o dat is zeker leuk om te horen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:51 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind dit laatste net wat minder mooi, Vicky. Ik denk omdat het kikkertje er wat minder uitspringt, door de oranje achtergrond. Ze zijn wel prachtig gemaakt.
Mijn schoonmoeder zei net aan de telefoon "ja, we hebben dit jaar helemaal geen (door mij jaarlijks gemaakte foto-) kalender gekregen". Had ik ze net eergisteren zitten maken en bestellenToch leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt
omdat ie zo'n aardig zachte jongen wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mous! Altijd praktisch!
Wel een trieste zaak is. Wie weet waarom hij het gedaan heeft...
Die was dus voor het opruimen he?quote:
Hier vier keer per jaar he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:46 schreef livelink het volgende:
Zo totaal niet herkenbaar, dat opgeruimde
hadden ze niet eerst vll bij jullie?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
Veilig leren lezen zijn geloof ik 12 kernen en dan zit je net na de kerstvakantie geloof ik. Maar bij ons op school gebruiken ze een andere methode dus ik weet het niet precies.
In ieder geval als je het leren lezen proces hebt doorlopen zit je eind groep 3 dus op avi E3
Nee, altijd de leessleutel, maar wel met zonmaanster.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hadden ze niet eerst vll bij jullie?
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
heerlijk toch als je dement bent
vanochtend weer bij binnenkomst in de huiskamer vol verbazing: kijk nou! een witte wereld.
ik: dat lag er gisteren ook hoor
- o ja?
even later: wat is het wit he, die sneeuw!
ik: had u wel eens blauw gezien dan?
- nee eigenlijk niet
eigenlijk jammer dat ik er morgen niet ben.
zouden ze dan weer zo verbaasd zijn dat er sneeuw ligt?
Ik kan er zelf ook nog niet helemaal bij met m'n hoofd hoor..heb steeds het idee dat ik de boel een beetje in de maling zit te nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Jee Taartjesfee ik moet echt van de schrik bekomen dat het zo slecht met je gaat dat je een scootmobiel nodig hebt.
Da's wel uitkijken natuurlijk, want teveel bloemen en je lijkt gelijk verstandelijk beperkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee maar dat was ik wel van plan. Moet ff kijken wat ik er mee aanmoet, hij is groen met zo'n echte omastoel eropen een mandje
quote:Op maandag 6 februari 2012 07:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's wel uitkijken natuurlijk, want teveel bloemen en je lijkt gelijk verstandelijk beperkt.![]()
ik dacht aan zo'n kitsch kitchen stoelhoes, maar da's koudandekont. Ze hebben nu bij Ikea de schaapveronica's ook in een nepje, kosten maar 10 euro. Instant leuk, en lekkel wallem. En bij Blokkert zag ik een fiets met krat krat afdekhoes in roze, voor wèhnâg, da's misschien ook een idee?
Nou ja, we pimpen je ride virtueel wel mee,
hahahaha, fijn hè, grappige oudersik vind die rollende ogen die volgen altijd zo leuk.:@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |