welk filmpje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
mijn god... wat een enerverend filmpje... moet dat ook echt eens proberen, volgens mij krijg ik echt de slappe lach als ik 1x indianen geluid maak =D
Of misschien glibber je wel van geilheid de tent uit. Moeite van het proberen waard, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
mijn god... wat een enerverend filmpje... moet dat ook echt eens proberen, volgens mij krijg ik echt de slappe lach als ik 1x indianen geluid maak =D
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
ja die van WT's fantasie om seks te hebben met n auberginequote:
Dan heb je de bonensaus nog niet gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja die van WT's fantasie om seks te hebben met n aubergine
jakkesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja die van WT's fantasie om seks te hebben met n aubergine
niet van de buch.. maar bij eh... gd hoe heette dat... sexcetera ofzon soort programma wel...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je de bonensaus nog niet gezien.
Lopend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, als Joysa geen geld heeft, hoe wou ze dan van Venlo naar Rotterdam komen?
Fietsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, als Joysa geen geld heeft, hoe wou ze dan van Venlo naar Rotterdam komen?
Schrijf hem op, we willen alles weten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ga ik vannacht weer zo vaag dromen
Haha, Sexcetera ja. Ook zo'n wazig programma.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet van de buch.. maar bij eh... gd hoe heette dat... sexcetera ofzon soort programma wel...
ook iets dat mensen elkaar helemaal in gingen smeren met eten... hele pakken vla en blikken bonen, hele pannen spagetti enzo... bizar
en onhandig, ben je moe en voldaan, moet je alle zooi opruimen
Ik ga dromen over drommelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schrijf hem op, we willen alles weten!
[..]
Haha, Sexcetera ja. Ook zo'n wazig programma.
Al vond ik dat best opwindend toen ik 16 was.
hihiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al vond ik dat best opwindend toen ik 16 was.
Was het de drilboor die het hem deed?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga dromen over drommelIk weet het zeker
alweer....? wil je iets met ons delen..??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel weer inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voedt z'n ego nu nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch de 1900? /sociosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fietsen
Neh ik moet nog uit gaan zoeken of ik het ga redden, daarom weet ik het niet zeker
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was het de drilboor die het hem deed?
En Snarf, en vage liedjes en dansjes en andere zieke shitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooh een drilboor-dildo dat was ook n keer bij zon programma.... dat was pas bizar.... kan niet gezond zijn voor je!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was het de drilboor die het hem deed?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alweer....? wil je iets met ons delen..??
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh een drilboor-dildo dat was ook n keer bij zon programma.... dat was pas bizar.... kan niet gezond zijn voor je!
Probeer het, vertel ons je ervaringen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh een drilboor-dildo dat was ook n keer bij zon programma.... dat was pas bizar.... kan niet gezond zijn voor je!
Geen dildoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat zal vast geen droom over onthouding geweest zijn..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alleen over Loka en Newb gedroomd een keertje. Ik onthoud ze verder niet denk ik.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal vast geen droom over onthouding geweest zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |