Slippen *Whieeeee!* ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
Moest glimlachen van dat potlood. En om de een of andere reden vind ik autorijden met dit weer gaaf.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
Moest glimlachen van dat potlood. En om de een of andere reden vind ik autorijden met dit weer gaaf.
Ben je niet via A'dam CS geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is echt heel dramatisch met het OV. Zelfs mijn trein had 8 minuten vertraging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een beetje de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je niet via A'dam CS geweest
[ afbeelding ]
Dat had je een beetje kunnen verwachten vik! Ben je wel ergens wat gaan eten of drinken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
O hai vanuit trein van leiden naar dh. Wat een drama. Ben gewoon meer dan 4 uur onderweg geweest straks...
da's volgens mij het enige Britse eten wat ik niet lekker vindquote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
Niet verstandig. In geval van dergelijke shit, kun je beter ergens gaan eten en wachten tot de ergste ellende voorbij is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Nee ben naar Schiphol gegaan. Kon niet eens on Amersfoort komen bij mn zus. Kreeg nog een logeeraanbod vd inmiddels voormalige mevrouw maar fay kwam ook te laat. Gelukkig ligt het bijna nooit aan beide kanten plat zoals nu.
quote:
Fakking hellquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je niet via A'dam CS geweest
[ afbeelding ]
Hou je van bloedworst?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's volgens mij het enige Britse eten wat ik niet lekker vind
Ik had niet verwacht dat het zó erg zou zijn. En volgende keer ga ik gewoon bij iemand logeren. Maar er komt vast geen volgende keer, want het is vrij zeldzaam dat én Utrecht én Amsterdam op hun gat liggen. /crosses fingers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet verstandig. In geval van dergelijke shit, kun je beter ergens gaan eten en wachten tot de ergste ellende voorbij is.
En nu ga ik kadootjes inpakken!
Slapen denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gaan jullie doen zodra jullie uit bed gekomen zijn?
En hoe lang blijft hij?
Ga je hem van Schiphol ophalen?
jaquote:
Eh, geen ideequote:Wat gaan jullie doen zodra jullie uit bed gekomen zijn?
Eh, geen ideequote:En hoe lang blijft hij?
Als de NS rijdt en de vliegtuigen gewoon kunnen landen wel ja. Vind het nogal spannend met die sneeuw!quote:Ga je hem van Schiphol ophalen?
Nou op een gegeven moment moet ook mens ook eten en plassen hèquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ze niet uit bed komen, eigenlijk.
Eten kan ook prima op bedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment moet ook mens ook eten en plassen hè
Zeeklimaat, daar aan de kust zijn ze niet op barre winters voorbereid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het opvallend dat de fietspaden allesbehalve sneeuwvrij zijn hier in Den Haag. In Groningen zouden ze na zo'n dag al veel schoner zijn.
jij weet echt werkelijk overal antwoord op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef loveli het volgende:
Is een veel voorkomende kwaal, sinds 2 jaar is een naald standaard uitrusting in mijn auto
Die dingen heten ruitensproeiers en er bestaan verwarmde sproeiers die je achteraf kunt inbouwen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij weet echt werkelijk overal antwoord op.
Is't she Loveli?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij weet echt werkelijk overal antwoord op.
Ik zag het iddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:10 schreef loveli het volgende:
Je hebt sportscholen met strippenkaart.
Thanks, ik heb griekse yoghurt bij mijn L!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
@novem, volgens mij is het een prima lijstje. Eet jij zuivel? Dan zou ik alleen nog wat yoghurt oid toevoegen.
OK, thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:01 schreef Novem het volgende:
Loopband ben je in 5 minuten aan gewend, wel zorgen dat je de juiste snelheid pakt. En de helling op 1.5%!! Anders is het totaal niet vergelijkbaar met buiten.
^^quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:17 schreef anna82 het volgende:
Oeh spannend Amsel en zo tof dat hij er straks gewoon is
Alle 10 gevondenquote:
Totdat ze dat niet meer kunnen.. ik kan ze niet echt naar binnen halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:06 schreef loveli het volgende:
Jeu, sigme! Tot welke temp kunnen de beesten buiten?
Ja tuurlijk is het dat ook icm vocht vasthouden, tamelijk zichtbaar.... ik wilde jullie die details besparenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mar: Is het geen obstipatie? Let daarop hè!
Net naar de fysio geweest, heb weer wat oefeningen erbijEn lekker brood gehaald van de bakker
Dat is zo vervelend. Je wordt echt een ballonnetje van opiaten. Ik kreeg van die vezels voorgeschreven, dat hielp wel, zolang ik ze elke dag nam.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het dat ook icm vocht vasthouden, tamelijk zichtbaar.... ik wilde jullie die details besparen
ik doe drie keer per dag psylliumvezels, dat helpt een beetje, meer koffie helpt ook een beetje..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend. Je wordt echt een ballonnetje van opiaten. Ik kreeg van die vezels voorgeschreven, dat hielp wel, zolang ik ze elke dag nam.
Genoeg andere bussen die wel goed zijn.. de helft van de tijd zijn het de "goede" bussen die voorrijden met gewoon goede stevige stoelen. Vitobusjes bijvoorbeeld, daar past prima een scootmobiel in en heb je dan naast de chauffeur 2 zitplaatsen en daarachter een bankje voor 4.quote:
Wordt lastig, dit is niet auto versus bus, maar 1 specifiek type bus die gewoon op papier hetzelfde is als die andere bussen die wel goed zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mar is het niet zo dat dit vervoer vanuit de instantie die de verklaring afgeeft dat jij ermee mag reizen aangepast kan worden?
Heb dat onlangs voor een kennis geregeld die in een normale auto niet kan zitten en in zo'n busje wel.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:51 schreef Amsel het volgende:
Onderweg naar Schiphol, hoop de trein blijft meewerken. Ik vind het echt enorm lief dat jullie allemaal zo meeleven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister was ik op een verjaarsfeestje dat door de sneeuw heel intiem was. Voor de jarige best wel sneu, ook omdat het gezamelijke cadeau toch maar thuis bleef. Voor de rest vind ik de sneeuw wel echt heel mooi en knus!
En ze leefden nog lang en gelukkig
Ik wil dat zo ook gaan doen! Maar vind Amsterdam eigenlijk niet zo mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben net gaan wandelen om sneeuwfoto's te maken, met skibroek aan. Het was echt supermooi en goed te doen, zonder dat ik het doorhad heb ik bijna 1,5 uur gewandeld zonder het echt koud te hebben.
oh vertel!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil dat zo ook gaan doen! Maar vind Amsterdam eigenlijk niet zo mooi.
En ik wil schaatsen! Maar weet alleen in Almere de goede plekjesdus daar ga ik dan morgen maar naartoe.
Wij gingen altijd op de gracht bij het huis. Die ligt heel snel dicht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:22 schreef progje het volgende:
[..]
oh vertel!
zat net op internet al te zoeken waar ik hier (in Almere) kon gaan schaatsen!
Amsterdam niet mooi??? Hè? Ik ben ontdaan! Enfin, ik ga het ijs opzoeken!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik wil schaatsen! Maar weet alleen in Almere de goede plekjesdus daar ga ik dan morgen maar naartoe.
Nee sorry, ik woon tussen de snelwegen en de binnenstad is het ook gewoon niet voor mijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Amsterdam niet mooi??? Hè? Ik ben ontdaan! Enfin, ik ga het ijs opzoeken!
En dan heb je het over Almere?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee sorry, ik woon tussen de snelwegen en de binnenstad is het ook gewoon niet voor mij. Ik mis het kromslootpark, de oostvaardersplassen etc
. Natuur die er niet zo ongelooflijk aangelegd uitziet.
Vergeleken met het vondelpark en alle parkjes hier in de buurt wel jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan heb je het over Almere?![]()
Maar de Oostvaardersplassen zijn mooi ja.
Ik was wel net op tijd, de mooi besneeuwde bomen zijn alweer kaal. Net nog naar het winkelcentrum gewandeld, in totaal zo'n 2,5 uur beweging gehadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wil je echt feedback op je lijstjes en doe je er dan ook wat mee? Want deze lijstjes slaan echt nérgens op dus. Ik hoop dat er iig pasta door die salade zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:16 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt:
500 ml soja yoghurt
1 glas melk .
Lunch:
1 granny smith appel
150gram tonijn
grote salade
1 glas melk.
Diner: weer een salade.
Lekker lijstje Perr! Have fun met wandelen. Ik ben net weer binnen aan het opwarmenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:19 schreef Perruche het volgende:
Hi DanaCat, ik dacht dat de tijd van trollen wel over was, maar welkom als je geen trol bent
Ik wacht op vriendje zodat we naar buiten gaan.
Lijstje tot nu toe:
O: 2 spelt bth (kaas, pindakaas),
T: klein bakje frosties met beetje melk
B: 20 minuten joggen
L: pasta met tomaat/olijf/ham/ui/knof (groot bord)
T: fromage frais met 1/2e banaan en een el chocoladehagelslag
B: 2 uur wandelen
D: iets met courgette en/of broccoli
T: koekjes die ik straks ga bakken!
fixxed..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:16 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt:
500 ml soja yoghurt met een flinke handvol muesli
1 glas melk .
Lunch:tussendoor
1 granny smith appel
Lunch
150gram tonijn
grote pastasalade
1 glas melk.
Tussendoor boterham met kaas, of een banaan, of een appel.
Diner: veel groente, GEEN salade, stukje vlees, schep rijst
Toe: stuk fruit met een paar scheppen kwark
Ik wil natuurijsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:56 schreef Ewelina het volgende:
Chico, je kunt naar de Jaap Edenbaan, die is niet eens zo ver van jouw huis.
vanaf de parkeerplaats alsmaar rechtdoor lopen daar is het het leukste. Er is ook nog een kleinere baan maar dat is meer leuk voor kinderenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee sorry, ik woon tussen de snelwegen en de binnenstad is het ook gewoon niet voor mij. Ik mis het kromslootpark, de oostvaardersplassen etc
. Natuur die er niet zo ongelooflijk aangelegd uitziet.
@progje: oh cool! Daar ga ik dan morgen ook naartoe.
Ja mijn nieuwe verslaving, kaas!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:56 schreef An24 het volgende:
Hey uniek. Zo slecht is het niet hoor. Misschien wat veel kaas, maar je hebt er ook 40km op zitten. Doe ik je niet na!
oh ja, heb ook nog een appel weggeknauwd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja mijn nieuwe verslaving, kaas!
Thanks.
Vik ben je al naar de sportschule geweest?
Jeager, vrij veel carbs. Fruit?
Wel lekker lijstje
Goed idee XM! Lijkt me echt relaxed om een auto te hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[TK]Volkswagen polo 1996, nieuwe apk en lage km stand voor weinig
Morgen kijken. Door de bedrijfsauto en m'n werk in het land ga ik steeds minder met de trein en wordt de jaartrajectkaart van ¤250 per maand steeds minder rendabel. En dit leek me wel wat
.
Nee, niets concreets. Ik denk wel dat het er van komt, maar het heeft nog even tijd nodig. Geen probleem, ik heb de tijd wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga je alleen Vik? Vind het sowieso knap dat je gaat, doorzetter ben je!
Jeager, je lijstjes komen wel goed! Het is niet persee slecht he.
Enne hebben jullie nu echt iets concreets qua samenwonen?
V1, hoest jongen? /zegt moeke
In de achtertuin of?quote:
In de achtertuin bij Kees (die woont paar huizen verderop).quote:
Datte!quote:
Ja mij ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed idee XM! Lijkt me echt relaxed om een auto te hebben
Ehh ja.. Ehh... "functioneel"quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mine, met korting!Warmte
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Maria, lekker warm
Vermiste politieagent gevonden, zelfmoord met eigen dienstpistool.
Vanaf dinsdag vermist nu pas gevonden in een hotel... Een hotel die niet elke dag iets doet op hotelkamer? Vreemd
Oui, en een stuk minder lomp/groot dan veel andere moonboots! Wollig binnenkantje ookquote:
Boh, narigheidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Maria, lekker warm
Vanaf dinsdag vermist nu pas gevonden in een hotel... Een hotel die niet elke dag iets doet op hotelkamer? Vreemd
Hij hoeft natuurlijk niet meteen zelfmoord gepleegd te hebben! Hij kan ook eerst nog op een andere plek geweest zijn hè...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Maria, lekker warm
*smaakboks*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind ze heel erg lekker warm eruit zien Maria en nog leuk ook maar ja, je kent mijn 'smaak'
Ja, stom van die agent.
Het is compleet windstil, dat komt weinig voor! Heel bijzonder
Eens!quote:
Hier ook bevroren wasmaschinewaterleidingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een gedoe, de waterleiding naar de wasmachine bevroren.
Net een kachel bij de buurman geregeld, hopelijk gaat het vanavond zonder schade nog open.
Nu even zitten en mijn lijstje is hierdoor kut geworden
Geen koude voeten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog gewoon een panty aan met m'n laarzen.
Nee, eerder warmquote:
No offense, maar als jij met je brakke lijf zo slecht tegen kou kunt, waarom kleed je je dan niet warm aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Ik heb ze gekocht bij Telstar, merk is Olang, type Acacia! In de winkel was er wel korting, in de webwinkel zo te zien (nog?) niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens!.
Maar ik zou ze ook kopen. Waar heb je ze gekocht, Maria, en welk merk is het eigenlijk?
@ Uniek: gekkie, ik ben toch geen doorzetter als ik in de sportschool op een lopende band ga staan?.
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht bij Telstar, merk is Olang, type Acacia! In de winkel was er wel korting, in de webwinkel zo te zien (nog?) niet?
Ik had gisteren zulke pijnlijke voeten toen ik thuis kwam dat ik dacht, fok it! Ik ga moonboots halen morgenZo gezegd zo gedaan
En fleece-gevoerde waterafstotende wantjes van de legerdump!
En thermoleggings! Dus
![]()
</mietje is maar iig geen koud mietje>
En dan klagen dat het koud is, gek hè?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaloeerrssss!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik heb eigenlijk altijd warme voeten. Slaap bijna altijd met m'n voeten buitenboord. Nu ook nog.
Eh? Ik klaag niet hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan klagen dat het koud is, gek hè?. Men, ik vind het in een spijkerbroek al koud.
Meer omdat als je valt er snel nare dingen met je lijf zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh? Ik klaag niet hoor. Had vanochtend alleen geen zin in het geglibber met de fiets.
Max een halve kilo anders wordt het al snel teveel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef DanaCat het volgende:
Hoeveel vallen jullie af gemiddeld per week?
Niet, ik blijf juist goed op gewicht, hoeft niks af..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef DanaCat het volgende:
Hoeveel vallen jullie af gemiddeld per week?
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb de laatste dagen met sokken aangeslapen, hoe onsexy.
Geen idee! Niet helemaal mijn smaak dus heb ik niet naar gekekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik mooi. Waren zeker niet in de sale, Maria?
.
Jup. Met bijbehorend belabberd genezingsprocesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meer omdat als je valt er snel nare dingen met je lijf zijn?
Met nopjes en een bontrandjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook!Lekker lossige wollen lamasokken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. Met bijbehorend belabberd genezingsproces.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Die snowbootswe zitten niet in Lapland
Maar wel lekker warm! Ik heb nog warme laarzen uit Estland maar nog niet nodig...
Ik ga boterkoek bakkenen DanaCat, ik val niet af
Ik vind het alleen gezellig
Achja liever zo dan koude zere voeten! Niemand heeft er last van als ik ze aan heb, dus ik vind het niet ':')' persoonlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Die snowbootswe zitten niet in Lapland
Ik ook niet! *koukleumenboks*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Achja liever zo dan koude zere voeten! Niemand heeft er last van als ik ze aan heb, dus ik vind het niet ':')' persoonlijkMaar goe!
Wat zeggen dokters over sporten bij jou?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja nou ik heb wel een passende broeken probleem. Maar moet gewoon weer vaker gaan sporten. Dus dat gaan we ook maar weer doen, de pijn is er toch wel. Als ik daar op moeten gaan wachten.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Feel good filmpje
Zweeds herderskonijn is online kijkcijferkanon
Zwemmen in schoolslag= rondslingerende onderbenen, omdat je knieën het niet houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Contactsporten mag ik ook niet met EDS. Dus geen tennis e.d. Zwemmen: pijn aan de knieën. Crosstrainer: zere schouders. Met RPM krijg ik ook wel last, maar tis dragelijk.
Oh zo had ik het niet eens bekeken, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zwemmen in schoolslag= rondslingerende onderbenen, omdat je knieën het niet houden.
En crawlen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zwemmen in schoolslag= rondslingerende onderbenen, omdat je knieën het niet houden.
Schouders uit de komquote:
Schouder uit de kom?quote:
Ja, daar ging het foutquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. melk met volkorenflakes, fruitsalade, 2 geroosterd brood, omelet, jam, sla
s. 1,5 uur wandelen, _3 kwartier pilates
l. 2 moten vis, rode bieten walnoten en sla, stuk citroen, 2 borden gazpacho met heel veel stukjes paprika, half glas wijn, stuk taart toe
s. 3 uur autorijden over hele smalle kronkel weggetjes in de bergen, 2 uur plasophouden, waggelend naar de wc, kwartiertje zwemmen
t. toen ging het fout: heel groot bord patat met mayo, 2 alcoholvrije cocktails
D. Gepland: veel groente en voor de laatste keer toetjesbuffet + wijn.
Volgens mij heb ik deze vakantie veel spieren gekweekt. Dus als ik me volgende weken toelegt op cardio met een klein beetje gewichten, ben ik over een maand al zomerklaar
De leiding is van tyleen, dat is minder knapperig dan koper, dus ik verwacht dat dat goed gaat. Alleen blijft het dus wel dicht voor zolang als het vriest, en dat is best vervelend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
An, rusticobrood, is dat volkoren /lui om te googlen
Sigme, jij ook al?? Hopen dat de leiding niet knapt!
Is je lijst zo erg? Erg als in 5000 kcal of erg als in 1000 kcal?
beetje retorisch
Tof!! Afrika lijkt me erg mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga komende zomer naar Afrika. Bijna een maand. Onder andere vrijwilligerswerk doen, dus ik kom de vaste bezoekers hier misschien nog wel spammen met een sponsortocht waarmee we geld willen ophalen voor het project waar we naartoe gaan. Meer ga ik even niet online zetten, want herkenbaarheid.
En ondertussen zit ik dus te kijken naar een spiegelreflex die niet duur is en dus wél mee kan op vakantie zonder dat ik bang hoef te zijn voor diefstal (als in, max 200 euro verlies ipv 2000).
Vreemd genoeg zit mijn spijkerbroek te strak rond mijn benen. Ik ga er maar vanuit dat het extra spieren met vocht is, want het lijstje van vandaag is mijn normale lijstje deze vakantie. Waarbij ik de patat dan afwisselen met taart of ijsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, daar ging het fout
Het klinkt zo heerlijk Tink, je doet het goed!
Iets wat je wil delen? Anders sterkte en lief zijn voor jezelf!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nice Amsel, veel plezier geniet ervan
Leuk chicoik vind het tof
Avondeten. Maandag: niets, dinsdag: macaroni, woensdag: gebakken ei, donderdag niets, vrijdag: patat.
Tijd om normaal te doen. Lastig. De gedachten zijn ergens anders.
Pak anders een systeemcamera (Olympus EP-L3 bijvoorbeeld). Gaat redelijk richting dslr kwaliteit, maar een stuk minder duur en opvallend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Chicolate het volgende:
En ondertussen zit ik dus te kijken naar een spiegelreflex die niet duur is en dus wél mee kan op vakantie zonder dat ik bang hoef te zijn voor diefstal (als in, max 200 euro verlies ipv 2000).
Met jouw ondertitel moet dat niet echt een bezwaar zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijn er nu echt zo weinig mannen in dit topic? Het is wel een beetje afschrikwekkend om zoveel vrouwen bij elkaar te zien op fok.
Gelijk die vooroordelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Met jouw ondertitel moet dat niet echt een bezwaar zijn
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Was jij nou degene die elke keer bulkte en cutte? Is dat op de lange termijn niet slecht voor je alvleesklier qua insulineproductie?
Op dino's, vermoed ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten helemaal niet wáár hij op fapt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik was/ben ook heel blij met mn snowbootsAnders was buiten zitten in de sneeuw toch nét wat minder fijn, denk ik
![]()
quote:
Heh, wie weet lukt dat wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Anatomisch gewoon niet te doen voor zo'n beest
Lijstje hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef loveli het volgende:
Wilde dat ik bepaalde eigenschappen van ML-etje had.
/koffer etc.
Vooral organisatietalent. Lijstje helpt weinig als je je ene handschoen niet weet te liggen.quote:
Herkenbaar +1quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Probability het volgende:
Ik moet 5 filmpjes van 20 minuten kijken, een stukje schrijven, mijn haar wassen, terug naar huis, naar een feestje.
Keuze stressDus ik doe niets en zit op de bank
Ah, tsja..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Vooral organisatietalent. Lijstje helpt weinig als je je ene handschoen niet weet te liggen.
[..]
Herkenbaar +1
Doe maar een mailadres per pmquote:
Wel lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef Phaidra het volgende:
ElDinosaur, welkom! Voor een man vind ik het helemaal lastig om hoeveelheden in te schatten, maar de onderdelen op je lijstje zien er goed uit.
Ik heb vandaag te veel troep gegeten. Maar het was de koudste dag in 27 jaar en ik heb 2,5 uur gewandeld *steekt tong uit*
O: 2 crackers nutella (wilde eigenlijk warme brinta, maar mijn meneer had dit al klaargemaakt toen ik beneden kwam)
T: koffie met melk, kleine roze koek
B: 1,5 uur wandelen / foto's maken
L: tosti ham/kaas met wat ketchup, kom champignonsoep en bakje sinaasappelkwark
B: naar winkelcentrum wandelen en terug (2x ca. 30 min)
T: blokje chocola, 2 kleine koekjes
D: curry met lamsvlees, broccoli, erwten, wortel met naanbrood en mangochutney
T: kleine roze koek, 2 handjes chips
Zit ik ook al naar te kijken jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pak anders een systeemcamera (Olympus EP-L3 bijvoorbeeld). Gaat redelijk richting dslr kwaliteit, maar een stuk minder duur en opvallend.
Zijn er nu echt zo weinig mannen in dit topic? Het is wel een beetje afschrikwekkend om zoveel vrouwen bij elkaar te zien op fok.
Ik heb ook nog een analoge liggen inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tof!! Afrika lijkt me erg mooi.
Je wil zeker geen analoge hè. Dan had je mijn oude wel mee kunnen nemen. Scheelt nog gewicht ook
.
Pff Sloterpark is net zo Amsterdam als de Jordaan. Kom je uit Amsterdam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef Novem het volgende:
Lekker die boots Maria! De wandeling van vandaag werd 2 uur, heerlijk buiten! Amsterdam kan ook wel mooi zijn, was in het sloterpark (niet dat dat nou echt amsterdam is) we hebben spechten, roodborstjes, parkieten en konijnen gezien, superleuk! Morgen misschien nog een wandeling maken.
Tijdens het vrijwilligerswerk zitten we in een arm dorpje, en kan ik niet altijd mijn camera in de gaten houden, dus ik heb al min of meer beloofd om mijn eigen camera niet mee te nemen. En hij is te zwaar/groot, continue 1.5 kg om mn nek. Daarom zoek ik nu een wat ouder, goedkoper model, want ik heb niet alle specs van mijn huidige camera nodig maar wil iets beters dan een compactquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon je DSLR meenemen chico! Je word namelijk heel blij van de foto's. Wel een goede verzekering regelen, maar dat moet te doen zijn.
Mijn enige gejatte camera was het resultaat van mijn eigen onoplettendheid.
Wat voor specs heb je nodig? En waarom denk je perse een dslr nodig te hebben daar?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tijdens het vrijwilligerswerk zitten we in een arm dorpje, en kan ik niet altijd mijn camera in de gaten houden, dus ik heb al min of meer beloofd om mijn eigen camera niet mee te nemen. En hij is te zwaar/groot, continue 1.5 kg om mn nek. Daarom zoek ik nu een wat ouder, goedkoper model, want ik heb niet alle specs van mijn huidige camera nodig maar wil iets beters dan een compact.
Dat weet ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 08:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Juist in arme dorpjes zijn ze vaak heel eerlijk. Veel sociale controle ook.
Eldino, je wordt gewoon heel erg blij van de prestaties van een dslr.
Djeez rustig maar hoor, waar je maar opgefokt van kan raken...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:32 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Pff Sloterpark is net zo Amsterdam als de Jordaan. Kom je uit Amsterdam?
Ik word altijd heel agressief als mensen die niet uit Amsterdam komen alleen de binnenstad Amsterdam noemen en zich ook nooit buiten de ring begeven.
Jawel, maar de dslr is altijd geschikt. Dus ik loop met liefde een maand te zeulen met een zware camera die duurder is dan 3 jaarsalarissen in het land van bestemming.quote:Op zondag 5 februari 2012 08:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar je moet jezelf niet altijd wijs maken dat je minimaal een dslr nodig hebt. Kleinere simpelere cameras kunnen in een hoop situaties net zo geschikt zijn.
Jus d'orange vind ik nog wel echt lekker, zo af en toe, vooral na het sporten, maar die cola doet me niet zo veel. Drink het nu omdat ik het gewend ben, terwijl ik het liever drink als ik er een keer écht zin in heb.quote:Op zondag 5 februari 2012 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vik, gewoon die troep niet in huis halen. Ik drink thuis eigenlijk alleen maar thee.
In de categorie goed voorbeeld doet goed volgen:
O havermout met appel, koffie, thee
S uur spinnen
L ik vind die tosti's eigenlijk wel aanlokkelijk klinken
D ik denk risotto. Of stamppot.
T: geen idee.
quote:Op zondag 5 februari 2012 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jawel, maar de dslr is altijd geschikt. Dus ik loop met liefde een maand te zeulen met een zware camera die duurder is dan 3 jaarsalarissen in het land van bestemming.
Zo, en nu mn bed uit en naar de sportschool!
In principe helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jawel, maar de dslr is altijd geschikt. Dus ik loop met liefde een maand te zeulen met een zware camera die duurder is dan 3 jaarsalarissen in het land van bestemming.
Zo, en nu mn bed uit en naar de sportschool!
Vind ik zelf ook lastig.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
Mooi lijstje trw Dinosaur, weet alleen niet hoe het zit met de hoeveelheden, moeilijk in te schatten
Dat ook! Hair-peacequote:Op zondag 5 februari 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
Ben benieuwd naar de bed-in van Henk vandaag.
Helaas blijven de echte redenen voor dat soort beslissingen vaak onbekend.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:12 schreef MarMar het volgende:
mogge, ik ga niet beginnen aan een lijstje vandaag.. slecht geslapen, tienduizend theorieën bedenkend waarom een vrolijk lief persoon er een einde aan maakt..![]()
en ik zie dat ik niet meer de enige t-rex ben, dat dan weer wel, welkom Eldino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |