Vorig jaar waren er geen hardcopies toch ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:55 schreef Thracier het volgende:
En nu twijfelen over e-tickets of hardcopies:P
wachtrij feestjequote:
Dat zou kunnen ja. We'll see.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef portie het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er geen hardcopies toch ?
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef portie het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je wel hardcopies kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef portie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar maar 1 kaartje max bestellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer mensen die het via de cjp wachtrij gaan proberen?
Tsja... ga je nu nog even snel of pas als je een kaartje hebt kunnen kopen, wat best een uur kan duren?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver, met m'n schele harses bijna Marilyn Manson kaartjes gekocht
Ben ook van de partijquote:
Die kan je laten blokkeren en dan krijg je nieuwe opgestuurd. Mochten ze niet aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef Thracier het volgende:
Lullig als die dan niet aankomen op je postadres.
mijn balkje is bijna half volquote:
Nou, dan is de keuze makkelijk als het zo werkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kan je laten blokkeren en dan krijg je nieuwe opgestuurd. Mochten ze niet aankomen.
Ik sta op een kwartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn balkje is bijna half vol
Je betaalt volgens mij wel 4,50 extra per kaartjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:58 schreef Thracier het volgende:
[..]
Nou, dan is de keuze makkelijk als het zo werkt.
Ik op eenachtstequote:
vliegt de eerste pagina er al weer uit =(quote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Waarschijnlijk niet..... ik heb nog 12 woorden te gaan voor hij vol is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef vaasinbloem het volgende:
is dat balkje nog ergens op gebasseerd?
Lucky bastardquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn balkje is bijna half vol
Wij allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |