Derksen is meer van het Spaans voetbal (Op Tenerife wint Tenerife).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Schelvisje nu even Derksen verbeteren over Italiaans voetbal.. ken je plaats Emile
En toch ben ik jaloers. Lekker chillen met al dat geld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef Type-R het volgende:
Castaignos![]()
Die hele familie mee naar Milaan
heppie tenminste iemand om mee te klaverjassenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef Type-R het volgende:
Castaignos![]()
Die hele familie mee naar Milaan
Ho ho ken je klassieken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Derksen is meer van het Spaans voetbal (Op Tenerife wint Tenerife).
Kun je dit ook bewijzen met een youtube filmpje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho ho ken je klassieken.
Op Mallorca wint Mallorca.
op je 18e in de vergetelheid, en geen voetballende progressiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef msnk het volgende:
[..]
En toch ben ik jaloers. Lekker chillen met al dat geld.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kun je dit ook bewijzen met een youtube filmpje?
Of komt Yolanthe langs.quote:
Deze quote heb ik ook al 10 keer gehoord tong.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Emiel Schelvis is zelf ook een tweederangs verslaggever.
Zie hem nog zitten bij Studio Sport met een pen in zijn hand om zijn zenuwen en bewegende hand in bedwang te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |