Iedereen trollt hier toch maar wat manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op.. kijk hier eens rond op FOK! man.Alles wat populair is, wordt door velen "achterlijk kudde-gedrag" genoemd, en elke grote artiest is een "commercie-hoer".
qftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:31 schreef Juminelle het volgende:
Festivals![]()
Topic niet gelezen verder.
Was dat maar waar...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Iedereen trollt hier toch maar wat man
Het is juist zo'n beetje precies het tegenovergestelde van een doorsnede van de maatschappij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso FOK! als doorsnede van de maatschappij zien
Cooper was al alto toen het nog commercieel wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Tegenwoordig is het weer helemaal hip om je anders te gedragen, dus commerciele kutjes zijn de nieuwe alto's!
Waarom dan dit topic, gebaseerd op FOK!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is juist zo'n beetje precies het tegenovergestelde van een doorsnede van de maatschappij.
Waarom gebruik je het dan als bron om je beweringen te 'onderbouwen'?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is juist zo'n beetje precies het tegenovergestelde van een doorsnede van de maatschappij.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Cooper was al alto toen het nog commercieel was
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Cooper was al alto toen het nog commercieel was
Omdat FOK! wél de doorsnede is van het Lowlands-publiek.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom dan dit topic, gebaseerd op FOK!
Dat zijn geen alto's meer hoor, welkom in 2012.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat FOK! wél de doorsnede is van het Lowlands-publiek.
Ik geef net aan van niet omdat ik het totaal niet herken en wél mensen ken die naar LL gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat FOK! wél de doorsnede is van het Lowlands-publiek.
Zie m'n reactie hierboven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:13 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het dan als bron om je beweringen te 'onderbouwen'?
Geen ekte ekte alto's, maar wel wat alternatiever dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat zijn geen alto's meer hoor, welkom in 2012.
Ik weet wel zeker dat het gemiddelde volk me een stuk minder aanspreekt dan wat er op festivals loopt waar ik heen zou gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:16 schreef DeX090 het volgende:
Ik ben er vorig jaar geweest, en het gemiddelde volk zal jou meer aanspreken dan jij denkt, vermoed ik. Maar goed, volgens mij zie jij elk jaar één foto waar ze een zo alto mogelijk iemand opzetten en dan zijn jouw vooroordeeltjes weer bevestigd. Kan je weer lekker dit soort topics maken.
Dat zal best. Daar zei ik ook niks over.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het gemiddelde volk me een stuk minder aanspreekt dan wat er op festivals loopt waar ik heen zou gaan.
Ik zou me er ook best een dagje vermaken (in tegenstelling tot Pinkpop en de Zwarte Cross) maar geld zou ik er niet voor over hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:19 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat zal best. Daar zei ik ook niks over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |