abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107671822
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Zon seed hebben we ook een keer gehad op drumpies server :P

met de 1.8 prerelease volgens mij
Klopt, al was het land daar wel een klein stukje groter en had wel bomen. Maar heb zelf liever een grote landmassa :P
  maandag 6 februari 2012 @ 14:06:09 #277
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107672064
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Klopt, al was het land daar wel een klein stukje groter en had wel bomen. Maar heb zelf liever een grote landmassa :P
Om je even grote bouwwerken op te zetten _O_

Had je trouwens al een kijke genomen op mFok?
  maandag 6 februari 2012 @ 14:06:47 #278
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107672088
@Timwonnacott Zei de baas die een eiland uit de zee stampte :D.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107672378
Nee ik heb nog niet opo mFok gekeken. En ja klopt Site, soms kan het wel, als je ruimte tekort komt. Maar ik vind landmassa's die je over water maakt er altijd zo on natuurlijk uitzien ;( 1 laagje blocks met water er onder, blegh.
  maandag 6 februari 2012 @ 14:16:57 #280
270524 Flodder450
pi_107672454
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee ik heb nog niet opo mFok gekeken. En ja klopt Site, soms kan het wel, als je ruimte tekort komt. Maar ik vind landmassa's die je over water maakt er altijd zo on natuurlijk uitzien ;( 1 laagje blocks met water er onder, blegh.
ik ben zo schuldig aan dat toen ik bezig was met dat klooster en omgeving op drumpies 1.0 wereld :')
pi_107672922
Ugh. Waarom spelen we niet gewoon allemaal op 1 server, en waarom kunnen we niet gewoon vriendjes zijn :'(.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107672991
Blijkt moeilijk te zijn ja
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_107673018
omdat er mensen zijn die minecraft veeeeels te serieus nemen
pi_107673069
quote:
4s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef gogosweden het volgende:
omdat er mensen zijn die minecraft veeeeels te serieus nemen
Niet om het een of het ander hoor, maar volgens mij neem jij het serieuzer dan gemiddeld :D.
pi_107673163
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander hoor, maar volgens mij neem jij het serieuzer dan gemiddeld :D.
ik?

Ik speel minecraft om te ouwehoeren en gewoon te spelen wanneer ik zin heb. Zo'n waarde heeft t eigenlijk niet voor me
pi_107673360
quote:
4s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik?

Ik speel minecraft om te ouwehoeren en gewoon te spelen wanneer ik zin heb. Zo'n waarde heeft t eigenlijk niet voor me
Nouja, jij bent ook geragequit op 't moment dat de oude map er weer bij kwam, en daarna ging je ook ragen op 't forum dus het doet je zeker wel wat.
pi_107673459
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nouja, jij bent ook geragequit op 't moment dat de oude map er weer bij kwam, en daarna ging je ook ragen op 't forum dus het doet je zeker wel wat.
ja, duuh. :')
  maandag 6 februari 2012 @ 14:59:49 #288
270524 Flodder450
pi_107674213
:7
  maandag 6 februari 2012 @ 15:17:24 #289
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107675032
*kuch bump kuch*
Welke grapjas? :')

Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:18:10 #290
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107675066
@Jajong

Ik vind dat een beetje een gevaarlijke denktrant, mensen die een spel niet minstens een beetje serieus nemen aarzelen niet om andermans werk te griefen. Het is toch maar een 'spelletje' . Terwijl diezelfde persoon er veel tijd en moeite in heeft gestoken. Er zijn mensen die het hele spel kapot proberen te relativeren, en dat zorgt voor redelijk veel negativiteit imho. En het is ook raar, want als jouw het spel niks kan schelen, waarom speel je dan überhaupt, waarom zijn er dan van die hoogoplopende ruzies, waarom maak je dan mooie dingen, waarom vindt iedereen dirt huisjes lelijk? Als alles relatief was dan zou het je niks kunnen schelen dat je buurman een dirt huisje bouwt.

Tuurlijk, het is niet bedoeling om door een park heen te rennen en schreeuwen dat je Boots of Escape hebt en dus niet gevangen mag worden...... Maar het percentage mensen dat zo slecht het verschil kent tussen realiteit en spel lijkt me erg klein......

Sommige mensen doe net of de dingen die je op het internet of in games doet helemaal niet serieus mag nemen, maar dan ga je denk ik juist voorbij aan de realiteit. Namelijk dat men soms ziel en zaligheid in bepaalde dingen stopt, dat heet met ene mooi woord passie. En juist het ontbrek aan passie kan een Minecraft server heel saai en doods maken.

Dat sommige mensen zich niet in in die passie kunnen verplaatsen en er dus maar op bashen wijst juist op een gebrek aan empathie aan hun kant. Iets wat je juist vaak bij autisten ziet, waar men de gepassioneerde mensen dan weer van beschuldigd.
Ik denk trouwens dat de waarheid hier in het midden ligt hoor.

Ik denk dat je uiteindelijk een middenweg moet vinden tussen verschillende speltypes die iedereen ambieert, dat iedereen een beetje moet geven en nemen. En dat je dan een voor de meeste spelers een leuke server krijgt.

Maar goed, my 2 gold bars...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 6 februari 2012 @ 15:24:30 #291
270524 Flodder450
pi_107675324
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:17 schreef bobbernaut het volgende:
*kuch bump kuch*
Welke grapjas? :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat was Drumpie :P
pi_107675375
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Sitethief het volgende:
@Jajong

Ik vind dat een beetje een gevaarlijke denktrant, mensen die een spel niet minstens een beetje serieus nemen aarzelen niet om andermans werk te griefen. Het is toch maar een 'spelletje' . Terwijl diezelfde persoon er veel tijd en moeite in heeft gestoken. Er zijn mensen die het hele spel kapot proberen te relativeren, en dat zorgt voor redelijk veel negativiteit imho. En het is ook raar, want als jouw het spel niks kan schelen, waarom speel je dan überhaupt, waarom zijn er dan van die hoogoplopende ruzies, waarom maak je dan mooie dingen, waarom vindt iedereen dirt huisjes lelijk? Als alles relatief was dan zou het je niks kunnen schelen dat je buurman een dirt huisje bouwt.

Tuurlijk, het is niet bedoeling om door een park heen te rennen en schreeuwen dat je Boots of Escape hebt en dus niet gevangen mag worden...... Maar het percentage mensen dat zo slecht het verschil kent tussen realiteit en spel lijkt me erg klein......

Sommige mensen doe net of de dingen die je op het internet of in games doet helemaal niet serieus mag nemen, maar dan ga je denk ik juist voorbij aan de realiteit. Namelijk dat men soms ziel en zaligheid in bepaalde dingen stopt, dat heet met ene mooi woord passie. En juist het ontbrek aan passie kan een Minecraft server heel saai en doods maken.

Dat sommige mensen zich niet in in die passie kunnen verplaatsen en er dus maar op bashen wijst juist op een gebrek aan empathie aan hun kant. Iets wat je juist vaak bij autisten ziet, waar men de gepassioneerde mensen dan weer van beschuldigd.

Ik denk dat je uiteindelijk een middenweg moet vinden tussen verschillende speltypes die iedereen ambieert, dat iedereen een beetje moet geven en nemen. En dat je dan een voor de meeste spelers een leuke server krijgt.

Het is niet mijn denktrant om te zeggen dat mensen het te serieus nemen hoor, dat was gogosweden :). Ik neem het zeker wel 'serieus' tot op een zekere hoogte natuurlijk, aangezien ik er uren en uren aan besteed. Ik flip ook zeker als mijn werk wéér voor niks is geweest zoals nu met Drumpie's server.

Maar het feit dat hij stopt met hosten vloeit voort uit het feit dat sommige mensen gewoon niet met elkaar kunnen opschieten. Er zijn dus een aantal mensen die echt compleet van de kaart raken bij een beetje gestang, iets waar bijvoorbeeld ik en Tom ons wel een schuldig aan maken. Ik kan me daar dus echt helemaal niks bij voorstellen :').

Maargoed aan de andere kant erger ik me ook aan sommige mensen, die obviously veel jonger (van geest) zijn dan ik ben. Waar het mij een beetje om gaat is dat het me niet zoveel uit maakt dat sommige mensen wat kinderachtiger zijn, maar het feit dat ze dat feit de hele tijd iedereen moeten blijven herinneren aan het feit dat ze 16 zijn. Ditzelfde geldt ook voor bijvoorbeeld anderen, die op andere manieren zich heel erg moeten profileren.

Dit is denk ik ook de reden geweest van de server-split (weet het niet zeker aangezien ik toen niet speelde). Dat er een groep mensen is (die ook buiten werden gesloten) die maar niet kunnen integreren in het overwegende volwassen publiek hier.
pi_107675450
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Sitethief het volgende:
@Jajong

Jij bent dapper om een LARP actie te noemen in dit topic :P Wel bazenstukje van Reno 911

maandag 6 februari 2012 @ 15:28:39 #294
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107675474
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Dat was Drumpie :P
owh ja :')
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:29:39 #295
270524 Flodder450
pi_107675506
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

owh ja :')
wel geniaal trouwens _O-
pi_107675625
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:29 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

wel geniaal trouwens _O-
Haha ja :P
  maandag 6 februari 2012 @ 15:34:12 #297
270524 Flodder450
pi_107675655
Morgen naar stage een alf jaar lang ;(
pi_107675665
Ik ga trouwens zo de nieuwe render maken :)
  maandag 6 februari 2012 @ 15:34:29 #299
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107675673
das kut!
pi_107675675
Ohh, nog maar 3 post :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')