o dat is zeker leuk om te horen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:51 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind dit laatste net wat minder mooi, Vicky. Ik denk omdat het kikkertje er wat minder uitspringt, door de oranje achtergrond. Ze zijn wel prachtig gemaakt.
Mijn schoonmoeder zei net aan de telefoon "ja, we hebben dit jaar helemaal geen (door mij jaarlijks gemaakte foto-) kalender gekregen". Had ik ze net eergisteren zitten maken en bestellenToch leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt
omdat ie zo'n aardig zachte jongen wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mous! Altijd praktisch!
Wel een trieste zaak is. Wie weet waarom hij het gedaan heeft...
Die was dus voor het opruimen he?quote:
Hier vier keer per jaar he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:46 schreef livelink het volgende:
Zo totaal niet herkenbaar, dat opgeruimde
hadden ze niet eerst vll bij jullie?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
Veilig leren lezen zijn geloof ik 12 kernen en dan zit je net na de kerstvakantie geloof ik. Maar bij ons op school gebruiken ze een andere methode dus ik weet het niet precies.
In ieder geval als je het leren lezen proces hebt doorlopen zit je eind groep 3 dus op avi E3
Nee, altijd de leessleutel, maar wel met zonmaanster.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hadden ze niet eerst vll bij jullie?
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
heerlijk toch als je dement bent
vanochtend weer bij binnenkomst in de huiskamer vol verbazing: kijk nou! een witte wereld.
ik: dat lag er gisteren ook hoor
- o ja?
even later: wat is het wit he, die sneeuw!
ik: had u wel eens blauw gezien dan?
- nee eigenlijk niet
eigenlijk jammer dat ik er morgen niet ben.
zouden ze dan weer zo verbaasd zijn dat er sneeuw ligt?
Ik kan er zelf ook nog niet helemaal bij met m'n hoofd hoor..heb steeds het idee dat ik de boel een beetje in de maling zit te nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Jee Taartjesfee ik moet echt van de schrik bekomen dat het zo slecht met je gaat dat je een scootmobiel nodig hebt.
Da's wel uitkijken natuurlijk, want teveel bloemen en je lijkt gelijk verstandelijk beperkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee maar dat was ik wel van plan. Moet ff kijken wat ik er mee aanmoet, hij is groen met zo'n echte omastoel eropen een mandje
quote:Op maandag 6 februari 2012 07:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's wel uitkijken natuurlijk, want teveel bloemen en je lijkt gelijk verstandelijk beperkt.![]()
ik dacht aan zo'n kitsch kitchen stoelhoes, maar da's koudandekont. Ze hebben nu bij Ikea de schaapveronica's ook in een nepje, kosten maar 10 euro. Instant leuk, en lekkel wallem. En bij Blokkert zag ik een fiets met krat krat afdekhoes in roze, voor wèhnâg, da's misschien ook een idee?
Nou ja, we pimpen je ride virtueel wel mee,
hahahaha, fijn hè, grappige oudersik vind die rollende ogen die volgen altijd zo leuk.:@
Ik ook niet. Ondanks dat mijn schoonouders in één van de 11 steden wonen en we daar wel zouden kunnen bljven.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:46 schreef trui het volgende:
ik zou er echt niet naartoe gaan in elk geval!
Peace wil er evt. wel vrij voor nemen. Dat doe ik niet...quote:Op maandag 6 februari 2012 08:49 schreef livelink het volgende:
Als het is op een dag dat ik vrij ben, zit ik wel de hele dag voor de tv, dat wel. En anders moet ik gewoon gaan werken, vrees ik.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:50 schreef snoopy het volgende:
Vanochtend aan het ontbijt hadden we het over de elfstedentocht. Lis riep heel enthousiast: zullen we meedoen mama!?
![]()
Volgens mij via http://www.tineye.com/quote:Op maandag 6 februari 2012 08:59 schreef trui het volgende:
ander vraagje tussendoor: ten tijde van de 'ontmaskering' van MissJones hadden mensen het erover dat je tegenwoordig mogelijkheden hebt om te zoeken naar waar een foto nog meer op internet staat. waar en hoe gaat dat ook alweer? (het gaat om niks geheimzinnigs hoor, maar ik heb ergens een leuke foto gezien waar ik de oorspronkelijke bron bij wil vermelden).
Hij kan een beetje skaten volgens mij. Hij heeft het niet zo vaak gedaan. Het verbaasde me eigenlijk ook wel een beetje dat hij misschien toch wel wilde schaatsen. Z'n skates liggen bijna zo goed als nieuw in de schuur.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:59 schreef livelink het volgende:
Als Twan kan skaten, kan hij ook schaatsen volgens mij. Die kinderen van mij schaatsen al zoveel beter dan ik. Ik ga de competitie ook niet meer aan.
Boerenkool,macaroni,nasi,wraps met gehakt of kip,tortelini,spaghetti,broodje knakworst met soep....quote:Op maandag 6 februari 2012 10:40 schreef Saffier het volgende:
Leuk voor Kim, Ingrid! Heeft ze er zin in zelf? Tobias is afgelopen september 'pas' begonnen met zwemles hoor, je bent echt niet uitzonderlijk laat om ermee te starten.
Heeft er iemand suggesties voor het avondeten? Deze week erwtensoep, mexicaans rundvlees met bonen.... Nog meer ideee?
Hmm lekker!!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:09 schreef jessie het volgende:
En ik ga zo even de groenten halen voor de macaroni. Ik ga hem denk ik lekker in de oven doen, met laagjes kaas ertussen
Thnx, ben benieuwd of het leuk is. Het is niet gewoon maar Ztringz (schrijf je dat zo?)quote:
Google dat maar eens, dat tartiflette. Super eenvoudig om te maken. Altijd een succes!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:48 schreef Saffier het volgende:
Tnx Snoopy! @ KP: Tartiflette..... Echt nog nooit van gehoord!
Ik heb net spul voor Mexicaans gehaald, voor de zeurkool en boerenkool. De rest morgen maar... Zo nog even naar de jumbo voor draadjesvlees
taartenfee wat balen joh. Maar jou kennende pimp je je taartmobiel snel op en ben je meteen de hipste van het gat!
dat ken ik wel ja. net zoiets als zpagetti. krijg je spierballen van!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx, ben benieuwd of het leuk is. Het is niet gewoon maar Ztringz (schrijf je dat zo?)
Ik heb geen deurmat bij de voordeur.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
wel even je deurmat stofzuigen diaan!
als het goed is komt het vandaag dan aan!
Echt? Hmmm..... nou ja we zullen zien. Ik zal wel verslag doen op Facebook.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:19 schreef trui het volgende:
[..]
dat ken ik wel ja. net zoiets als zpagetti. krijg je spierballen van!
Ga ik zo ff doen! Veel calorietjes klinkt goedquote:Op maandag 6 februari 2012 13:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Google dat maar eens, dat tartiflette. Super eenvoudig om te maken. Altijd een succes!
Voor de Reblochon moet je wrs wel even naar een kaasspeciaalzaak.
Er zitten belachelijk veel calorieen in.....
Zitten jullie niet bij de hele grote?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef mefke79 het volgende:
Eten, oja, dat moet ook nog. Geen idee. Beetje inspiratieloos.
Komt mijn man vanochtend bij het kdv, alles dicht. Dus hijBlijkt dit weekend de verwarming uitgevallen en is er dus van alles kapot gevroren. Dus zitten ze nu tijdelijk in de bso, maar ja, dat werd druk dus de vraag of wij onze jongste wilden ophalen als dat kan. Helaas voor hen gaat dat niet lukken. Hoop dat het morgen opgelost is. Stom tijdelijk pand ook.
Dit staat er bij de omschrijving:quote:Op maandag 6 februari 2012 13:43 schreef trui het volgende:
geintje hoor, volgens mij is 't met ztringz minder erg (omdat dat iets dunner is). wat ga je maken? of weet je dat nog niet.
Ik moet nog bedenken wat ik wil maken. Workshop is incl. 1 haaknaald en een bol Ztringz of Ribbon XL.quote:je eigen tas, poef, sjaal of iets anders naar keuze. Je hebt de keuze of je wilt haken met Ztringz of met Ribbon XL in diverse kleuren of met een print.
Dat vonden wij ook, leuk zo'n privéles. En we hadden geen zin om nog 3 weken te moeten wachten voor volgende workshop.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef trui het volgende:
nou, lastige vriendjes kunnen behoorlijk wat energie + aandacht kosten, daar kan ik me van alles bij voorstellen hoor.
diaan, wat leuk zo'n interview! en privé-les vanavond, ook niet slecht!![]()
De horror zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Nee moet hem overal weghalen. Hij luistert helemaal nergens naar. Heb hem al 2 keer uit Matthias zijn bed geplukt, uit de box, de wipstoel, hij laat Leander zien hoe je makkelijk onze draaikiep ramen open kunt doen als je op de vensterbank gaat staan, hij klimt op het aanrecht, kreeg een driftbui omdat ie niet op de xbox mocht, gooit met de deur van de douchecabine, draait aan mijn wasmachine knoppen. En dan zijn ze pas een uur binnen. Zijn moeder komt om half 5. Zal der meteen vertellen hoe leuk der kind is!!
Ik maak nooit pakjespu dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef simmu het volgende:
ligt eraan of het puree uit een pakje is, of zelfgemaakte. zelfgemaakte is niet zo zompig als het in de vriezer geweest is
Welke grote? Ze zijn alle vier groot hier in de wijk. Maar we zitten dus in een tijdelijk pand. De ketel wordt vandaag en morgen vervangen, de kindjes zijn zo lang in het BSO gebouw. Op zich niet erg, maar ze hebben daar geen bedjes etc, geen idee hoe ze dat opgelost hebben. Ze hadden er ook geen wasmachine en dus kreeg ik me toch een vieze broek mee terug. En dan goed ingepakt in twee plastic tasjes...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zitten jullie niet bij de hele grote?
Maar wel balen zeg.
villa huppeldepupquote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Welke grote? Ze zijn alle vier groot hier in de wijk. Maar we zitten dus in een tijdelijk pand. De ketel wordt vandaag en morgen vervangen, de kindjes zijn zo lang in het BSO gebouw. Op zich niet erg, maar ze hebben daar geen bedjes etc, geen idee hoe ze dat opgelost hebben. Ze hadden er ook geen wasmachine en dus kreeg ik me toch een vieze broek mee terug. En dan goed ingepakt in twee plastic tasjes...
Wij ook, lekker zo'n luchtdicht verpakte poepbroek. 'het aroma komt je tegemoet zodra je het zakje open doet...'quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef amaranta het volgende:
Ds luxe¡ Ik krijg vieze kleren altijd in een zakje mee naar huis
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij ook, lekker zo'n luchtdicht verpakte poepbroek. 'het aroma komt je tegemoet zodra je het zakje open doet...'
Die moeder vond het blijkbaar allemaal heel gewoon: "Ach ja het zijn jongens he!!" Ja niks niet. Mijn jongens doen zulke dingen ook niet. Heb er vriendelijk bij vermeld dat als ie zich zo blijft gedragen hij hier niet meer welkom is. Vond die moeder beetje raar want ze spelen zo leuk met elkaar. Nou ik weet niet waar zij dat ziet maar hier dus echt niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:43 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het afgelopen met het vriendje me-nicole?
heeftie de half 5 binnen of buitenshuis gehaald?
heel, heel lang geleden had luca een vriendje met adhd zonder ritalin.
vielen er ineens dingen om waarvan ik niet eens wist dat ze om konden vallen
het vervelende was dat ze nog goede vrienden werden ook en moeder het kind af en toe onder het motto van: ze zijn zo leuk met elkaar, maar onder tussen is het wel lekker dat ik m effe kwijt ben.
gelukkig is dat op een gegeven moment gestopt toen hij naar naar een andere school ging.
Ow ieuw!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:20 schreef simmu het volgende:
nu moet ik aan de tijd denken dat ik een bijbaantje had in een wasserij![]()
een van de klanten was een verzorgingstehuis voor geestelijk gehandicapten. ik kan dus vanuit een grote plastic zak zo'n was soepeltjes zonder aan te raken in de wasmachine mikken
Ja, dat is niet hun sterkste punt op deze schoolquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo, lekker communicaaasie Snoop!
Oh, da's fijn Taart! Dat geeft rust weet ik nog. Ik weet wel wáár het kind heen gaat, want zelfde school als broer ( wat een fijne sfeer daar, ik vind het echt top) maar welk niveau is nog even de vraag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier geen citotoetsen, wij hebben de nio gehad en zijn al zo`n beetje klaar met bepalen waar het kind heengaat. Lekker rustig
Oh ja, dat weet ik ja! Dan zet je het raam open, bij voorkeur boven, dan haal je de stekker uit het apparaat, je tilt m op en flikkert m uit het raam! Lampje uit!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:41 schreef simmu het volgende:
weet iemand hier hoe je je senseo fixt als het lampje niet meer wil ophouden met knipperen? zou ontkalken het doen? of moet je dan echt een ander reservoir?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik ja! Dan zet je het raam open, bij voorkeur boven, dan haal je de stekker uit het apparaat, je tilt m op en flikkert m uit het raam! Lampje uit!koop je voor wèhnâg een filterapparaat en drink je eens koffie!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik ja! Dan zet je het raam open, bij voorkeur boven, dan haal je de stekker uit het apparaat, je tilt m op en flikkert m uit het raam! Lampje uit!koop je voor wèhnâg een filterapparaat en drink je eens koffie!
jemig wat is dat nou voor een opmerking: ze spelen zo leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:56 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Die moeder vond het blijkbaar allemaal heel gewoon: "Ach ja het zijn jongens he!!" Ja niks niet. Mijn jongens doen zulke dingen ook niet. Heb er vriendelijk bij vermeld dat als ie zich zo blijft gedragen hij hier niet meer welkom is. Vond die moeder beetje raar want ze spelen zo leuk met elkaar. Nou ik weet niet waar zij dat ziet maar hier dus echt niet.
Heb Mikael gisteren ook duidelijk gemaakt dat "vriendje" hier niet meer mag spelen. Pas in de zomer weer als ze de hele dag buiten kunnen zijn!!
ja tot nu toe gaat het prima! met dat laatste werkstuk als topper.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:14 schreef trui het volgende:
succes lady-wrb. het ging toch heel goed begreep ik laatst? of was dat alleen dat ene werkstuk. hoe dan ook: je gaat vast over, zet 'm op!
niet onzeker zijn! je gaat toch helemaal geweldig tot nu toequote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop vandaag niet mee te doen aan de : vandaag-gaat-niets-soepel-dag.
ik heb over een uur panelgesprek en aansluitend hoor ik of ik door ben naar het volgende leerjaar.
* lady-wrb begint nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.
Water bijvullenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zet je toch koffie zonder apparaat? Filter op een thermoskan, koffie in het filterzakje en dan warm water opschenken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
da's nou juist het probleem. enfin; strakjes ontkalken dus. ik kan echt niet zonder koffie 's ochtends. en ja; we hebben in de schuur nog een gewone staan, die's nu stukgevrorentis hier -15 nog *ril*
Dat deed hubs oma, toen in de 90, altijd. Op een heel klein kopje, en dan heel sterke koffie makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:43 schreef Grijs het volgende:
Je kunt het filter natuurlijk ook gelijk op een kopje zetten, natuurlijk.
Wij doen dat zo op de camping.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat deed hubs oma, toen in de 90, altijd. Op een heel klein kopje, en dan heel sterke koffie maken
wij ookquote:
Een trechter met wat keukenpapier (of wc-papier) en daar een (paar) pad(s) in leegschudden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef simmu het volgende:
het warme water heb ik wel in huis![]()
de rest is helaas pindakaas. een senseopadje in een kop kokend water werkt maar matigjes
Gewoon thee drinken, als een echte kerelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:44 schreef simmu het volgende:
het warme water heb ik wel in huis![]()
de rest is helaas pindakaas. een senseopadje in een kop kokend water werkt maar matigjes
Wc-papier lost op in water toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:54 schreef Grijs het volgende:
[..]
Een trechter met wat keukenpapier (of wc-papier) en daar een (paar) pad(s) in leegschudden?
Niet bepaald, merkte ik laatst toen ik een hele rol papier in 1x trachtte door te spoelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wc-papier lost op in water toch?
Dan niet neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet bepaald, merkte ik laatst toen ik een hele rol papier in 1x trachtte door te spoelen![]()
Mijn zwager, die jaren campings heeft gemanaged, kan dat beamen. Luiers ook niet, trouwens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet bepaald, merkte ik laatst toen ik een hele rol papier in 1x trachtte door te spoelen![]()
Zo snel niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wc-papier lost op in water toch?
Lijkt me het beste. Of even bij de buren een bakkie halenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:01 schreef Gaoxing het volgende:
Volgens mij kun je gewoon het beste de boel inpakken, en lekker ergens een goede bak koffie (mja, en als je er toch bent kan er ook wel een stuk appeltaart bij) gaan drinken
Kill!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik had het ook zo koud, blijkt dat Djeez de voordeur niet goed dicht had gedaan ...
quote:
Wel leuk dat zoiets kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef Gaoxing het volgende:
...want ik moet nog een studieopdracht doen met voorlezen, en daar heb ik zoonlief voor nodig. Ik weet al hoe dat gaat aflopen: met Gao die nog twee weken bezig is de rest van het boek al skypend voor te lezen, want het is prachtig geschreven en behoorlijk spannend
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben door !
met lof over mijn werkstuk, mijn schrijfstijl en de mooie beschijving van de bewoners die in het werkstuk voorkomen.
ik was er helemaal verlegen van.
en nu ben ik over met een "goed"
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat goed Lady
Ik ben echt blondsjongesjonge... al een paar dagen doet mijn ruitenwisser-gebeuren het niet, tot mijn vent vanmiddag zei: heb je er niet nog zomervloeistof inzitten? Nee hoor! Dat was echt niet zo
Tot ik net toch de kan met resterend spul pakte uit de auto, en hier vrij groot en duidelijk ZOMER op staat
Kut...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Vicky het volgende:
De neuroloog en neurochirurg waren.het niet eens over de plek van de hernia. De een zegt links, de ander rechts. Neuroloog zwgt opereren, neurochirurg zegt niet opereren en wel blokkade (die dan maar zo'n 6mnd duurt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet eens dat er een verschil bestond tussen zomer en winter ruitvloeistofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat goed Lady
Ik ben echt blondsjongesjonge... al een paar dagen doet mijn ruitenwisser-gebeuren het niet, tot mijn vent vanmiddag zei: heb je er niet nog zomervloeistof inzitten? Nee hoor! Dat was echt niet zo
Tot ik net toch de kan met resterend spul pakte uit de auto, en hier vrij groot en duidelijk ZOMER op staat
Kut...
You rock!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben door !
met lof over mijn werkstuk, mijn schrijfstijl en de mooie beschijving van de bewoners die in het werkstuk voorkomen.
ik was er helemaal verlegen van.
en nu ben ik over met een "goed"
Antimug in de zomer en antivries in de winter ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een verschil bestond tussen zomer en winter ruitvloeistof
Tzal best, maar ik rij al jaaaaaaren auto en nog nooit heb ik bewust seizoensgebonden ruitvloeistof bijgevuld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Antimug in de zomer en antivries in de winter ?
antivries ruitenspoelzooi kan tot-20/50...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
R. zegt dat die van de zomer minder lage temprratuur aankan
ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef amaranta het volgende:
Ik wist niet eens dat er een verschil bestond tussen zomer en winter ruitvloeistof
+1quote:
Sinds een paar jaar geleden m'n ruitensproeierpomp kapot bleek te zijn gebruik ik bewust alleen nog maar winter ruitenwisservloeistof, want ik ben er vrij zeker van dat het ding gewoon kapotgevroren is (zat een barst in, en dus lekte het).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tzal best, maar ik rij al jaaaaaaren auto en nog nooit heb ik bewust seizoensgebonden ruitvloeistof bijgevuld.
Als hij niet heel vol zit zou ik hem bijvullen met geconcentreerde winter ruitenwisservloeistof, zonder te verdunnen, met een beetje mazzel is dat in combinatie met het warm worden van de motor voldoende om de boel vloeibaar te krijgen en houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
+1
Maar dat heeft nu niet zoveel zin meer nu er al niks uit kwam omdat de boel dus bevroren is daar binnen
voortaan scheut spiritus erbij.. dat bevriest ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik pleur er overigens gewoon water in met wat zeepsop. In de winter heb ik gewoon altijd dikke pech.
AAI thanks.. Dat ga ik dan maar doen, dat ruikt ook nog super lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
voortaan scheut spiritus erbij.. dat bevriest ook niet
Da's citroensmaak toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Sserpente, don't eat the yellow snow..
Hmm hij is denk ik ong. 30 cm hoog. Zwaarte valt mee eigenlijk. Wel zwaarder dan hij lijkt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:02 schreef trui het volgende:
hartstikke leuk, diaan! hoe groot is hij? en is ie erg zwaar?
Valt erg mee gelukkig. Was erg leuk om te doen. Ik heb hem thuis afgemaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:18 schreef Gaoxing het volgende:
Heb je spierballen gekregen?
Hij is leuk!
Dat is idd nog mooier. Maar dat kan ik niet...quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:17 schreef trui het volgende:
je zou 'm ook kunnen voeren, en dan in de voering zo'n magneet-sluiting maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |