Wachten? Nee man...refreshen..wachten slaat nergens op. Die wachtrij loopt gewoon dood. Je komt zo echt niet aan de beurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik heb mn codes, dus ik blijf lekker wachten..
Klopt..bevestigingen enzo duren eventjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn PDF is ook nog niet gemaild, maar in je TM account kun je die gewoon opzoeken en downloaden.
Ja..vooral omdat ze gewoon nog te koop zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:17 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Krijg er echt zo'n nare smaak bij...
Nee, ik probeer mensen die toch niet blijken te kunnen te helpen door hun kaartje over te nemenquote:
Yep iets zegt mij dat het nu wel minder is dan vorig jaar, of zit ik er naast?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..vooral omdat ze gewoon nog te koop zijn
Ik denk dat het nog steeds uitverkoopt in een paar uur. Vorige keer was het in 2 uur..ik denk nu iets langer...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:19 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Yep iets zegt mij dat het nu wel minder is dan vorig jaar, of zit ik er naast?
Sorry, maar hier werkt dat echt niet... Heb het net geprobeerd, sluit gewoon achteraan aan..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wachten? Nee man...refreshen..wachten slaat nergens op. Die wachtrij loopt gewoon dood. Je komt zo echt niet aan de beurt.
dat zal Mojo zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
omg...er zijn écht al mensen die een bod hebben uitgebracht op die marktplaats kaarten
Die 2e..... gecontroleerd verkoperquote:
Er zijn genoeg mensen die daar in trappen. Helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die 2e..... gecontroleerd verkoper![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |