Die kutreclame is er steeds op. En ze doen echt een gooi naar het recordaantal de naam van het product noemen tijdens de commercial. Kunnen ze niet gewoon op een campingzender blijven waar ze horen?quote:
Was serieus de eerste keer dat ik 'm zag net...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kutreclame is er steeds op. En ze doen echt een gooi naar het recordaantal de naam van het product noemen tijdens de commercial. Kunnen ze niet gewoon op een campingzender blijven waar ze horen?
Dan heb je niet veel tv gekeken de laatste dagen. Ik ben ziek thuis, dus ik moet wel, maar na drie dagen die kleffe displee gezien en vooral gehoord te hebben is bij mij de irritatiegrens overschreden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was serieus de eerste keer dat ik 'm zag net...
Sinds wanneer is er een kut op tv?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel tv gekeken de laatste dagen. Ik ben ziek thuis, dus ik moet wel, maar na drie dagen die kleffe displee gezien en vooral gehoord te hebben is bij mij de irritatiegrens overschreden.
De Publieke Omroep, jeweets, de Journaals, EenVandaag, Nieuwsuur, Studio Sport, Pauw en Witteman...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een kut op tv?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |