Ik zeg alleen dat het zou kunnen, zou niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor gezelligheid kun je toch net zo goed naar Guus Meeuwis? Iets wat niet direct heel achterlijk/ordinair hoeft te zijn?
Jij ziet die mensen echt als minderwaardig he? geen gezonde gedachte imo..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het gemiddelde volk me een stuk minder aanspreekt dan wat er op festivals loopt waar ik heen zou gaan.
Het kan ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het zou kunnen, zou niet de eerste keer zijn
Als je nu een voorspelling zou vragen zou ik je zeggen dat ik hoogstwaarschijnlijk een kutavond zou hebbenMaar het kan altijd toch
Welke mensen? Die op LL?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij ziet die mensen echt als minderwaardig he? geen gezonde gedachte imo..
Er is echt geen "gemiddeld" volk op Lowlands. Dat valt niet te definiėren. Het is precies wat je er zelf van maakt, je vindt er allerlei soorten mensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het gemiddelde volk me een stuk minder aanspreekt dan wat er op festivals loopt waar ik heen zou gaan.
Tomorrowland, dat lijkt me nog vetter dan Mystery Land. Snap niet dat ID&T het daar nog beter en groter krijgt dan in Nederland.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiend.
Van die kneusjes die zeuren dat alles veel te duur is en nooit uitgaan/naar dikke feesten gaan.
Nee met je ouders op de bank zitten en 185 euro op een jaar besparen is leuk zeker
Niet dat ik naar Lowlands ga, maar Tomorrowland ga ik zeker heenlekker genieten
Natuurlijk zijn de personen anders... maar er is denk ik (vooral op muziekgebied) zeker wel een profiel op te maken. De gemiddelde bezoeker zal niets met een Armin van Buuren hebben. Hij zal best van electronische muziek houden, maar dan meer van dubstep en techno.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is echt geen "gemiddeld" volk op Lowlands. Dat valt niet te definiėren. Het is precies wat je er zelf van maakt, je vindt er allerlei soorten mensen.
Mensen die door de modder gaan lopen rollen, dat vind ik idd per definitie minderwaardige mensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als ik in de modder wil rollen dan ga ik wel bij de Commando's.
oh wacht, die krijgen zelfs nog betaald
Vooral veel afbraakmuziek hoorde ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Vorig jaar naar Pukkelpop geweest, was ook niet echt een succes.
Traumatische ervaringen allemaal jwz..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vooral veel afbraakmuziek hoorde ik
Het enthousiasme was snel overgewaaid in elk geval.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vooral veel afbraakmuziek hoorde ik
Op de camping ging het feest bij best veel mensen gewoon door hoor, beetje respectloos.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het enthousiasme was snel overgewaaid in elk geval.
En daar stond je dan, met je goede gedrag en je kunstzinnige Giel Beelen-petjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Op de camping ging het feest bij best veel mensen gewoon door hoor, beetje respectloos.
Ik kon wel huillachen om de situatie overigens.
Toen wel, maar ik hoop niet dat je dat kon toen je thuis kwam en je realiseerde hoe ernstig het was.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Op de camping ging het feest bij best veel mensen gewoon door hoor, beetje respectloos.
Ik kon wel huillachen om de situatie overigens.
Hiervoor? 0 keer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef TC03 het volgende:
Hoe vaak heb je dit topic nou al geopend Ritmo?
[Kwaliteitsklacht] Help,Geen diepe haat meer tegen Lowlands.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hiervoor? 0 keer.
De discussie sloeg om, maar in eerste instantie ging het over Lowlands dat z'n prijzen weer omhoog gooide maar nog sneller uit was verkocht dan normaal. Daarover had ik nog nooit geklaagd hoor.
Je kan ook gewoon drie dagen door trekken zonder te slapen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou er nog niet heen gaan al kreeg ik de kaarten gratis... sowiesl al in een tentje slapen lijkt me erg ellendig geef mij maar mijn 2 persoonsbed met een goed matrasje.
lijkt me echt overleven daar
Ik verwachtte dit al van jou ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou er nog niet heen gaan al kreeg ik de kaarten gratis... sowiesl al in een tentje slapen lijkt me erg ellendig geef mij maar mijn 2 persoonsbed met een goed matrasje.
lijkt me echt overleven daar
Gaan die over het feit dat Lowlands (en veel andere festivals) de prijs steeds blijven opdrijven en dat mensen de kaarten blijven kopen ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |