Ik ook verdubbeling ga ik voorquote:
Oke, wat was jou tactiek?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef portie het volgende:
2 hier. Je zou bijna via de zwarte handel kaarten gaan kopen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja heb kaarten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ging heeeeeeeeeeeeeel soepel!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Gefeliciteerd! Geluksvogel!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
je poeptquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik heb 4 browser op twee pc's.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef Faazz het volgende:
Zijn er mensen met meerdere schermen open of maakt dat niks uit?
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Mijn pagina met wachtrij is er nu twee keer uitgeklapt, maar komt op hetzelfde punt weer terug. Correctie, 3x. Balkje staat nu bij de g van geduld.
jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:11 schreef theodoor9 het volgende:
Kan je op 2 pc 's tegelijk ingelogd zijn op ticketmaster account?
Ghehehehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hopelijk heeft je cluppie zondag in de Goffert net zoveel geluk
Nee echt?quote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Dat staat er niet eens?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zit bij de "w" van "u moet wachten"
Nee dat kan nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:13 schreef mr-green het volgende:
kan je ook verschillende browsers op 1 pc open hebben met ticketmaster?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:14 schreef TheFastOne het volgende:
I feel so close to you right now, it's a forcefield...
als de wachtrij kleiner wordt (mensen verlaten de wachtrij) kan je achteruit gaan relatiefquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:14 schreef brother52 het volgende:
Mijn balkje begint ernstige trekjes van windowsbalkjes over te nemen.
Dan komt er weer wat bij, dan gaat er weer wat af....
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.quote:
Hij kan zelfs weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:16 schreef Faazz het volgende:
Eigenlijk kan ik gewoon poepen toch? Dat balkje moet toch eerst vol zijn. Of kan dat ding in eens vol schieten?
Ik zit nu onder de spatie tussen u en wordt !quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit al onder de "o" van wordt.
Hij herlaadt elke 10 seconden, en dat kan fout gaan:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:16 schreef Faazz het volgende:
Eigenlijk kan ik gewoon poepen toch? Dat balkje moet toch eerst vol zijn. Of kan dat ding in eens vol schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |