?
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geweldig! Hele dag niks gedaan en oude pm's/dm's/argfoboberichten gelezen. En net heeeeerlijk mn.blaas geleegd. Met jou?
Als je nou lekker de wc had ondergescheten had ik het nog begrepen.. maar dit is best teleurstellend.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Mag een mens niet meer genieten van de kleine dingetjes?
Daar was ik ook bijna heen gegaanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Hahahahhaha. Gaat goed! Tof weekend gehad met het vriendje
. Vandaag heel de dag in de bios gezeten
. Was een of ander 'festival' van pathe, 5 films achter elkaar. Nu ben ik wat gaar
Ook in Den Haag?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je nou lekker de wc had ondergescheten had ik het nog begrepen.. maar dit is best teleurstellend.
[..]
Daar was ik ook bijna heen gegaan
Nee, niet in Den Haagquote:
Oh, nou dan maakt het niet uitquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, niet in Den HaagWist niet eens dat het in meerdere steden was. Ik zou naar A'dam gaan.
Omdat ik niet kon.. maar achteraf kon ik dus eigenlijk welquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nou dan maakt het niet uitMaar waarom niet gegaan dan?
Was leuk. Alleen 4 films was ook genoeg geweest
Suffiequote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik niet kon.. maar achteraf kon ik dus eigenlijk wel
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pathe is een meesterlijke afzetter..
Ja, maar dat komt door het weer dat ik eigenlijk wel kon. En dat wist ik dus niet van tevorenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Suffie
Serieus, ze verkochten in pathe broodjes. Die er niet lekker uitzagen. En fucking 4,50 kostten?Een kwart stokbrood kaas hebben we het over hier.
Klip en ik hebben allebei hele diepe jaszakkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gingen ze niet zeuren dat je eten/drinken van buiten meebracht?.
Ik had geen tas mee, dat is zo'n gesleepquote:Op maandag 6 februari 2012 00:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Anders altijd je handtas toch. En je kan ook een dekentje meenemen met veel erin..
Een vrouw zonder handtas?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had geen tas mee, dat is zo'n gesleep
Oh dat heb ik in de winkel wel eens. Nou ik niet, maar klanten.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb er wel een hoor, maar die heeft een dubbelleven als weekendtas en daar zat nu dus kleding enzo in omdat ik bij Klip sliep. En om nou per ongeluk een bh er uit te trekken als ik iets wel pakken, dat vind ik ook weer zoiets
Hahahahaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik in de winkel wel eens. Nou ik niet, maar klanten.. Wat er soms wel niet uit de tassen komt.
.
Hihi, ja! Woohooo! Protesteer! Verbrand de bh's! Nee, dat toch maar niet! Want dat ziet er niet uit!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emancipatie! Laat de mannen maar tillen!!!
Ik was er wel bij in het fotoboek ook in het begin en had zelfs eerder een reactie in het eerste appelkoppeltopic dan jijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol wacht, furdinand rekende zich ook tot de ARG7 kern, hoe kan dit. Hij was er niet eens bij in het fotoboek?![]()
jij kwam er vet laat bij ok grquote:Op maandag 6 februari 2012 13:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik was er wel bij in het fotoboek ook in het begin en had zelfs eerder een reactie in het eerste appelkoppeltopic dan jij![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij kwam er vet laat bij ok gr
Ik had het over Knibbel Knabbel vlaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef JanPiraat het volgende:
Ik stond net in de AH op zoek naar een lekker toetjeen toen bedacht ik me waar HappyBob het laatst over had en maakte de koop
[ afbeelding ]
Wel verdommequote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had het over Knibbel Knabbel vlaMaar dit lijkt er ook op
En gooi alle overige pakken Bollino kapot tegen de muren. Ze moeten boeten voor deze nepperij.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel verdommeik ga terug naar de Albert Heijn om te ruilen
Dat is zo lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef JanPiraat het volgende:
Ik stond net in de AH op zoek naar een lekker toetjeen toen bedacht ik me waar HappyBob het laatst over had en maakte de koop
[ afbeelding ]
I'm not a part of this system !!! I threw it on the groundddquote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En gooi alle overige pakken Bollino kapot tegen de muren. Ze moeten boeten voor deze nepperij.
NEEN! Ik ga namelijk mijn kamer opruimen! WHOOOHOOO!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie gaat er samen San Andreas doen? Knusjes op de bank.
You can't trust the system!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
I'm not a part of this system !!! I threw it on the grounddd
Klinkt als een geile Mexicaanquote:Op maandag 6 februari 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie gaat er samen San Andreas doen? Knusjes op de bank.
Kleurquote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, maar welke volgorde moet ik dan? Van groot naar klein? Op kleur? Op thema? (Dat heb ik op mijn andere plank) Dit leek me het beste.
*kuch* mijn dvd's zijn ook nog aan de beurtquote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Groot naar klein doe ik altijd.
Jan zn zus had heeeeele lange plank aan de muur met haar megagrote dvdcollectie, alles op volgorde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |