Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:01 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ergens hoop ik van niet, wel jammer als ik steeds een week achterloop als ik niet online kijk.
Dat is nou net de plothole: hij heeft Wolffs proberen op te hangen, Eva was er ook getuige van.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:16 schreef Poppejans het volgende:
Daar heeft hij gewoon zn straf voor uitgezeten.
Niet zo zeuren. Flikken is inmiddels sowieso redelijk onrealistisch geworden maar dat is aaaaaaltijd zo bij series die heel veel seizoenen hebben. Op een gegeven moment is het klaar maar gaan ze toch door. En het blijfgt gewoon spannendquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:52 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Dat is nou net de plothole: hij heeft Wolffs proberen op te hangen, Eva was er ook getuige van.
Welke rechter zou nou iemand "wegens gebrek aan bewijs" vrijspreken als er 2 ooggetuigen zijn, notabene politieagenten? Een dokter zou ook verklaren dat de wonden dan die ophanging niet zomaar kunnen zijn ontstaan. En niemand die even bij de Amsterdamse collega's navraagt over het wrok dat Daan tegen zijn ex-collega koestert?
En bovendien, hoe kon Daan weten dat Eva als klein meisje was misbruikt? Dat wist niemand behalve haar vader en misschien haar broer (zie seizoen 1).
En ook: hoe moet Daan nou weten waar Eva 30 jaar geleden gewoond heeft, en zelfs welke kamer van haar was? Daan komt immers uit Amsterdam.
Laat staan dat Daan kon weten welk muziekje Eva's vader altijd deed opzetten tijdens het misbruik![]()
Helaas, enorme plotholes altijd in flikken
Dat was het mooie aan Flikken (Het origineel ja), hoe verder de seizoenen kwamen hoe kwalitatief beter de serie werd. Vooral de ontwikkeling van de personages waren erg goed. Blijft een prachtserie, jammer genoeg na 10 seizoenen gestopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Flikken is inmiddels sowieso redelijk onrealistisch geworden maar dat is aaaaaaltijd zo bij series die heel veel seizoenen hebben. Op een gegeven moment is het klaar maar gaan ze toch door. En het blijfgt gewoon spannendal is 't onrealistisch.
Ik kijk het echt sinds net maar heb alle begin seizoenen gedownload en vond het meteen al oké. Soms ook grappige opmerkingen erin.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat was het mooie aan Flikken (Het origineel ja), hoe verder de seizoenen kwamen hoe kwalitatief beter de serie werd. Vooral de ontwikkeling van de personages waren erg goed. Blijft een prachtserie, jammer genoeg na 10 seizoenen gestopt.
Rij vaak door het heuvelland, dus diversen locatie's komen me bekend voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:55 schreef Gruj0 het volgende:
Gisterenavond uit verveling voor het eerst gekeken en ben gelijk verkocht aan deze prachtige politieserie.
Ben benieuwd wat "meneer" de Vos voor het duo de komende aflevering in petto heeft.
Als ik zo kijk naar de omgeving van Maastricht waar deze serie wordt gefilmd, doet het mij denken aan Duitse politieseries als Siska en Kommisar Rex.![]()
En Eijsden hebben ze al meerdere opnamens gemaakt. Ook bij het tankstation langs de A2.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:39 schreef Pwn_zoon het volgende:
Toen ze beschoten werden was niet in Maastricht, maar paar km zuidelijker in het dorpje Eysden.
Mooie route voor een fietstourtje, maar met de auto kun je beter niet in die smalle straatjes komen![]()
Het grappige is dat net op dat punt (achter die muur)... ganzen leven! (die Romeo zo zocht)
Ws is Daan de Vos een van de motorrijders.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vond de aflevering ook tegen vallen. Kreeg een 'Wendy van Dijk' gevoel. Het eind met die motorrijders was wel weer goed.
Dat vind ik altijd zo erg, als je een stem hoort en de spraak is niet realistisch/goed geacteerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Yaros het volgende:
Inderdaad, een erg onrealistische aflevering. Begint al met de enorm slecht geacteerde voice-over aan het begin met de meldkamer, echt amateuristisch.
Dat was echt heel slecht inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Yaros het volgende:
Inderdaad, een erg onrealistische aflevering. Begint al met de enorm slecht geacteerde voice-over aan het begin met de meldkamer, echt amateuristisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |