Kapitalisten zijn het!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaan die over het feit dat Lowlands (en veel andere festivals) de prijs steeds blijven opdrijven en dat mensen de kaarten blijven kopen ?
Iets met vraag en aanbod, basic economie met wat marketing.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaan die over het feit dat Lowlands (en veel andere festivals) de prijs steeds blijven opdrijven en dat mensen de kaarten blijven kopen ?
Dit bewijst maar weer hoe kansloos die Ritmo eigenlijk is.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef SomePerson het volgende:
TS
Maak je eens druk om je eigen leven ipv dat van anderen...
Tomorrowland.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tomorrowland, dat lijkt me nog vetter dan Mystery Land. Snap niet dat ID&T het daar nog beter en groter krijgt dan in Nederland.
Op 2:50, de SHM.... omg
U mad?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe kansloos die Ritmo eigenlijk is.Wat wil je er mee bereiken echt?
En dit dus:
[..]
Nice... lijkt me nog leuker dan Mystery Land eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Tomorrowland.![]()
Ga daar maar eens naartoe dit jaar denk ik.
Waarom dan gaan? Je bent niet verplicht hoor, als je het het geld niet waard vind dan moet je gewoon lekker thuisblijven net als de miljoenen en miljoenen andere Nederlanders die geen zin hebben in Lowlands.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef starla het volgende:
Tot nog toe alleen kutartiesten. Ik ben 2 jaar achter elkaar gratis naar binnen gegaan met een ubersimpel truucje.
Misschien dit jaar weer doen met een paar vriendinnen. Vertik het om zoveel te betalen.
Maar dan moet er wel een alternatief zijn om heen te gaan natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom dan gaan? Je bent niet verplicht hoor, als je het het geld niet waard vind dan moet je gewoon lekker thuisblijven net als de miljoenen en miljoenen andere Nederlanders die geen zin hebben in Lowlands.
Waarom moet dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dan moet er wel een alternatief zijn om heen te gaan natuurlijk.
Toen hadden ze wel een goede line-upquote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom dan gaan? Je bent niet verplicht hoor, als je het het geld niet waard vind dan moet je gewoon lekker thuisblijven net als de miljoenen en miljoenen andere Nederlanders die geen zin hebben in Lowlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |